Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

σκέψεις ανδρών

Ακούς εκεί δε θα με αφήσουν να μπω στο District! Ας τολμούσε κανείς να με σταματήσει. Απλώς είναι ότι νιώθω ότι δεν είναι για μένα όλα αυτά πια. Τα έκανα τα ξενύχτια μου και πέρασα καλά και τα ήπια και τα έσπασα. Τώρα αποφάσισα να σοβαρευτώ και να ηρεμήσω. Αλλά δεν ανέχομαι να με λέει και γέρο. Γιατί αυτό υπονοούσε. Εγώ, γέρος! Εγώ που τρέχω πέντε χιλιόμετρα κάθε μέρα και κάνω σκι, ιστιοπλοΐα, mountain bike και ορειβασία! Εγώ γέρος!

Τι στο διάολο ώρα σκοπεύει να γυρίσει; Είναι δύο και ακόμα δεν άκουσα την πόρτα της. Έφυγε κατά τις δέκα και μισή. Την είδα στο λόμπι να συνεννοείται για το ταξί της με τη ρεσεψιονίστ. Με χαιρέτισε με ένα νεύμα και χάθηκε μέσα στη νύχτα. Και ακόμα δεν έχει γυρίσει! Μήπως της συνέβη κάτι; Να στείλω ένα μήνυμα ή θα φανεί παράξενο; Φορούσε ένα στενό τζιν και ψηλές γόβες κάτω από ένα γούνινο γιλέκο. Εδειχνε πολύ περιποιημένη. Ίσως κάποιος της την έπεσε. Αυτή είναι πολύ απότομη. Θα του μίλησε άσχημα και μπορεί αυτός να της επιτέθηκε.

Δε με ενδιαφέρει και πολύ τι θα κάνει. Είναι μια μικρή κακομαθημένη. Μια γλωσσού, μια αγενής, αχάριστη, πανούργα γυναίκα. ‘Η μάλλον κορίτσι. Η καλύτερα γυναίκα. Ουφ, δεν ξέρω. Με εκνευρίζει τόσο πολύ που συχνά σκέφτομαι ότι την πνίγω. Έτσι θα ησυχάσω από το οξύ χιούμορ της και αυτή την απίστευτη αλαζονεία που με κάνει να της επιτίθεμαι κι εγώ με τα πιο κακοήθη σχόλια.

Αλλά όχι και να με πει γέρο! Το ξέρω ότι μας χωρίζουν 14 χρόνια, αλλά πολλές από τις «φίλες» μου είναι περίπου στην ηλικία της και δεν άκουσα ποτέ καμία να παραπονιέται ότι…είμαι σκουριασμένος. Διάολε, πόσο με εκνευρίζει. Μα πού είναι όμως; Πώς θα ξυπνήσει αύριο στην ώρα της; Δεν έχει λείψει ποτέ από τη δουλειά και είναι πάντα στην ώρα της. Δεν έχω λόγο να την κατηγορώ για κάτι. Απλώς αν γυρίσει στις δύο και φύγουμε στις οκτώ, τι της μένει; Πέντε ώρες ύπνος; Το πρωί θα είναι κομμάτια. Δε θα μπορεί να συγκεντρωθεί από τη νύστα. Τι να την κάνω; Δε θέλω ζόμπι-γραμματέα.

Δεν τη διάλεξα εγώ. Η μικρή γλωσσού νομίζει ότι έτσι έγινε, αλλά δεν ξέρει την αλήθεια. Ο πατέρας μου μου τη φόρτωσε για να σκληραγωγηθεί. Αντί να σκληραγωγηθεί αυτή, έχω σκληραγωγηθεί εγώ μαζί της. Πιο σύνθετο πλάσμα δεν έχω γνωρίσει ποτέ. Έχει για όλα να πει κάτι, πάντα είναι γεμάτη ιδέες και επιμένει μέχρι να περάσει το δικό της. Αν διαφωνήσω, μουτρώνει. Δεν το καταλαβαίνει, αλλά μουτρώνει. Το βλέπω και το καταλαβαίνω γιατί δουλεύουμε καιρό μαζί. Σουφρώνει τα χείλη και κοκκινίζει. Ουφ, μα πού είναι τέτοια ώρα;

Κάτι ακούω! Αυτή είναι. Η πόρτα δίπλα κλείνει και μετά ακούω ένα γδούπο που μου θυμίζει παπούτσια που πέφτουν στο πάτωμα. Μπορώ να κοιμηθώ επιτέλους. Ελπίζω να μη μέθυσε. Θα εκνευριστώ πολύ αν είναι χάλια αύριο.



6 σχόλια:

  1. ειναι το καλυτερο μου όταν γράφεις και τις σκέψεις των αντρών!! το καλύτερο μου σου λέω!!!!!!!!!!!!!!!Νάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελενομαι για τις σκεψεις των αντρων! ειναι ολα τα λεφτα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλέ δεν τον ενδιαφέρει τον άνθρωπο..... απλά έμεινε ξύπνιος ως τς δύο και την περίμενε να μπει στο δωμάτιο..... εντάξει ανησύχησε και λίγο παραπάνω απ' ό,τι ανησυχούσε η μάνα μου όταν πήγαινα γυμνάσιο και αργούσα να γυρίσω αλλά όπως είπα και στην αρχή...... δεν τον ενδιαφέρει.......
    ναι καλά..... κι εγώ είμαι απ' τον Άρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνω με τα κοριτσια τρελονομαι για της σκεψης των αντρων <3
    λιγο να αργουσε ακομα ηταν ικανος ηταν να παει την βρει απο την ανυσηχια του :p δεν τον ενδιαφερει καθολου ομως απλα την ξερει καθε εκφραση της και καθε συνηθια της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ'αρεσει που λέει με πέντε ώρες ύπνο θα ειναι. Κι εκεινος πάντως με τόσες θα είναι αφού την περίμενε μέχρι τέτοια ώρα. Χαχαχαχα 😝😝😝😝

    ΑπάντησηΔιαγραφή