Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

κεφάλαιο 16-ανασφάλειες ΧΥ

Τι απαίσια μέρα. Έχω πάρει ένα ποτήρι μπράντι στο χέρι και χαζεύω τα βιβλία στην τεράστια βιβλιοθήκη του πατέρα μου λες και δεν τα έχω ξαναδεί. Με εκνευρίζουν όλοι σήμερα και θέλω επιτέλους να απομονωθώ.. Ο πατέρας μου δεν έχει σταματήσει να τσουγκρίζει ποτήρια και να λέει ότι θέλει επιτέλους να δει εγγόνια, η μητέρα μου ρωτάει αν φάγαμε και μας γεμίζει τα πιάτα λες και είμαστε δέκα χρονών, η αδερφή μου μιλάει συνεχώς για μόδα και νύχια λες και όλα τα προβλήματα του κόσμου είναι λυμένα και οι θείοι μου από την πλευρά της μητέρας μου γκρινιάζουν συνεχώς για τον καιρό. Σαν να γεννήθηκαν στα Μπαρμπέιντος και όχι στο Λονδίνο. Δε ξέρω τι με έχει πιάσει. Ασφυκτιώ εδώ μέσα, παρόλο που η ατμόσφαιρα είναι γιορτινή, το φαγητό πεντανόστιμο και όλοι είναι κεφάτοι. Ο μόνος που ίσως βαριέται όσο εγώ είναι ο κολλητός μου, ο Μαξ. Τον ξέρω από το πανεπιστήμιο, οπότε 15 χρόνια τώρα ξέρει τι σκέφτομαι για τα περισσότερα θέματα. Και αυτή τη στιγμή θα γκρίνιαζα σε αυτόν αλλά δεν είναι διαθέσιμος. Έχει πλησιάσει την αδερφή μου και προσπαθεί να κάνει σοβαρή κουβέντα μαζί της. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, θεωρεί ότι η Ιλέιν «έχει πολλά να δώσει». Εγώ το μόνο που βλέπω ότι μπορεί να δώσει είναι πολλά ρούχα. Στους άστεγους.

Άλλο ένα άτομο που δεν με εκνευρίζει αυτή τη στιγμή είναι η γιαγιά μου. Η γιαγιά μου είναι ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος σε αυτό τον κόσμο και ουσιαστικά αυτή με μεγάλωσε. Οι γονείς μου ταξίδευαν πολύ και εγώ λάτρευα να μένω μόνος μου μαζί της γιατί με κακομάθαινε μέχρι αηδίας. Τώρα έχει αρχίσει κι αυτή τον πόλεμο «παντρέψου να σε δω γαμπρό πριν κλείσω τα μάτια μου» αλλά εγώ απλώς της χαμογελώ και της λέω ότι είμαι ευτυχισμένος έτσι όπως είμαι. Αυτή λέει ότι κανείς άνθρωπος δεν είναι ευτυχισμένος μόνος του. Εγώ της απαντάω ότι δεν είμαι μόνος και της κλείνω το μάτι. Δε νομίζω ότι συνειδητοποιεί τι ακριβώς της λέω. Μάλλον νομίζει ότι έχω κάποια σχέση. Αλλά αφού εκεί τελειώνει η συζήτηση, με βολεύει. Οι γονείς μου και η γιαγιά μου είναι λίγο…οπισθοδρομικοί. Δεν καταλαβαίνουν ότι μπορεί να ολοκληρωθεί κάποιος ως άνθρωπος και χωρίς να κάνει οικογένεια.

Πότε θα τελειώσουν οι διακοπές; Βαρέθηκα να ξεκουράζομαι. Θέλω να γυρίσω στο γραφείο μου, στη δουλίτσα μου. Να μπω πάλι στους ρυθμούς μου αν και μετά έχουμε και την Πρωτοχρονιά. Ουφ, όλα βουνό μου φαίνονται σήμερα. Ίσως φταίει ότι δεν κοιμήθηκα καλά. Είδα ένα όνειρο πολύ παράξενο. Με έβαλε σε προβληματισμό. Ήταν από αυτά τα όνειρα που ξέρεις ότι βλέπεις όνειρο αλλά δεν μπορείς να ελέγξεις τα γεγονότα και τις αντιδράσεις σου.

 Ήμουν μόνος σε ένα τοπίο άγονο, σε έναν τόπο που δεν έχω πάει. Μου θύμιζε φαράγγι στην Αμερική, με κόκκινο χώμα και μεγάλες πέτρες. Ο ήλιος έκαιγε και εγώ σκαρφάλωνα αργά σε έναν ψηλό βράχο χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας. Καταλάβαινα ότι κάνω κάτι επικίνδυνο αλλά δεν ήθελα να σταματήσω. Κοιτούσα κάτω την απόσταση από το έδαφος να μεγαλώνει και αντί να τρομάζω χαιρόμουν για τον άθλο μου. Όταν έφτασα στην κορυφή πήρα μια βαθιά ανάσα και όταν γύρισα από την άλλη πλευρά είδα ένα παράξενο θέαμα. Μπροστά μου, ανάμεσα στις πέτρες και την ξηρασία ήταν ένα μικρό παρτέρι με λευκά λουλούδια. Έμοιαζαν με τριαντάφυλλα γιατί είχαν αγκάθια αλλά είχαν πιο φουντωτά πέταλα. Ανάμεσά τους ήταν ένα κόκκινο. Ένα λουλούδι τόσο διαφορετικό και τόσο όμορφο που παρόλο που μέσα στον ύπνο μου σκέφτηκα ότι όλο αυτό είναι πολύ παράλογο με έπιασε μια ακατανίκητη επιθυμία να το κόψω. Να το ξεριζώσω από το παρτέρι και να το κάνω δικό μου. Έδειχνε απόλυτα εναρμονισμένο ανάμεσα στα άλλα λουλούδια αν και ξεχώριζε, αλλά εγώ το ήθελα. Το έκοψα με μια απότομη κίνηση και για να μην το χάσω άνοιξα το πουκάμισό μου και το έχωσα μέσα, κοντά στο στήθος μου. Το λουλούδι με τσιμπούσε συνεχώς μέχρι να κατέβω και όταν έφτασα κάτω είχα γεμίσει αίματα αλλά ένιωσα ένα παράξενο αίσθημα ευφορίας που αυτό το λουλούδι μου ανήκε.  Ξύπνησα λυπημένος που τέλειωσε το όνειρο.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβολίζει αυτό το όνειρο, αλλά με τάραξε τόσο που δυσκολεύτηκα να κοιμηθώ ξανά και τώρα είμαι μέσα στα νεύρα. Η μητέρα μου μου κάνει νόημα. Την πλησιάζω για να δω τι θέλει. Μου υπενθυμίζει να καλέσω την Ελίζαμπεθ στο πρωτοχρονιάτικο γκαλά. Σφίγγω τα δόντια και της απαντώ ότι την ενημέρωσα και ότι δεν μπορώ να την πιέσω. Η μητέρα μου λέει ότι όπως την πιέζω σε άλλα μπορώ και σε αυτό. Γελάει. Εγώ πάλι όχι.


Γιατί όλοι τη συμπαθούν πια τόσο πολύ; Μόνο εγώ θεωρώ ότι είναι εκνευριστική; Είναι η μόνη γυναίκα που μου αντιμιλάει, κάνει πάντα το δικό της και επιμένει ότι έχει δίκιο. Με βγάζει έξω από τα νερά μου. Από δεκαπέντε χρονών όλες οι γυναίκες υπακούν στις επιθυμίες μου. Από τη στιγμή που άρχισα να αναπτύσσομαι και το άλλο φύλο με πρόσεξε, είχα στη διάθεσή μου όποια ήθελα. Και όλες ανταποκρίνονται τόσο εύκολα στην όποια γοητεία μου. Ξέρω καλά πώς να χειραγωγήσω μια γυναίκα, πώς να την κάνω να κάνει ό,τι θέλω και να νομίζει ότι αυτό ήθελε κι εκείνη εξαρχής. Ξέρω να αντιμετωπίζω βλέμματα λατρείας, πόθου και πρόκλησης. Αλλά αυτή…αυτή με κοιτάει λες και είμαι…ο οποιοσδήποτε. Στο Λίβερπουλ μού είπε ότι με θεωρεί ωραίο, αλλά μάλλον επειδή πειράχτηκα με τα προηγούμενα σχόλιά της. Πώς γίνεται να μη την ενδιαφέρω καθόλου; Πόσο φοβερός είναι πια αυτός ο Κρις; Είναι πιο ωραίος, πιο έξυπνος, πιο πλούσιος από μένα; Αποκλείεται. Πόσω μάλλον και τα τρία μαζί. Μπορεί κάποιος να έλεγε ότι είμαι αλαζόνας, αλλά δε με νοιάζει. Ξέρω τις δυνατότητές μου και, συγγνώμη κιόλας, σιγά τον δύσκολο στόχο. Αν αποφάσιζα να την κάνω δική μου, δε θα είχε επιλογή. Απλώς είμαι κύριος. Κι ας με προκαλεί με την αδιαφορία της. Πολλές φορές θα ήθελα να ξέρω τι σκέφτεται. Συχνά λέει ότι με θεωρεί γέρο και αυτό με κάνει έξω φρενών. Η διαφορά ηλικίας μεταξύ μας είναι κόμπος στο στομάχι μου. Αλλά θα ήθελα πολύ να ξέρω αν της αρέσω. Δε γίνεται να μην της αρέσω; Γίνεται;

8 σχόλια:

  1. Πόπο καψούρα. Κοκκίνισαν και τα ντουβάρια. Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστουμε παρα πολυ συγγραφεα της καρδιας μας γιατι δεν μας χαλας ποτε χατιρι...ζητησαμε τις σκεψεις του τις εχουμε..❤❤❤❤..ας μν σχολιασω κατι σχετικα με τις σκεψεις του ειναι ολα φανερα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μετριοφροσύνη πάντως σχιζει :-P δεν είναΙ ακομα ερωτευμένος αλλα είναι σε πόλυ καλό δρόμο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όταν είσαι μετριόφρων ρε παιδί μου, φαίνεται!!! ...... :p χαχαχα επίσης όταν στον άντρα βγαίνουν όλες οι ανασφάλειες μαζεμένες (αυτές που θέλει να κρύψει με την αλαζονεία και την υπεροψία) κάτι τρέχει......... κι εδώ τρέχει ο φτερωτός θεός!!!!
    πώρωση και αυτή η ιστορία σου... τι θα κάνουμε με σένα; ;) συνέχισε έτσι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το αγορι μας καψουρευτικε μου φαινεται χωρις να το ξερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδια να ρωτησω παλια θυμαμαι μια ιστορια με μια Ναομι νομιζω αλλα δεν την βρισκω! Υπαρχει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα εδώ μέσα είναι...δεν έχω κατεβάσει τίποτα! Πάνω δεξιά έχω βάλει κουτί αναζήτησης. Δοκίμασέ το!

      Διαγραφή
    2. Δεν την βρηκα εχω ψαξει και στην αρχειοθηκη, αλλα δεν πειραζει, ευχαριστω! :)

      Διαγραφή