Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

Κεφάλαιο 11-ζζζζζζ

Μπανγκ, μπανγκ, μπανγκ!

«Τι στο διάολο» ακούω να λέει και με το που ανοίγει την πόρτα του δωματίου του ξεχνάω το λόγο για τον οποίο ήρθα μέχρι εδώ μέσα στη νύχτα. Είμαι σίγουρη ότι ο λόγος ήταν πολύ σημαντικός. Αλλά πώς μπορώ να σκεφτώ όταν στέκεται μπροστά μου φορώντας μόνο ένα μαύρο μποξεράκι; Το σώμα του είναι περίπου 10 φορές καλύτερο από αυτό που φανταζόμουν, γυμνασμένο και δυνατό, σαν ένα τεράστιο κομμάτι γρανίτη φτιαγμένο για αμαρτίες. Ουάο. «Τι κάνεις εδώ;» με ρωτάει εκνευρισμένος και αρπάζει ένα φανελάκι. «Σταμάτα να με κοιτάς έτσι» με διατάζει και εγώ μπαίνω στο δωμάτιό του. Μυρίζω στον αέρα το άρωμά του και κάτι άλλο. Θαλπωρή κρεβατιού.
«Συγγνώμη, δεν ήξερα ότι είχες τατουάζ» του λέω τάχαμ αδιάφορα ενώ μέσα μου ξέρω ότι ούτε καν πρόσεξα τι απεικόνιζε.
«Τι στο καλό κάνεις εδώ και μάλιστα ντυμένη έτσι;» με ρωτάει νευρικά και δείχνει το σατέν νυχτικό μου. Δεν είναι προκλητικό, αλλά κολλάει πάνω μου και μπορεί κάποιος με φαντασία να το θεωρήσει σέξι. Σίγουρα όχι αυτός.
«Τι ξενοδοχείο είναι αυτό ακριβώς;» του επιτίθεμαι τελικά. «Είσαι τόσο τσιγκούνης που πήγες και έκλεισες σεξοξενοδοχείο για να γλυτώσεις λεφτά;» επιμένω. Το μισάνοιχτο στόμα του μου δείχνει ότι δεν καταλαβαίνει τι λέω.
«Έχω κλείσει ποτέ ξενοδοχείο με λιγότερο από τέσσερα αστέρια; Τι λες βραδιάτικα; Έβλεπες κάποιον εφιάλτη; Άσε με να κοιμηθώ» λέει και με σπρώχνει προς την πόρτα αλλά δεν κουνιέμαι από τη θέση μου.
«Κι εγώ θέλω να κοιμηθώ αλλά δεν μπορώ!» φωνάζω μέσα στη νύχτα και τον βλέπω να αναστατώνεται.
«Μη φωνάζεις! Θα μας κάνουν παρατήρηση!» λέει και χασμουριέται.
«Σε εμένα θα κάνουν παρατήρηση;» λέω εκνευρισμένη και σταυρώνω τα χέρια στο στήθος γιατί ξαφνικά νιώθω αμηχανία για την εμφάνιση μου. «Εδώ οι διπλανοί μου προσπαθούν να σπάσουν το ρεκόρ ουρλιαχτών κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης!» του λέω επιτέλους το λόγο για τον οποίο ήρθα. «Κάνουν σεξ εδώ και δύο ώρες και κοπανιούνται, στριγγλίζουν, βογγάνε και γενικά…δε με αφήνουν να κοιμηθώ! Και είμαι πολύ κουρασμένη!» του λέω και η φωνή μου αρχίζει να τρέμει. Εδώ και δύο ώρες προσπαθώ να ηρεμήσω και αυτοί οι δίπλα κάνουν ό,τι μπορούν για να μην κοιμηθώ. Αλήθεια είμαι κουρασμένη και θέλω να χαλαρώσω λιγάκι.
«Βάλε ωτοασπίδες» μου λέει και ξέρω ότι από μέσα του γελάει. Δείχνει πολύ εύθυμος.
«Δεν έχω! Λες να μην το σκέφτηκα;» θυμώνω με την προφανή ιδέα του. «Αυτοί οι δύο όμως ουρλιάζουν τόσο που δεν θα ωφελούσε! Θεέ μου, πόση υποκρισία πια!» λέω και κάθομαι σε ένα σκαμνάκι με το κεφάλι σκυφτό. Εκείνος κάθεται στο κρεβάτι του και με κοιτάει.
«Τι εννοείς;» ρωτάει με περιέργεια.
«Εννοώ ότι κανείς φυσιολογικός άνθρωπος δεν κάνει τόσους ήχους στο σεξ! Σίγουρα αυτή δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας για να μην τον στενοχωρήσει!» αναλύω τη σκέψη μου. Συνεχίζει να με κοιτάει προβληματισμένος.
«Φυσικά και υπάρχουν γυναίκες που φωνάζουν στο σεξ και το εννοούν» λέει ήρεμα. Πώς πήρε τέτοια εξέλιξη η συζήτηση;
«Δεν το πιστεύω» επιμένω και τον κοιτάω.
«Μάλλον ο Κρις δεν είναι καλός εραστής» λέει χαμογελαστός.
«Μια χαρά είναι ο Κρις. Και απολαμβάνω το σεξ μαζί του. Δε χρειάζεται να μας ακούει όλο το τετράγωνο».
«Καμιά φορά δεν είναι θέμα επιλογής. Σου βγαίνει…φυσικά» λέει και συνεχίζει να χαμογελάει με έναν τρόπο που με κάνει να τρέμω. Άθλιο κάθαρμα.
«Να υποθέσω λοιπόν ότι ούτε εσύ είσαι καλός εραστής;» τον προκαλώ και με κοιτάει ξαφνιασμένος.
«Από πού βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;»
«Δεν έχω ακούσει καμία από αυτές που μπαινοβγαίνουν στο γραφείο σου να ουρλιάζει!»
«Μα τι λες;» ρωτάει σοκαρισμένος. «Πιστεύεις ότι κάνω σεξ μέσα στο γραφείο μου;».
«Γιατί όχι;» ρωτώ ήρεμα. Παραμένει κεραυνοβολημένος.
«Με σένα έξω;» με ρωτάει μπερδεμένος. «Πιστεύεις ότι θα έκανα σεξ μέσα στο γραφείο μου ενώ εσύ είσαι έξω και δουλεύεις; Για πόσο κάθαρμα με έχεις περάσει;»
«Για πολύ» απαντάω χιουμοριστικά αλλά στην πραγματικότητα με έχει ντροπιάσει με την απάντησή του. Μήπως τον παρεξηγώ πολλές φορές;
«Ωραία. Τώρα που το ξεκαθαρίσαμε, μπορώ να κοιμηθώ;» λέει και σηκώνεται. Είναι προφανές ότι θέλει να φύγω.
«Μα νυστάζω και δίπλα δεν μπορώ να κοιμηθώ!» επιμένω.
«Πάρε να δεις αν έχουν άλλο δωμάτιο» λέει και γνέφω.
«Το έκανα ήδη. Είναι όλα κλεισμένα. Εσύ φταις που διάλεξες αυτό το ηλίθιο ξενοδοχείο. Πήγαινε να κοιμηθείς στο δωμάτιό μου και θα κοιμηθώ εγώ εδώ!» προτείνω και ελπίζω να δεχτεί.
«Μα τι λες, τρελή γυναίκα;» γελάει. «Γιατί να ταλαιπωρηθώ εγώ; Στην τελική εσύ διάλεξες πρώτη δωμάτιο. Άσε με στην ησυχία μου!» λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι του. Τραβάει τα σκεπάσματα και προσποιείται ότι κοιμάται.
«Είσαι ανυπόφορος. Το ξέρεις;» τον ρωτάω. Δεν απαντάει αμέσως.
«Κάτι μου έχεις πει» λέει ειρωνικά.
«Τι να κάνω; Βρες μια λύση. Δεν έχεις ιδέα τι θόρυβο κάνουν!» του λέω παρακλητικά.
«Έλεος πια!» λέει νευριασμένος και σηκώνεται. «Κοιμήσου στο κρεβάτι μου και εγώ θα κοιμηθώ στον καναπέ!» λέει παραχωρητικά και ξαπλώνει στον καναπέ.
«Μα δε θα χωρέσεις. Είσαι τόσο ψηλός…» λέω ντροπαλά. «Καλύτερα να κοιμηθώ εγώ στον καναπέ και εσύ στο κρεβάτι σου».
«Επιμένω. Κοιμήσου στο κρεβάτι μου και θα κοιμηθώ εγώ στον καναπέ ή στο πάτωμα. Μόνο σταμάτα να περιφέρεσαι και να με εκνευρίζεις!» μου λέει τελικά και συμμορφώνομαι. Χώνομαι στο ζεστό κρεβάτι του και το μυαλό μου παίζει παράξενα παιχνίδια. Μυρίζει Διάβολο εδώ μέσα. Είναι σχεδόν σαν να είμαι στην αγκαλιά του. Σχεδόν. Εκείνος προσπαθεί να βολευτεί και τα καταφέρνει κάπως, αλλά τα πόδια του κρέμονται. Πώς θα κοιμηθεί έτσι;
«Μα θα είσαι άνετα;» ρωτάω μετά από μερικά δευτερόλεπτα.
«Τι αμαρτίες πληρώνω ο έρημος;» αναφωνεί εκείνος.
«Η μόνη λύση είναι να κοιμηθούμε μαζί αλλά προσπαθώ να φανώ κύριος. Έχεις σχέση και εγώ…τελοσπάντων. Παράτα με ήσυχο να κοιμηθώ» λέει και ντρέπομαι ειλικρινά. «Θα τα πούμε αύριο» συμπληρώνει τελεσίδικα.
«Καληνύχτα, Ντέιβιντ» του λέω τελικά.
«Καληνύχτα, Ελιζαμπέτα» μου λέει. Σε λίγο η αναπνοή του ακούγεται ρυθμική.



6 σχόλια:

  1. στην κολαση θα μας στειλεις αθεοφοβη! κοιτα τι παει και ανεβαζει ξημερωματα μεγαλης Παρασκευης! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω!!!!! ζεστηθηκα :p πως σου παει η καρδια να μας αφησεις ετσι μεχρι την αλλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 40 βαθμοι λιωνει το κορμι... Σωστος Διαβολος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερη η κοπελα μας.
    Αχ διαβολε εγω θα ειχα λυποθημισει μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιο είναι το όνομα της κοπέλας στην φωτογραφία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή