Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2015

Αποτελέσματα

Η 2η ανθοδέσμη πήρε 5 ψήφους
Η 3η ανθοδέσμη πήρε 8 ψήφους
Η 4η ανθοδέσμη πήρε 3 ψήφους
Η τελευταία (του αγοριού μου!χαχαχαχα) πήρε 3 ψήφους.
H 12η πήρε 2 ψήφους και
Η 1η, η 9η και η 10η πήραν από μία ψήφο.

Παράξενη διασπορά ψήφων. Περίμενα να μοιραστείτε περισσότερο. Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι με τις τουλίπες...αλλά γενικά μου άρεσε ό,τι στείλατε.

Λοιπόν...η νικήτρια είμαι εγώ! χαχαχα! Εγώ έστειλα την 3η. Οπότε το δώρο θα πάρει η 2η ανθοδέσμη! Να μου στείλει μήνυμα η νικήτρια, γιατί έμπλεξα τα μπούτια μου με τις συμμετοχές σας!

Φιλιάααα



6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Με γεια το νεο φόντο συγγραφέα της καρδιάς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραίο το φόντο που επέλεξες συγγραφέα μας!!! Περιμένουμε με πολυ αγωνία το στορι της νέα σου ιστορίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συχαρητηρια στην νικητρια :) ποτε θα ανεβασεις καινουργια ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sorry pou tha pw kati akiro.. apla exi xalasi i arxiothiki istologiou kai diskoleuomai na diavasw tis palioteres istories s! btw to blog sou ine poli wreo! sinxaritiria!! Eleftheria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ελευθερία μου! Για δες τώρα την αρχειοθήκη!

      Διαγραφή
    2. telia!!! s efxaristw <3

      Διαγραφή