Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015

Διαγωνισμός!

Μέχρι Κυριακή 15/03 και ώρα 23:59 μπορείτε να στέλνετε την πρότασή σας. Αυτή τη φορά το θέμα είναι "Νυφική Ανθοδέσμη". Στείλτε ό,τι σας κάνει κέφι! Μην περιοριστείτε λόγω του φορέματος που είδατε στη φωτό.

Paulinanikolidaki@gmail.com

Εντωμεταξύ εγώ θα ξεκουραστώ λιγάκι...

Καλή επιτυχία και πολλά φιλάκιαααααααααααα


3 σχόλια:

  1. Γεια σας!!!!Πρόσφατα ανακάλυψα αυτό το blog με τις ιστορίες και μου άρεσε πάρα πολύ!!!!Διάβασα όλες τις ιστορίες και θα ήθελα να στείλω και εγώ την πρόταση μου αλλά δεν ξέρω πως...Μπορεί κάποιος-α να με βοηθήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Steile sto mail pou exo dosei se proigoumenous diagonismous
      Paulinanikolidaki@gmail.com
      Xxx

      Διαγραφή