Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

κεφάλαιο 62-Texting

Ποιος φεύγει τώρα; Ε; Ποιος το βάζει στα πόδια; Γιατί αν μιλάμε για δυσκολίες, αυτό που περνάμε τώρα είναι πώς να το πω…μια πρόκληση.
Σε βλέπω να περπατάς νευρικά μέσα στο δωμάτιό σου και ξέρω ότι νιώθεις κι εσύ άσχημα για όσα μου είπες. Δε χρειάζεται να σε πνίγουν οι ενοχές όμως. Δεν φταις εσύ που σε καλεί…το καθήκον. Οι κερασιές ανθίζουν αυτή την εποχή. Πρέπει να τις δεις από κοντά. Να διευρύνεις την αυτοκρατορία σου και να ντύσεις την γυναικάρα που έχεις στο πλάι σου γκέισα. Έλα, μην περπατάς νευρικά. Μπράβο, κλείσε το φως. Πέσε για ύπνο και προσπάθησε να ηρεμήσεις. Αν και δεν ανησυχώ. Πάντα σου ήταν εύκολο να χαλαρώσεις. Πάντα έσπερνες μόνος σου το χάος και μόνος σου έβαζες τάξη σε αυτό.

Ξανάνοιξες το φως. Αϋπνίες, Ιαν; Σε ταλανίζουν οι Ερινύες; Δε χρειάζεται. Δεν είναι ότι σκοπεύω να αυτοκτονήσω κιόλας. Δε θα πηδήξω από το παράθυρο για να ξεφύγω από την ντροπή της απόρριψής σου. Ίσως είναι η στιγμή να τα παρατήσω. Να ανασυγκροτηθώ. Να βάλω ένα χι στα παλιά και να προχωρήσω μπροστά. Να φτιάξω τη ζωή μου με κάποιον άλλον άντρα. Στην αρχή δε θα τον αγαπάω αλλά ίσως με τον καιρό…δεν ξέρω. Πώς το έκανες εσύ; Πώς πέρασες τόσο γρήγορα στην επόμενη αγάπη; Έτσι θα το κάνω κι εγώ. Δεν είναι δα δύσκολο. Όμορφη είμαι, έξυπνη είμαι, τι μου λείπει;

Ξανάσβησες το φως. Τώρα λογικά θα στριφογυρίζεις στο κρεβάτι σου. Αν σου έχει μείνει δηλαδή στάλα συνείδησης. Αλλιώς, θα κοιμηθείς γρήγορα. Θα νυστάζεις. Και η μέρα σου πρέπει να ήταν κουραστική. Κοιμήθηκες; Βλέπεις όνειρα; Βλέπεις της κυρία Τέλεια να τρώει σούσι και να φοράει μπλουζάκι με τη Hello Kitty ενώ κάνετε βολτίτσες στο Τόκιο; Σίγουρα θα είναι πολύ όμορφη με τα άνθη κερασιάς στα μαλλιά της. Εγώ δε θα μπορούσα ποτέ να τα παρατήσω όλα για τόσους μήνες και να σε ακολουθήσω. Έχω τη δουλειά μου. Έχω ρίξει λίγο ρυθμούς αλλά παραμένω επαγγελματίας. Μια τέτοια γυναίκα θες. Διαθέσιμη. Γιατί σε διεκδίκησα; Βλακεία μου. Έκανα κι εγώ σαν τα κανίς, που γαβγίζουν και επιτίθενται στα μεγαλόσωμα σκυλιά λες και έχουν καμία ελπίδα.

Το κινητό μου. Άγνωστο νούμερο. Ποιος στέλνει μήνυμα τέτοια ώρα;

Δεν είμαι σίγουρος. Αυτό γράφει μόνο. Πρέπει να είναι εκείνος. Πρέπει να είναι ο Ιαν. Τι να του απαντήσω τώρα; Ειδικά όταν κι εμένα η αυτοπεποίθησή μου έχει πληγεί τόσο. Και τι εννοεί; Μιλάει για τη δουλειά; Για εκείνη; Για τι;
Ίσως αύριο το πρωί έχει ξεκαθαρίσει μέσα σου του πληκτρολογώ γρήγορα. Κάτι ουδέτερο. Πώς θα μπορούσα να πω κάτι περισσότερο χωρίς να τον παρακαλέσω ξανά να μου δώσει μια ευκαιρία;
Δεν έχει ξεκαθαρίσει τόσους μήνες. Λες να συμβεί μέσα σε λίγες ώρες; Απαντάει εκείνος αμέσως και ο τόνος του με προκαλεί να τον πειράξω.
Μικρός είσαι ακόμα. Δε σε πήραν τα χρόνια… απαντάω και περιμένω με αγωνία την απάντησή του. Δεν έχω ιδέα τι συζητάμε αλλά μου αρέσει που επικοινωνούμε.
Κάποια πράγματα δεν μπορούν να περιμένουν μου απαντάει. Τι να εννοεί, αναρωτιέμαι. Η ετυμολογία μου με έχει εγκαταλείψει. Η καρδιά μου πεταρίζει στο στήθος μου.
Η υπομονή είναι μεγάλο προσόν πληκτρολογώ στον πιο υπομονετικό άνθρωπο στον κόσμο χωρίς να ερυθριώ.
Θέλω να σε δω μου απαντάει γρήγορα και χαμογελάω σαν χαζή στην οθόνη.
Μόλις χωρίσαμε… απαντάω με μια δόση χιούμορ. Εκείνος δεν απαντάει αμέσως. Τι είπα; αναρωτιέμαι. Γιατί δεν μου στέλνει. Μήπως δεν κατάλαβε το αστειάκι;

Περιμένω ένα δύο λεπτά. Τίποτα. Πέντε λεπτά. Το φως στο δωμάτιό του σβήνει. Ξαφνικά ξέρω τι πρέπει να κάνω. Πετάγομαι από το κρεβάτι μου, ντύνομαι στα γρήγορα. Τα βήματά μου είναι γρήγορα αλλά ακριβή. Στο σπιτάκι του κήπου. Εκεί θα είναι. Εκεί θα πάω. Κι όπου βγει.








5 σχόλια:

  1. Θα σκάσω από αγωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θες να μας πεθανεις απο την αγωνια ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναιιιι Βαλερια Δυναμικα ειμαστε μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Go go Βαλέρια!! Και φαντάζομαι ολοι ξέρουμε τι θα γίνει στο σπιτάκι !·)

    ΑπάντησηΔιαγραφή