Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

Κεφάλαιο 61-out

«Βαλέρια, τι έγινε; Σύνελθε!» άκουσε τη φωνή του Ιαν και μόλις άνοιξε τα μάτια της συνειδητοποίησε ότι ο Ιαν είχε ξαναμπεί στο αμάξι και την τράνταζε δυνατά.
«Τι έγινε;» τον ρώτησε ρουφώντας τη μύτη της. Πόση ώρα έκλαιγε;
«Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και είδα ότι δεν έφευγες και ανησύχησα. Κατέβηκα να δω τι τρέχεις, μήπως έπαθες κάτι…»
«Όχι, καλά είμαι» του είπε και σκούπισε τα μάτια της. «Απλώς…»
«Γιατί κλαις, Βαλέρια;» τη διέκοψε ανυπόμονα, επιθεωρώντας το πρόσωπό της σαν γιατρός.
«Όχι, τίποτα» του είπε με αναφιλητά. «Απλώς με έπιασε λίγο το παράπονο που μου μίλησες τόσο απότομα, αλλά δεν φταις εσύ, εγώ απλώς δεν περίμενα ποτέ να φτάσουμε εμείς οι δύο να είμαστε σαν ξένοι».
«Αν δεν κάνω λάθος και πριν τα ξαναβρούμε, ξένοι ήμασταν» συνέχισε ο Ιαν με τον σκληρό τρόπο του. Η Βαλέρια αναρίγησε.
«Γιατί κατέβηκες;» θύμωσε εκείνη. «Ξέχασες κάποια κακία που δεν μου είπες; Ωραία. Πες την να τελειώνουμε» του είπε και τον κοίταξε αυστηρά, παρόλο που της άρεσε τόσο πολύ το άρωμά του και ήθελε απεγνωσμένα να χωθεί στην αγκαλιά του. Πώς ήταν δυνατόν να σκέφτεται έτσι; Η κατάσταση είχε εκτροχιαστεί.
«Κατέβηκα για να δω αν είσαι καλά».
«Επειδή είμαστε φίλοι;» τον ειρωνεύτηκε.
«Επειδή είσαι άνθρωπος και αυτό θα το έκανα για τον οποιονδήποτε» ειρωνεύτηκε κι εκείνος.
«Ωραία, σήκω φύγε τώρα» είπε η Βαλέρια και έδειξε την πόρτα του αυτοκινήτου της. «Ηρέμησα κάπως και μπορώ να οδηγήσω. Να μη σε κρατάω».
«Εδώ είναι το σπίτι μου» χαμογέλασε καυστικά ο Ιαν.
«Και αυτό είναι το αμάξι μου» χαμογέλασε κι εκείνη με τη σειρά της.
«Άραγε τι να λέει ο νόμος για αυτό;» μονολόγησε δραματικά ο Ιαν λες και απήγγειλε Άμλετ. «Το αμάξι σου βρίσκεται στον κήπο μου χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Μπορώ να κάνω κι εγώ κατάληψη στο αμάξι;».
«Θεέ μου, πόσο απλοϊκή σκέψη» δυσανασχέτησε η Βαλέρια. «Κατέβα για να φύγω επιτέλους!» φώναξε εκείνη ανυπόμονα.
«Οι παλμοί σου είναι ακόμα υψηλοί αν κρίνω από το σημείο στο λαιμό σου» είπε εκείνος και έδειξε σε ποιο σημείο αναφερόταν. «Πρέπει να ηρεμήσεις λίγο πριν οδηγήσεις».
«Πες μας ότι νοιάστηκες».
«Δε θέλω να το έχω κρίμα στο λαιμό μου» ειρωνεύτηκε ανοιχτά ο Ιαν.
«Αφού δεν έχεις συνείδηση. Τι σε πειράζει;» του είπε και ένα αδικαιολόγητο κύμα δακρύων ανάβλυσε ξανά από τα μάτια της. Ο Ιαν την κοιτούσε αποσβολωμένος.
«Δεν νομίζω ότι είσαι σε θέση να με κατηγορείς για το οτιδήποτε» της είπε ουδέτερα. Η Βαλέρια ρίγησε. Δεν μπορούσε να σταματήσει να κλαίει κι ας ήξερε ότι ξεφτιλιζόταν μπροστά του.
«Γιατί; Έχεις το αλάθητο;»
«Όχι, αλλά για σένα πάντα είχα τις καλύτερες προθέσεις. Μέχρι που με άδειασες».
«Δε σε άδειασα, Ιαν» διαμαρτυρήθηκε έντονα. Πρώτη φορά μιλούσαν ανοιχτά για το θέμα και ένιωθε παθιασμένη με όσα είχε να του πει. «Απλώς βρέθηκα αντιμέτωπη με τον τρόμο να είμαστε αδέρφια» του είπε και κοίταξε αλλού. «Ακόμα δεν μπορώ να το ξεστομίσω».
«Εγώ δε βρέθηκα; Εμένα δε με σκέφτηκες;» την αφόπλισε εκείνος. «Εμένα η πρώτη μου σκέψη ήταν να τρέξω σε εσένα, να σε στηρίξω, όποια και να ήταν η αλήθεια. Εσύ έφυγες. Σε ένοιαξε μόνο ο εγωισμός σου».
«Γιατί δεν κάνεις μια προσπάθεια να το ξεχάσεις;» άνοιξε τα χαρτιά της η Βαλέρια. «Κάθεσαι και μου κάνεις κήρυγμα ενώ η κρίση που αντιμετωπίσαμε ήταν πέρα των δυνατοτήτων του ανθρώπινου νου. Δεν ήταν κάτι απλό. Πώς μπορείς να μου λες πώς έπρεπε να αντιδράσω ενώ το μυαλό μου είχε δραπετεύσει από το σώμα μου;»
«Είσαι πολύ αδύναμη, Βαλέρια. Την πρώτη φορά το έσκασες στην κατασκήνωση και δε με έψαξες ποτέ. Τη δεύτερη φορά το έσκασες ξανά. Τι σόι άνθρωπος είσαι εσύ και μου ζητάς και τα ρέστα τώρα;»
«Θυμάσαι τι μου είχες πει στην Πορτογαλία;» τον ρώτησε με πικρία στη φωνή και ο Ιαν έγνεψε θετικά. «Μου είχες ότι όποια σχέση και να έχεις μπορώ να σε διεκδικήσω και να σε κερδίσω» γέλασε η Βαλέρια. Βρίσκονταν σε κάποιο σοκάκι και έτρωγαν παγωτό όταν εκείνος της είχε πει ότι ήταν η γυναίκα της ζωής του.
«Και μετά τι άλλο σου είχα πει; Θυμάσαι;» ρώτησε εκείνος.
«Ότι μόνο αν έχεις παντρευτεί δε θα μπορώ να σε έχω γιατί αυτό θα σημαίνει ότι…» δεν ολοκλήρωσε η Βαλέρια. Τον κοίταξε προσπαθώντας να πάρει μια απάντηση από το βλέμμα του.
«Πρέπει να επιβλέψω μια εξαγορά» είπε εκείνος άχρωμα  κοιτώντας μπροστά. «Είναι μια μεγάλη εταιρεία και θα ανοιχτώ και στην Ασία έτσι».
«Τι σημαίνει αυτό;» τον ρώτησε ανυπόμονα. «Δεν καταλαβαίνω πού το πας».
«Θα φύγω, Βαλέρια» είπε ο Ιαν και εκείνη ένιωσε να ζαλίζεται. «Θα πρέπει να μετακομίσω για έξι τουλάχιστον μήνες στην Ιαπωνία. Θα έρθει και η φίλη μου μαζί και έχουμε πει ότι θα…».
«Καταλαβαίνω» τον διέκοψε. Δεν μπορούσε να ακούει άλλο. Θα έκανε εμετό. Θεέ μου, θα έκανε εμετό. «Θα πας στην Ιαπωνία για να γίνεις ακόμα πιο πλούσιος και τρανός και θα παντρευτείς κιόλας. Ουάο. Μιλάμε για success story, όχι αστεία» του είπε κομπιάζοντας.
«Δεν θέλω να το βλέπεις σαν τιμωρία. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που εμείς χωρίσαμε. Η ζωή μου έχει προχωρήσει και το ίδιο και η δική σου. Καλά θα κάνεις να αρχίσει να βγαίνεις ξανά ραντεβού και να γνωρίσεις κάποιον».
«Δε χρειάζομαι νταβατζή, ευχαριστώ πολύ» τον αιφνιδίασε αν έκρινε από το βλέμμα του.
«Πώς μιλάς έτσι; Εγώ απλώς θέλω να είμαι σίγουρος ότι θα φτιάξεις τη ζωή σου».
«Το τι θα κάνω με τη ζωή μου είναι δική μου δουλειά. Βγες έξω τώρα» του είπε με φωνή που έτρεμε.
«Αντιδράς σπασμωδικά πάλι…»
«Έξω» του είπε ήρεμα αλλά με μια σταθερότητα που τον έκανε να γυρίσει προς το μέρος της έκπληκτος. «Έξω» επανέλαβε εκείνη και γύρισε το κλειδί στη μίζα. Η μηχανή του αυτοκινήτου πήρε αμέσως. Ο Ιαν άνοιξε την πόρτα ήρεμα και βγήκε από το αμάξι. Η Βαλέρια γκάζωσε και χάθηκε από μπροστά του.


13 σχόλια:

  1. Πλακα μου κανεις τωρα?!!!!!!!!!! Μηπως ειναι η μονη ιστορια σου συγγραφεα μας που δεν θα εχει χαπι εντ?! μπα, δεν νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ οχι, αφου και αυτος την θελει... Ελπιζω μονο να μην παρει η Βαλερια το αυτοκινητο και καταληξει σε καμια χαραδρα... και τοτε πραγματικα θα την εχει παρει στον λαιμο του...
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω νομιζω οτι θα τρακαρει ειναι κι ο καιρος χαλια την εκανε κι ο Ιαν οπως την εκανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό κεφάλαιο αγαπημένη μας συγγραφέα!!! ξέρεις να μας κρατάς σε εγρήγορση!!!! :) περιμένω με αγωνία το επόμενο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ελα τωρα πλακα μας κανεις ??? φευγει απο την αγγλια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω δε χρειάζεται άλλη διεκδίκηση από την πλευρά της Βαλλερια..Τώρα πρέπει να ταρακουνηθει λίγο ο Ίαν.Πως νΑ ΤΟ κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας ελπίσουμε οτι η Βαλέρια θα πέσει σε κανα γκρεμό να σπάσει κανα πλευρό να παει στο νοσοκομειο για να ταρακουνισει το ξεροκεφαλο του Ίαν και να ΔΕΗ πως την αγαπάει ο παλιομπουμπουνας ! Άντε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βάλε σήμερα σε Παρακαλούμε :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ συμφωνώ με τον Ίαν. Ας έκανε το τεστ να ήξερε περί τίνος επρόκειτο!
    Κ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγγραφέα της καρδιάς μας γιατί δεν.φτιάχνεις ένα προφίλ στο wattpad ώστε να μπορέσουν ακόμα περισσότεροι να διαβάσουν τις ιστορίες σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, το καλοκαίρι είχαμε ένα θεματάκι καθώς μια αναγνώστρια πόσταρε τις ιστορίες μου εκεί με το δικό της όνομα. Στενοχωρήθηκα πολύ και ανέθεσα τα πνευματικά δικαιώματα σε δικηγόρο για να ησυχάσω. Μέχρι να σιγουρευτώ ότι είναι οκ σάιτ θα συνεχίσω να γράφω εδώ...που έχουμε γνωριστεί κιόλας και είμαστε σαν οικογένεια και μπορώ και απαντάω σε καθεμία προσωπικά και δεν είστε χιλιάδες!!! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω κάποια στιγμή να το κάνεις ώστε να μπορείς να μας βάζεις φωτογραφίες.μουσική, εξώφυλλα,ηθοποιούς :-D

      Διαγραφή
    3. Ανεβαζω καλε!!! Κ σε αυτη κ στις προηγούμενες ιστοριες, κ βιντεο κ φωτο κ τραγουδια!! Οσο μπορω φυσικά! θελω κυριως να ειναι δικο μ ο, τι ανεβαζω. Φιλιααα

      Διαγραφή