Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

κεφάλαιο 54-μεγάλες προσδοκίες...

54

«Είσαι μια τρελή γυναίκα» της είπε η φίλη της ενώ δάγκωνε μια μπουκιά από το μήλο της. Μιλούσαν εδώ και μισή ώρα και η Λάουρα ακόμα δυσκολευόταν να χωνέψει όσα έγιναν. «Πήγες του διέλυσες το γραφείο και του την είπες κιόλας στο τέλος;»
«Τι να έλεγα; Να παραδεχόμουν πόσο λάθος έκανα;» είπε ντροπαλά η Βαλέρια.
«Το λιγότερο που έχεις να κάνεις είναι να δείξεις ειλικρινή μεταμέλεια» είπε αυστηρά η Λάουρα.
«Λες; Και θα μου αναγνωριστεί και ο πρότερος έντιμος βίος;» γέλασε η Βαλέρια με τη νομική ορολογία. «Θα με συγχωρήσει ο κύριος Κάρτερ;»
«Πρέπει να κάνεις κάτι μεγάλο για να σε συγχωρήσει και δεν έχεις ξεκινήσει καλά. Είσαι ακόμη πολύ εγωίστρια και δε συνειδητοποιείς πόσο τον πλήγωσες».
«Κι εγώ δεν πέρασα εύκολα».
«Μα δεν βλέπεις τι κάνεις;» είπε εκνευρισμένη η Λάουρα. «Δεν πρέπει να σε νοιάζει που πληγώθηκες εσύ, αλλά εκείνος! Αυτό σημαίνει ειλικρινής αγάπη και αυτή την αγάπη αξίζει ο Ιαν. Αυτή σου έδωσε».
«Και πού πήγε η αγάπη του, Λάουρα;» αντεπιτέθηκε η Βαλέρια. «Τι είναι αγάπη; Νερό που βράζει και εξατμίζεται; Πώς εξαφανίστηκε έτσι; Εκτός αν δεν υπήρχε ποτέ».
«Είσαι χαζή» είπε η Λάουρα παραιτημένη και ξαναδάγκωσε το μήλο της. «Και λυπάμαι που θα τον ταλαιπωρήσεις χωρίς να έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου τι θέλεις από εκείνον».
«Μα ξέρω!» είπε η Βαλέρια ξαφνικά.
«Θες να μας τιμήσεις με την πληροφορία;» είπε καυστικά η Λάουρα και κοίταξε την οθόνη σταθερά. «Και βιάσου γιατί σε λίγο έρχεται ο Πίτερ και δε θέλω να ακούσει τι λέμε». Ο Πίτερ είχε επισκεφτεί τη Λάουρα στη Νέα Υόρκη και θα επέστρεφε σε δύο βδομάδες στο Λονδίνο. Η Βαλέρια ανυπομονούσε για γυρίσει ο φίλος της. Είχε κάνει μερικές παρέες στη δουλειά και έβγαινε και με τον Τζέρεμι, αλλά όχι τίποτα φοβερό.
«Ε να…σκέφτηκα…» ψέλλισε η Βαλέρια. «Σκέφτηκα κάτι…πρωτότυπο».
«Ένα τατουάζ που να γράφει συγγνώμη;» γέλασε η Λάουρα.
«Όχι, βέβαια!».
«Μια ανθοδέσμη ή ένα ζευγάρι μανικετόκουμπα;»
«Είσαι ανώριμη».
«Θα ονομάσεις το πρώτο σου παιδί Ιαν ή θα ορκιστείς αιώνια αποχή από το σεξ;»
«Σκέφτηκα…να τον διεκδικήσω» είπε η Βαλέρια και κράτησε την αναπνοή της. Η Λάουρα δε μίλησε για λίγο. Βλεφάρισε μερικές φορές και πήρε μια βαθιά ανάσα.
«Δηλαδή;» ρώτησε τελικά.
«Σκέφτηκα να τον διεκδικήσω. Πώς το λένε;» είπε ανυπόμονα η Βαλέρια. «Να προσπαθήσω να τον φέρω κοντά μου. Να σπάσω τον πάγο με υπομονή και αγάπη. Να δεχτώ την πικρία του, την απόρριψη και την απογοήτευση. Να υποστώ το μένος του και να παλέψω. Εκείνος έκανε πάντα το πρώτο βήμα. Ίσως τώρα είναι η σειρά μου» είπε ξέπνοα. Η Λάουρα χαμογελούσε.
«Καλή ιδέα ακούγεται, αλλά φοβάμαι ότι θα σε εκμηδενίσει» είπε σοβαρά η φίλη της.
«Θα πρέπει να δείξω υπομονή. Θα είναι καχύποπτος στην αρχή. Μετά θα θέλει να με ξεφτιλίσει. Αν καταλάβει όμως ότι έχω μετανιώσει, ίσως…».
«Υπάρχει και άλλη γυναίκα στη μέση, Βαλέρια. Η Κριστιάννα ήταν εύκολος στόχος, αλλά αυτή;».
«Ο Ιαν θα διαλέξει μόνος του αν θέλει. Δεν είμαι σίγουρη ότι είναι σοβαρή σχέση κι ας λέει…»
«Βαλέρια, θα σε κάνει κομμάτια».
«Έχω σελοτέιπ».
«Νομίζω ότι είναι μια σκληρή λύση, μια δύσκολη απόφαση, αλλά είναι η μόνη ελπίδα αν είσαι σίγουρη ότι τον θες κοντά σου».
«Τον θέλω, Λάουρα».
«Είσαι σίγουρη ότι δεν είναι ένα καπρίτσιο;».
«Πολύ σίγουρη».
«Θα προσεύχομαι να μη φας τα μούτρα σου αλλά αν αποτύχεις η Νέα Υόρκη είναι πάντα εδώ για να ξεχάσεις τον πόνο σου» είπε η φίλη της. «Και ποιο λες να είναι το επόμενο βήμα;» ρώτησε γεμάτη περιέργεια.

«Κάτι έχω στο νου μου, αλλά θα σου πω όταν γίνει» χαμογέλασε πονηρά η Βαλέρια.

6 σχόλια:

  1. Αγωνια... Λετε να παει να του ζητησει την δουλεια που της ειχε προσφερει καποτε...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοοοοοο πηρε φορα και θα κανει την πρωτη κινηση !!!! για να δουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους κορίτσι μου.... Αν αγαπάς κάποιον κάνεις τα πάντα για να είστε μαζί.... Σ' ευχαριστούμε αγαπημένη μας συγγραφέα για το όμορφο αυτό κεφάλαιο!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι θα του κανει? κανταδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ανυπομονω για το επόμενο κομμάτι που ειναι :( ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή