Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

39-έξω απ'τα δόντια

Το βλέμμα της μητέρας της γύρισε τρομαγμένο προς τον άντρα της.
«Έτσι όπως τα έκανες, βγάλτα πέρα μόνη σου!» της είπε εκείνος και η Βαλέρια σιγουρεύτηκε ότι κάτι της διέφευγε. Κάτι μεγάλο και πολύ σοβαρό. Ο πατέρας της σπάνια φώναζε στη μητέρα της. Εκείνη τη στιγμή δονήθηκε το κινητό της. Ήταν ο Ιαν. Της έλεγε ότι έπρεπε να τη δει αμέσως και να μη φύγει χωρίς αυτόν. Η Βαλέρια απόρησε. Ένα άσχημο προαίσθημα είχε φωλιάσει στο στομάχι της και δεν μπορούσε να ανασάνει. Γιατί να έφευγε; Αφού είχαν συνεννοηθεί να πάνε για φαγητό.
Ο πατέρας της ανέβηκε τα σκαλιά σχεδόν τρέχοντας και η μητέρα της έμεινε μόνη με τη Βαλέρια. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να χώσει το κεφάλι της στις παλάμες της και να αρχίσει ένα κλάμα γοερό, λες και μόλις άκουσε ότι κάποιος πέθανε. Η Βαλέρια τρόμαξε.
«Πες μου, μητέρα, πες μου» την παρότρυνε. «Τι μπορεί να είναι αυτό που σε κάνει έτσι;».
Η μητέρα της συνέχισε να κλαίει για μερικά λεπτά αλλά όταν η Βαλέρια ακούμπησε το χέρι της στον ώμο της, σταμάτησε ξαφνικά και την κοίταξε με τα τεράστια κατακόκκινα μάτια της. Και άρχισε να της αφηγείται.
«Όταν ήρθαμε στο χωριό» είπε βαριά μέσα στα αναφιλητά της «ήμασταν δύο χρόνια παντρεμένοι με τον πατέρα σου και δεν είχαμε κάνει παιδί».
«Δεν καταλαβαίνω…»
«Μη με διακόπτεις, παιδί μου» είπε η μητέρα της και έσκυψε το κεφάλι στο πάτωμα.
«Μάλιστα» είπε η Βαλέρια.
«Δεν παντρευτήκαμε από έρωτα. Ήταν προξενιό και δεν ένιωσα αυτό που λένε έρωτα για εκείνον. Περνούσα πολλές ώρες μόνη και ήμουν νέα και ηλίθια και…»
«Πες μου επιτέλους» έχασε την υπομονή της η Βαλέρια. Είχε καταλάβει ότι η μητέρα της είχε απατήσει τον πατέρα της αλλά δεν έβλεπε τι σχέση είχε αυτό με τη σχέση της με τον Ιαν.
«Για λίγο καιρό είχα σχέση με κάποιον άλλον άντρα. Με συνεπήρε με τα χρήματα και τη δύναμή του. Λυπάμαι πολύ γι’ αυτό» συνέχισε η μητέρα της κλαίγοντας.
«Και ο μπαμπάς;» ψέλλισε η Βαλέρια νιώθοντας ξαφνικά άσχημα.
«Ο πατέρας σου ποτέ δεν το έθιξε το θέμα. Ήταν τόσο κύριος που με έκανε να νιώσω σαν σκουλήκι με την ανωτερότητά του. Όχι ότι δεν ήμουν δηλαδή…»
«Δε σου είπε τίποτα;»
«Μου ζήτησε μόνο να μην ξαναναφερθούμε στο θέμα»
«Θα πρέπει να σε αγαπούσε πολύ για να σου συγχωρήσει κάτι τέτοιο» είπε η Βαλέρια και δάκρυσε κι εκείνη.
«Μετά από αυτό, μετά από την αξιοπρεπή αυτή στάση του στο απαίσιο φέρσιμό μου, τον αγάπησα δέκα φορές, όχι μία. Και μάρτυς μου ο Θεός μετανιώνω κάθε μέρα για εκείνες τις λίγες φορές που βρέθηκα με τον άλλον άντρα».
«Καταβαίνω, μητέρα, και αφού ο πατέρας μου έχει αυτή τη στάση εγώ δεν έχω δικαίωμα να σε κρίνω. Αλλά τι σχέση έχει αυτό με τον Ιαν;».
«Μα δεν καταλαβαίνεις;» φώναξε ξαφνικά η μητέρα της και το αίμα της Βαλέρια πάγωσε. «Πώς αλλιώς να σου το πω; Ο άντρας με τον οποίο…εγώ…ήταν ο δίπλα…»
«Ποιος;» ρώτησε η Βαλέρια σαν χαμένη. Δεν μπορούσε να δεχτεί όλα αυτά που άκουγε.
«Ο Κάρτερ. Ποιος άλλος;»
«Μα αυτός ήταν παντρεμένος; Τι λες, μητέρα;» θύμωσε η Βαλέρια με την ξεδιαντροπιά της μητέρας της.
«Μου έλεγε ότι η γυναίκα του τον παραμελούσε μετά τη γέννηση του γιου τους, του Ιαν, ότι ήταν ψυχρή…ένα σωρό βλακείες. Όλα αυτά που λένε οι παντρεμένοι».
«Μπορεί να τα εννοούσε αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω» επέμεινε η Βαλέρια. «Φυσικά θα είναι πολύ άβολο να συναντιέστε εσείς οι τέσσερις, αλλά μπορούμε να το αποφύγουμε. Δεν είναι ανάγκη καν να έρθετε στον γάμο αν δε νιώθετε καλά, και δεν θα σας πιέσουμε. Καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορούμε να υποστούμε εμείς τις συνέπειες για κάτι που κάνατε εσείς και μάλιστα πριν από τόσο μεγάλο διάστημα» είπε η Βαλέρια αλλά η μητέρα της δε σταματούσε να κλαίει. Το κινητό της δονήθηκε ξανά. Ήταν ο Ιαν. Δεν του απάντησε.
«Εννιά μήνες αφού χώρισα με τον Κάρτερ, αν μπορούμε να μιλάμε για χωρισμό εφόσον μόνο λίγες φορές…ξέρεις…»
«Ναι, ναι» την διέκοψε η Βαλέρια. Δεν ήθελε να την κάνει να νιώσει ακόμα πιο άβολα. Ήδη θα ένιωθε απαίσια που το εκμυστηρευόταν στην κόρη της. Ο πατέρας της δε, θα έπρεπε να νιώθει σαν σκουπίδι.
«Δεν καταλαβαίνεις» της είπε η μητέρα της και συνέχισε να κλαίει.
«Ο πατέρας μου πάντα προσπαθούσε να τη βγει στους δίπλα. Δανειστήκατε λεφτά; Τι έγινε; Πες μου το μεγάλο μυστικό, μητέρα! Για όνομα!» είπε η Βαλέρια. Δεν μπορούσε πια άλλο. Την είχε τρελάνει αυτό το μαρτύριο και ο Ιαν συνέχιζε να της κάνει κλήσεις. Τι στο καλό ήθελε πια;
«Εννιά μήνες μετά γεννήθηκες εσύ» της είπε ξαφνικά η μητέρα της. «Ο Ιαν ήταν ήδη δύο χρονών».
«Ε και; Ωραία» είπε η Βαλέρια και ανασήκωσε τους ώμους μπερδεμένη. Θα την τρέλαινε αυτή η γυναίκα.
«Δεν μάθαμε ποτέ…ο πατέρας σου δε θέλησε να μάθει» είπε η Μπάρμπαρα Αρτσερ και κοίταξε την κόρη με ένα άδειο, απλανές βλέμμα που θύμιζε τρόφιμο ψυχιατρείου.
«Να μάθει τι;» ρώτησε η Βαλέρια με μια πνιχτή φωνή και ξαφνικά ο κόσμος άρχισε να στροβιλίζεται άγρια γύρω της.

5 σχόλια:

  1. ωχ! ρε φιλε τι εγινε εδω τωρα :0 λες να ειναι αδερφια ?????
    εδωσες ρεστα παλι τρομερο κεφαλαιο εμενα αφωνη :0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ ωχ. Έμεινε έγκυος η μάνα της από τον διπλανό.Σίγουρα. Πάω και στοίχημα μάλιστα. Αλλά μέχρι να πει κάτι η μάνα της θα μας σκάσει. Άραγε η Βαλέρια είναι κόρη του δίπλα? Ωχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΩΩΩ ΘΕΕ ΜΟΥ! και τωρα τι??? θα σκασω! πρεπει να το εξακριβωσουμε!!! :Ο :Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι μην το κανεις αυτο! Ζουνε τον ερωτα τους τωρα,ολα ειναι καλα! δεν γινεται να ειναι αδερφια!!! αντε σε παρακαλω το επομενο γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. SKATA SKATA SKATA :'( ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή