Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

υποστηρίξτε με!!!

www.loveradio-arlekin.gr

Σε αυτο το λινκ μπορειτε να ψηφισετε την ιστορια μου "η βασιλισα της καρδιας του" με τη ναομι κ τον τζειμς. Πρεπει να ψηφισετε αφου συνδεθειτε μεσω facebook. Ειναι ευκολο!

Εχετε δυο βδομαδες, αλλά μην ξεχαστείτε!...

Ευχαριστω, κοριτσακια μου!!
Φιλιαααα

3 σχόλια:

  1. γινεται να μας δωσεις το λινκ οπου θα διαβασουμε και θα ψηφισουμε τις ιστοριες γιατι το λινκ του love radio δν βγαζει τιποτα εκτος απο τον διαγωνισμο
    ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πας στο σαιτ του αρλεκιν,οχι του love radio.

      Διαγραφή
  2. Ta kataferate? Afto einai to link!opoia mporei as voithisei giati leipo! Filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή