Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2014

κεφάλαιο 33-Κορίτσια, με ψηφίσατε;

«Κοριτσάκι!» της είπε ο Ιαν μερικές μέρες μετά ενώ της φιλούσε το λαιμό από πίσω. «Θα έρθεις πάλι απόψε;» τη ρώτησε.
Η Βαλέρια είχε κοιμηθεί δύο συνεχόμενα βράδια σπίτι του αλλά σήμερα είχε μια σοβαρή υπόθεση στο γραφείο, πράγμα το οποίο σήμαινε ότι έπρεπε να γυρίσει σπίτι της και να διαβάσει επιτέλους λιγάκι. Όχι ότι μετάνιωνε αλλά περνούσε πολύ χρόνο μαζί του και είχε παραμελήσει τη δουλειά της. Εντωμεταξύ οι γονείς τους δεν είχαν ιδέα για τη σχέση τους αλλά και οι δύο είχαν συμφωνήσει ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα τους το ανακοίνωναν. Ο Ιαν τής είχε πει ότι δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει ο ίδιος στον δικό της πατέρα αν εκείνη δεν ένιωθε άνετα. Άλλωστε, όπως της είχε πει, ήθελε να του ξεκαθαρίσει ότι είχε καλές προθέσεις για την κόρη του.
«Πρέπει να διαβάσω λιγάκι» του είπε ενώ κούμπωνε τα σκουλαρίκια της. Φορούσε μόνο τα εσώρουχά της και στεκόταν μπροστά στον καθρέπτη του μπάνιου που βρισκόταν μέσα στο υπνοδωμάτιο του Ιαν. Το σπίτι του ήταν τόσο μοντέρνο όσο και πρακτικό, με μεγάλους χώρους και άνετα δωμάτια. Το υπνοδωμάτιό του είχε φοβερή θέα στο κέντρο του Λονδίνου, μιας και βρισκόταν στο ρετιρέ ενός ουρανοξύστη που του ανήκε ολόκληρος και είχε ένα τεράστιο κρεβάτι φτιαγμένο για αμαρτίες. Στο σαλόνι και στη βιβλιοθήκη του είχε διαλέξει το γκρι και το λευκό και όλες οι επιφάνειες ήταν άδειες. Δεν υπήρχαν φωτογραφίες, παρά μόνο πίνακες. Της είχε πει ότι όταν έφτιαχνε το σπίτι του, πριν από μερικά χρόνια, του πέρασε η σκέψη ότι ήταν υποκριτικό να βάλει φωτογραφίες σε κορνίζες. Θα έβαζε φίλους και συγγενείς αλλά όχι εκείνη; Πώς θα ήταν δυνατόν; Εκείνη είχε σημαδέψει τη ζωή του με έναν τρόπο μοναδικό κι εκείνος θα την άφηνε έξω; Έτσι, λοιπόν, προτίμησε έργα τέχνης.
 «Κι εγώ πώς θα κοιμηθώ;» σούφρωσε τα χείλη του και η Βαλέρια γέλασε.
«Όπως τόσα βράδια πριν από μένα!» του είπε.
«Δε θέλω να γυρίσω πάλι εκεί» επέμεινε ο Ιαν και τη γύρισε προς το μέρος του. «Πάρε μερικά πράγματα και έλα να περάσεις μερικές μέρες εδώ. Μου έχεις λείψει τόσα χρόνια. Δε σε χορταίνω, καρδιά μου» τη φίλησε.
«Και το θεωρείς φυσιολογικό να έρθω να μείνω εδώ; Μόλις πριν από μερικές μέρες τα βρήκαμε. Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε τα πατήματά μας. Ακόμα δεν το ξέρει κανείς. Γιατί να βιαζόμαστε;»
«Τι φοβάσαι, Βαλέρια;» τη ρώτησε συνοφρυωμένος. Την κοιτούσε με έναν μοναδικό τρόπο, έναν τρόπο που έδειχνε ότι μπροστά του ήταν γυμνή.
«Τίποτα δε φοβάμαι, Ιαν, αλλά πιστεύω ότι θα…»
«Τι φοβάσαι;» επέμεινε εκείνος. Η Βαλέρια πήρε μια βαθιά ανάσα και τον κοίταξε.
«Ότι θα με βαρεθείς!» του είπε ειλικρινά δαγκώνοντας τα χείλη της ντροπαλά. «ότι θα πάρεις αυτό που θες, θα μπουχτίσεις και μετά…» δεν ολοκλήρωσε.
«Πες μου» την παρότρυνε. «Με ενδιαφέρει ο συλλογισμός σου».
«Φοβάμαι ότι είναι ένα καπρίτσιο εκ μέρους σου, ίσως κάποιο στοίχημα που δεν είχες κερδίσει. Νιώθω ότι είσαι πολύ χορτασμένος και έμπειρος και θα με βαρεθείς σύντομα».
«Πώς γίνεται να σε βαρεθώ;» μονολόγησε εκείνος. «Άλλωστε εγώ σου ζητάω να έρθεις. Εσύ είσαι η…ανεξάρτητη!» της γέλασε αλλά η Βαλέρια δεν ανταπέδωσε.
«Προστατεύω την καρδιά μου, Ιαν!» του είπε εκείνη και φόρεσε το φόρεμά της. Ο Ιαν ανέβασε το φερμουάρ της με άνεση. «Δε θα αντέξω και δεύτερο φιάσκο».
«Μα ποιο φιάσκο;» θύμωσε εκείνος ξαφνικά. «Σαν πολύ δεν προτρέχεις; Ακόμα δεν τα βρήκαμε κι εσύ μιλάς για αποτυχία ήδη; Γιατί προδικάζεις τα πράγματα;»
«Μάλλον λόγω ιδιότητας» προσπάθησε εκείνη να αλαφρύνει τη συζήτηση.
«Βαλέρια, κοίτα με» της είπε και την ακούμπησε στον ώμο. Εκείνη αναγκάστηκε να τον κοιτάξει. Φαινόταν ειλικρινά αναστατωμένος.
«Είπαμε και οι δύο να δοκιμάσουμε κάτι εξίσου επικίνδυνο για την ψυχική υγεία και των δυο» της χαμογέλασε. «Αλλά δεν μπορώ να νιώθω ότι είσαι με το ένα πόδι στη σχέση με το άλλο πόδι εκτός. Μαζί πρέπει να τον βαδίσουμε τον δρόμο. Ακόμα και αν χρειαστεί εγώ να σε πείσω για πολλά πράγματα, θέλω από σένα να προσπαθήσεις να είσαι λίγο πιο…συνεργάσιμη».
«Αυτό τι σημαίνει;» αντέδρασε η Βαλέρια. «να συμφωνώ σε ό,τι λες;»
«Πότε σου το ζήτησα εγώ αυτό, Βαλέρια; Τι αγάπησα σε σένα; Το θάρρος σου! Το ότι είσαι γλωσσού! Πότε σου ζήτησα να συμφωνείς μαζί μου;» επέμεινε.
«Τώρα!»
«Να έρθεις να κοιμηθείς απόψε εδώ σου ζήτησα! Όχι να αλλάξεις πολιτικές πεποιθήσεις!»
«Αυτό σου έλειπε!»
«Τι έχεις σήμερα; Μπορείς να μου πεις;»
«Φοβάμαι, Ιαν! Τι δεν καταλαβαίνεις;» σήκωσε τα χέρια της σε μια ικεσία.
«Γιατί φοβάσαι; Εδώ είμαι εγώ. Μαζί θα τα περάσουμε όλα» την φίλησε τρυφερά και την έσφιξε στην αγκαλιά του.
«Δεν μπορεί να είναι αληθινό όλο αυτό» του είπε ξέπνοα. «Γίνανε όλα τόσο γρήγορα που δυσκολεύομαι να ακολουθήσω τις εξελίξεις. Μόνο φοβάμαι. Φοβάμαι ότι θα ξυπνήσω από το όνειρο».
«Γιατί να ξυπνήσεις;»
«Πάντα κάτι προκύπτει με εμάς. Νιώθω ότι μας ακολουθεί μια άσχημη μοίρα. Είμαστε μια ρομαντική ιστορία που δεν έχει ποτέ χάπι έντινγκ».
«Εμείς τη φτιάχνουμε τη μοίρα μας. Και αυτή τη φορά όλα θα πάνε καλά, κορίτσι μου!» της χαμογέλασε. «Αλλά αν ήθελες να γυρίσεις σπίτι ή να βγεις με τις φίλες σου δε χρειαζόταν να το κάνεις τόσο θέμα!» της είπε και η Βαλέρια γέλασε με το αστείο του.
«Είσαι τόσο αισιόδοξος σε όλα ή μόνο με εμάς;»
«Μόνο με εμάς»
«Πώς κι έτσι;» τον ρώτησε πραγματικά περίεργη.
«Ξέρω εσένα καλά, ξέρω και τον εαυτό μου. Έχουμε τη συνταγή της επιτυχίας, καρδιά μου. Μη φοβάσαι τίποτα».
«Ιαν, με κάνεις τόσο ευτυχισμένη» του είπε και δάκρυα κύλησαν στα μάγουλά της. Το μακιγιάζ της σίγουρα θα χρειαζόταν διόρθωση. Αυτός ο άντρας την αποσυντόνιζε τελείως…
«Σου αξίζει, καρδιά μου» της είπε και της έσφιξε ξανά πάνω του.

 

6 σχόλια:

  1. Εγω ψηφισα κι εβαλα και τρεις φιλες μου ;) πολυ ωραια η ιστοριουλα με την Ναομι και τον γαλανοματη! <3

    -Νικολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειοοοοο άντε άντε το επόμενο γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψηφισαμε συγγραφεα της καρδιας μας ελπιζουμε να βγεις εσυ πρωτη!
    Τι γλυκοοςςς που ειναι μωρε αχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγνωμη που διαβασατε κ ψηφησατε την ιστορια δν μ τι βγαζει πουθενα γινεται να μ βαλετε το λινκ της ιστοριας;
    αλεξ
    αλεξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. www.loveradio-arlekin.gr Η δική μου ειναι η "Βασίλισσα της Καρδιάς του" με τη Ναόμι και τον Τζέιμς! Κορίτσια, ευχαριστώ για τη στήριξη!

      Διαγραφή
  5. Γιατί μου φαίνεται πως ο Ιαν την θέλει μονο για σεξ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή