Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

κεφάλαια 25-0-100 σε 4"


Η Βαλέρια έβαλε την τσάντα της στο αμάξι τρεις μέρες μετά και κάθισε στη θέση του συνοδηγού. Ήταν πολύ κουρασμένη και θα οδηγούσε στο δεύτερο μισό της διαδρομής. Το σπίτι του κυρίου Πεκ έδειχνε θλιμμένο έτσι όπως ήταν με κλειστά παράθυρα και μαζεμένες τις καρέκλες και το τραπέζι της αυλής.
«Πώς πέρασαν έτσι οι μέρες…»μονολόγησε η Λάουρα. Στις μέρες που είχαν μεσολαβήσει από την επίσκεψη του Ιαν μέχρι σήμερα, οι σχέσεις τους είχαν εξομαλυνθεί αν και η Βαλέρια ένιωθε την επιθυμία της Λάουρα να μάθει περισσότερα για τη σχέση της με εκείνον.
«Έχεις δίκιο» συμφώνησε η Βαλέρια και ξεφύσησε. «Αλλά αν δεν είχα κι εσένα, θα χρειαζόμουν τουλάχιστον άλλη μία βδομάδα!» γέλασε.
«Σώπα τώρα! Δε βοήθησα και πολύ!»
«Δε βοήθησες; Είσαι φοβερή δικηγόρος, Λάουρα! Ποτέ δε θα είχα καταφέρει σε τρεις μόνο μέρες να βγάλω άκρη με τόσο παλιά συμβόλαια».
«Ναι, αλλά η ιδέα σου να ψάξεις εκείνο το συμβόλαιο στο πατρικό όνομα της μητέρας του κυρίου Πεκ ήταν πολύ έξυπνο!»
«Τίποτα από αυτά δε θα γινόταν όμως, αν δεν έπειθες τον υπάλληλο να μας αφήσει να κοιτάξουμε σε εκείνο το αρχείο».
«Βαλέρια, αφού ξέρεις ότι πάντα χρησιμοποιώ τα γοητεία μου για καλό σκοπό» γέλασε η Λάουρα και την ακολούθησε και η φίλη της.
«Εγώ πάλι, την αφήνω να πιάνει σκόνη» είπε.
«Μη με προκαλείς!» χαμογέλασε σατανικά η Λάουρα. «Κι έχω ορκιστεί να μην ξαναθίξω το θέμα Ιαν Κάρτερ» είπε και γκάζωσε αφού βγήκε από τον επαρχιακό στον εθνικό δρόμο.
«Δεν είναι δα και θέμα ταμπού» είπε ντροπαλά η Βαλέρια αλλά ήξερε ότι στη πραγματικότητα είναι. «Απλώς η σχέση μου με εκείνον είναι κάτι για το οποίο δεν έχω μιλήσει ποτέ σε κανέναν. Ήταν ένα μυστικό καλά κρυμμένο. Νόμιζα ότι κι εκείνος θα το είχε ξεχάσει».
«Μπα…δεν το έχει ξεχάσει. Τουλάχιστον αν κρίνω από αυτά που είδα» είπε η Λάουρα αδιάφορα.
«Μην μου το λες αυτό» είπε η Βαλέρια σχεδόν πληγωμένη. «Δεν μπορώ να το σκέφτομαι. Κι εγώ…κι εγώ κάτι νιώθω να υπάρχει ακόμα μεταξύ μας αλλά δεν είναι σωστό».
«Έχεις δίκιο» είπε η Λάουρα. «Είναι και η άλλη στη μέση».
«Η Κριστιάννα» είπε η Βαλέρια. Ήθελε να επαναλαμβάνει το όνομα, για να υπενθυμίζει στον εαυτό της ότι η άλλη κοπέλα υπήρχε. Ήταν κάπου στο Λονδίνο και είχε ψυχή. Αγαπούσε τον Ιαν και την αγαπούσε κι εκείνος. Και μαζί της έδειχνε ευτυχισμένος. Σχεδόν ανέμελος. Κάτι τέτοιο χρειαζόταν. Μια καλλιτέχνιδα, μια ανάλαφρη σχέση χωρίς πίεση και χωρίς αδιέξοδα.
«Η Κριστιάνα» επανέλαβε μηχανικά η Λάουρα, δοκιμάζοντας τη γεύση που άφηνε στο στόμα της η λέξη.
«Καταφέραμε και εξασφαλίσαμε την πρόσβαση στη θάλασσα και θα απαιτήσουμε το προσυμφωνημένο ποσό. Θα της το κάνει δώρο γάμου και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα» είπε η Βαλέρια χαμογελώντας.
«Αλήθεια;» ρώτησε ξερά η Λάουρα. «Γιατί δε νομίζω να έχει ευδοκιμήσει κανένας γάμος με ένα τέτοιο αγκάθι».
«Ποιο αγκάθι; Αφού δεν πρόκειται να με ξαναδεί μετά τα συμβόλαια».
«Βαλέρια, έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου τι θέλεις;» την προκάλεσε η φίλη της.
«Μην τρέχεις τόσο!» παραπονέθηκε η Βαλέρια προσπαθώντας ταυτόχρονα να αλλάξει θέμα αλλά ήξερε ότι η φίλη της γνώριζε τα δικανικά τερτίπια.
«Γιατί ίσως ήρθε η ώρα να το κάνεις».
«Αυτός πρέπει να το κάνει. Εγώ δεν ωφελεί να το κάνω εφόσον εκείνος έχει σχέση»
«Κι εσύ έχεις σχέση»
«Α ναι…» ψέλλισε ντροπιασμένη η Βαλέρια. «Ο Λούκας!» τον είχε ξεχάσει τελείως. Έβαλε μια υπενθύμιση στο μυαλό της να μιλήσει μαζί του και να βάλουν ένα τέλος στη χλιαρή σχέση τους. Δεν πίστευε ότι θα τον σόκαρε η απόφασή της. Κι εκείνος άξιζε μια κοπέλα που να διεκδικούσε το χρόνο του, αλλά και η Βαλέρια χρειαζόταν κάποιον να την αναστατώνει, να την κάνει να νιώθει ποθητή. Έναν άντρα ώριμο, δυναμικό, σαν τον…
«Τι κρίμα που θα χάσω την κορύφωση του δράματος» είπε η Λάουρα γελώντας με το πάντα μεταδοτικό γέλιο της.
«Γιατί το λες αυτό; Θα μιλάμε μέσω σκάιπ» είπε η φίλη της. Η Λάουρα θα έφευγε σε πέντε μέρες για να επιστρέψει στην Νέα Υόρκη και η Βαλέρια είχε ήδη αρχίσει να νιώθει μοναξιά.
«Ναι αλλά δε θα είμαι πάλι παρούσα σε κάποια αντιπαράθεσή σας. Έπρεπε να γραφτεί κάποιο έργο πάνω σας» συνέχισε να γελάει. «Είστε τόσο απορροφημένοι στο να πετάτε σπόντες ο ένας στον άλλον που σχεδόν αγνοείτε ότι καρφώνεστε».
«Λες βλακείες πάλι»
«Εγώ; Ποτέ!»
«Μιλάς για τη ζωή μου! Γελάς με τον πόνο μου!».
«Γιατί δεν του μιλάς;» σοβαρεύτηκε ξανά η Λάουρα. «Πες του πώς νιώθεις»
«Δεν ξέρω πώς νιώθω».
«Μα είναι φανερό».
«Ποιο; Ότι μου αρέσει; Φυσικά! Είναι κούκλος. Και έχουμε περάσει τόσα πολλά μαζί… Όλη μου η ζωή ήταν. Η ανάσα μου, η καρδιά μου. Δεν μπορώ να τον βγάλω από μέσα μου αλλά τα πράγματα είναι αλλιώς τώρα».
«Λες ότι δεν είσαι ερωτευμένη;»
«Δε λέω τίποτα. Την τελευταία φορά που ήμουν ερωτευμένη μαζί του, βρέθηκα τυλιγμένη με ένα σεντόνι, σχεδόν διαπομπευμένη, μετά σε μια κατασκήνωση κι εκείνος…δεν ξέρω…Τον αποκλήρωσαν! Το καταλαβαίνεις; Μιλάμε για μίσος ασίγαστο. Μίσος χωρίς όρια».
«Δεν έχετε μεγαλώσει λιγάκι από τότε;» είπε ξερά η Λάουρα. «Ποιος ενδιαφέρεται για το τι λένε οι γονείς σας; Ειδικά εφόσον είναι τόσο ξεροκέφαλοι».
«Λάουρα, όλη αυτή η συζήτηση με κάνει να νιώθω άβολα. Άσε που η επανασύνδεσή μου μαζί του ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας. Δεν ξέρω αν θέλω και τι θέλω. Ο Ιαν είναι πολύ απόμακρος και σχεδόν αγενής. Να υπάρχει κάποια έλξη ίσως είναι φυσικό, αλλά όλα τα υπόλοιπα…δεν ξέρω».
«Ξέρεις, φιλενάδα» γέλασε η Λάουρα και γκάζωσε ξανά.


8 σχόλια:

  1. ξερει η φιλεναδα!ξερει και καλοξερει..! αλλο που δε θελει να το παραδεχτει... αχχχ.. βασανα που τα χει η αγαπη οταν αγαπας αραπη...( που λεει κι λαος...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πφφ παντος εγω λεω πως θα χωρισει ο αλλος με την κριστιαννα καποια στιγμη και θελω να ερθει αυτη η στιγμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη ρίξω σε κανα χαντάκι; Να πέσει από τις σκάλες; χαχαχαχα
      Το σκέφτηκα!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα οχι μην την σκοτωσεις κριμα ειναι καλυτερα να την κανεις κακια : p

      Διαγραφή
  3. οχι συγγραφεα, αν την ριξεις θα τη λυπηθουμε...πρεπει να την κανεις κακια!!να τον θελει για τα λεφτα του ή να τον απατησει!!!εεεεεε;;;;;; ναντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι να μη γίνει κακια.Γιατι τότε θα ειναι σαν να παίρνει την απόφαση να τη χωρίσει γιατι δε θα μπορεί να ειναι αλλο μαζί της.Το θέμα όμως ειναι να τη χωρίσει γιατι δε μπορεί να κρατηθεί μακριά απο τη Βαλερια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή