Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

flashback

Σταμάτα να γελάς!»
«Μα καλά, πώς μου είχε διαφύγει αυτό και δε σε είχα ρωτήσει ποτέ;»
«Είσαι γελοίος! Σταμάτα!»
«Έλα εδώ να σου δώσω ένα φιλάκι! Μη θυμώνεις!»
«Αφού με κοροϊδεύεις!»
«Σου κάνω μια πλάκα και αμέσως βγάζεις νύχια, καρδιά μου!»
«Μη με εκνευρίζεις!»
«Εγώ φταίω; Χαχαχαχαχα. Σε ονόμασαν Βαλέρια Άννα και εγώ φταίω; Χαχαχαχαχα»
«Το μεσαίο μου όνομα είναι Άννα επειδή έτσι έλεγαν την προγιαγιά μου. Το Βαλέρια άρεσε στους γονείς μου. Τώρα αν εσένα σου ακούγεται αστείο, τι να πω…»
«Μπορεί οι γονείς σου να έπιναν φύλλα βαλεριάνας για να είναι ήρεμοι και έτσι να τους ήρθε η έμπνευση».
«Είσαι βλάκας»
«Έλα εδώ και σταμάτα να μουτρώνεις».
«Δε σε αγαπάω»
«Δε σε πιστεύω»
«Το όνομά μου είναι όμορφο»
«Είναι…και τώρα που το σκέφτομαι σου πάει».
«Πώς έτσι;»
«Γιατί κι εσύ καταφέρνεις να με ηρεμείς ακόμα και όταν έχω ένα σωρό δυσκολίες».
«Ευχαριστώ»
«Έχεις δει ποτέ βαλεριάνα; Έτσι θα σε φωνάζω από εδώ και πέρα. Βαλεριάνα».
«Όχι δεν έχω δει. Πώς είναι;»
«Είναι ένα καταπράσινο πανέμορφο φυτό με μακρύ βλαστό. Το λουλούδι του θυμίζει αμυγδαλιά και γιασεμί. Είναι υπέροχο! Θες να φυτέψουμε ένα;»
«Πού τα ξέρεις όλα αυτά;»
«Διαβάζω. Λέγε τώρα. Θες να φυτέψουμε μερικές βαλεριάνες; Τι λες για το σημείο όπου ενώνονται οι φράκτες μας; Θα είναι συμβολικό».
«Συμφωνώ! Πολύ ωραία ιδέα!»
«Ωχ, με φωνάζουν για φαγητό. Βγαίνω εγώ πρώτος και μόλις σου κάνω το σύνθημα, φύγε κι εσύ. Αύριο πάλι;».


3 σχόλια:

  1. Χάλασα ολα τα χαρτομάντιλα μου :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώστε έτσι το πουλάκι μου εεε;; Δεν είχε καταλάβει και με το που άκουσε το Βαλέρια-Άννα (βαλεριάνα) έπαθε σοκ!! Καλα να πάθεις!! Δεν ξέρω γιατι αλλα μου την εχει ψιλοσπασει ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΙΑ ΤΟΥ μαζι εκει και τους είδε η καημένη η Βαλέρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή