Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

πιο παλιές αναμνήσεις

"Η μαμά μου έψησε μπισκότα με σοκολάτα. Σου έφερα μερικά. Τα κάνει τέλεια".
"Φαίνονται πολύ νόστιμα. Αν ήξερε ότι τα τρώω εγώ..."
"Τι θα παίξουμε σήμερα;"
"Θες να παίξουμε Monopoly";
"Πάντα εσύ κερδίζεις"
"Τι θες να παίξουμε τότε;"
"Παίζουμε σκάκι;"
"Καλή ιδέα!"
"Εγώ θέλω τα μαύρα"
"Εντάξει, ό,τι πεις"
"Γιατί είσαι πάντα τόσο καλός μαζί μου"
"Γιατί είσαι η φίλη μου"
"Κι εσύ είσαι φίλος μου αλλά εγώ θέλω να περνάει το δικό μου"
"Δεν έχει σημασία. Είδες το θρίλερ χθες στην τηλεόραση;"
"Δε βλέπω θρίλερ. Δεν μπορώ να κοιμηθώ μετά"
"Μην είσαι χαζή. Ψέματα είναι όλα".
"Εσύ δεν πιστεύεις στα φαντάσματα;"
"Οχι, φυσικά"
"Δε φοβάσαι να κοιταχτείς στον καθρέπτη τα μεσάνυχτα;"
"Χαχαχαχα, έχεις πλάκα".
"Ούτε τα ζόμπι φοβάσαι; Τους βρικόλακες; Εγώ φοβάμαι μια πορσελάνινη κούκλα που έχει η μαμά μου στο σαλόνι".
"Γιατί;"
"Νιώθω ότι με κοιτάει παράξενα".
"Μάλλον σε ζηλεύει..."
"Τι εννοείς;"
"Τίποτα. Ξεκινάμε την παρτίδα;"

6 σχόλια:

  1. αχου μωρε τα ζουζουνια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαι η μονη που τα διαβασε εχοντας στο μυαλο φωνες μικρων παιδιων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γω δυο μικρα παιδια φανταστηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παιζει να ναι 10-11 χρονων εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μωρε μωρε μωρεεεεεεεεεεεεεε θα βαλω τα κλαματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή