Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

αναμνήσεις

«Σου έχω πει εκατό φορές να σε βοηθήσω στη φυσική αλλά εσύ είσαι ξεροκέφαλη»
«Δε θέλω να με βοηθάς στα μαθήματα. Έχουμε τόσο λίγο χρόνο μαζί και φοβάμαι συνέχεια μήπως μας βρουν…δε θέλω να χάνουμε χρόνο με το διάβασμα».
 «Μα αν είναι να ανησυχείς τόσο για το τεστ…»
«Ιαν, σταμάτα! Είπα θα τα καταφέρω».
«Σίγουρα θα τα καταφέρεις. Είσαι η Σούπερ Βαλέρια».
«Χαχαχα, και ποια είναι η υπερδύναμή μου;»
«Εγώ. Η αγάπη μου!».
«Για λέγε…»
« Ε να…όταν θα δυσκολεύεσαι σε κάτι, να σκέφτεσαι ότι εγώ σε αγαπώ πολύ και είμαι κάπου εκεί κοντά σου και σε βοηθάω. Σκέψου ότι φοράς την αγάπη μου γύρω σου, σαν μανδύα. Αυτή είναι η δύναμή σου. Η αγάπη μου!».
«Ιαν, σταμάτα, θα με κάνεις να κλάψω πάλι».
«Μην κλάψεις. Απλώς φρόντισε να γράψεις πάνω από 90%».
«Μη με πιέζεις!».
«Πρέπει να βγάλουμε και οι δύο καλούς βαθμούς, ώστε να μπορούμε να διαλέξουμε το ίδιο πανεπιστήμιο».
«Θα τα καταφέρουμε»
«Με αγαπάς όσο εγώ;».
«Κι άλλο τόσο!».
«Και δε θα χωρίσουμε ποτέ;»
«Ποτέ»
«Δε θα τους αφήσουμε να μπουν ανάμεσά μας».

«Ποτέ».

6 σχόλια:

  1. κλαιω...για εκατοστη φορα! χαρτομαντιλα παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηθελες να μας κανεις να κλαψουμε τα καταφερες :'( :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτος φταίει!!! Δεν φταίει κανεις άλλος!! ΑΥΤΟΣ φταίει που αθέτησε την υπόσχεση του!! Φίλε οι άντρες τιμούν τα παντελόνια τους και τις ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!! Ουφ.. Ξαλαφρώσα.... Χιχιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δωσεεεε ειρηνηη πες κιαλα να ξαλαφρωσεις πιο πολυυ συνεχισεεε ;)

      Διαγραφή
    2. Ειρηνη κοριτσακι μου ποιος σε πειραξε...μηπως το παιδι που βγηκες ραντεβου; Συγγνωμη αν ειμαι αδιακριτη ...κικη

      Διαγραφή
  4. μωρεεεεεεεε γι αυτο την λεει ψευτραααα? αχ μωρε τι χαζουλακικοοοοοο... :( ελα μωρε πρεπει να μιλησουν σοβαρα οι δυο τους. πφφφφ :( :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή