Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Resolutions!

Αποφάσισα να πάρω μέρος στο διαγωνισμό του LoveRadio και θέλω τη συμπαράστασή σας.
Η παρούσα ιστορία τελειώνει σιγά σιγά και για την επόμενη σκέφτομαι να κόψω λίγο ρυθμούς γιατί έχω κουραστεί πολύ με τα επαγγελματικά μου σε συνδυασμό με καθημερινό γράψιμο. Εξ'ού και η ευθιξία! Eπίσης, θέλω παράλληλα να γράψω και κάτι για το διαγωνισμό, οπότε...καταλαβαίνετε!

Σας φιλώ και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμπαράσταση.
Ξέρω ότι είστε όλες ανεξάρτητες γυναίκες και πολυάσχολες, και ελπίζω στην κατανόησή σας!

Πωλίνα

6 σχόλια:

  1. Καλη επιτυχια για τον διαγωνισμο! Θα σκισεις ειμαι σιγουρη! Κ ευχομαι να πιασω στα χερια μου τυπομενο εργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελαγχόλησα τωρα:( αν και. σε καταλαβαίνω . Σου εύχομαι καθε επιτυχία και κουράγιο!!

    -Νικολέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φυσικα και εχεις την απολυτη στηριξη και τη συμπαρασταση μας!! ειμαστε ολες στο πλαι σου οπως παντα! καλη επιτυχια στο διαγωνισμο συγγραφεα μας! αν και ειμαι σιγουρη πως οποιος διαβασει τις ιστοριες σου θα σε λατρεψει οσο κι εμεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπηκα και το ειδα!αυτος ο διαγωνισμος πραγματικα ειναι για σενα!! επειδη δεν ακουω πολυ Loveradio περιμενω ενημερωση για το ποτε και πως μπορουμε να σε ψηφισουμε!καλη επιτυχια πωλινακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχχχχχ τελειαααα...πραγματικα αυτος ο διαγωνισμοες ειναι γ εσενα Πωλινααα...μακαριιι...αν κ ειμαι σιγουρη οτι θα σαρωσεις...τοοοοσο καιρο ευχομασταν κ σ λεγαμε να μπορεσουμε να διαβασουμε κατι δικο σου κ στα χερια μας....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑ κ οοολες οι ανεξαρτητες γυναικες ειμαστε μαζι σου...καλη αρχη,,,φιλακιααα κ μην μας ξεχνας... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη επιτυχια ειμαι σιγουρη οτι θα σκισεις !!!!!!! Εισαι τρομερη συγγραφεας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή