Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Καλέ, πώς δε μού'ρθε;

Ο διαγωνισμός μας λήγει την Παρασκευή 23:59 και έχει θέμα
"Προσκλητήριο Γάμου".
Νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε όλες ότι το προσκλητήριο θα πρέπει να είναι λίγο αριστοκρατικό μιας και πρόκειται για βασιλικό γάμο.
Καλή επιτυχία σε όλες μας
Στείλτε όλες στο μέιλ paulinanikolidaki@gmail.com και όχι στο FB μου ή με ταχυδρομικό περιστέρι, κλπ.

2 σχόλια:

  1. Τα προσκλητήρια που θα βρούμε όμως, ακόμα και τα δείγματα από τυπογραφεία,θα έχουν άλλα ονόματα επάνω...θα φαίνεται ωραίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι καλέ...όσες μου εχουν στειλει είναι με άλλα ονόματα πάνω. Μη φοβού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή