Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

κεφάλαιο 66-Ειρηνάκι, πώς πέρασες;

Η Μαρτίνα γύρισε με τον Ρεμί και το παιδί τους στην Οσέανα μετά από δέκα μέρες. Παραιτήθηκε από τη δουλειά της και ο Ρεμί προπλήρωσε μερικά νοίκια ώστε οι σπιτονοικοκύρηδές της να μην αγχώνονταν να βρουν άμεσα ενοικιαστή και πλήρωσαν επιπλέον και κάποιο άτομο από το χωριό να ρίχνει μια ματιά στον κήπο. Στη συνέχεια, πέρασαν μερικές μέρες στη βόρεια Ιταλία και επέστρεψαν στην βάση τους μια ηλιόλουστη μέρα γύρω στις τρεις το μεσημέρι.

Η υποδοχή στο αεροδρόμιο ήταν κάτι που δεν περίμενε ποτέ η Μαρτίνα. Ο Ρεμί τής είχε εξηγήσει ότι το διάστημα που έλειψε, εξαιτίας της κακής του διάθεσης, είχε διαρρεύσει από κάποιον στον παλάτι ότι τον είχε αφήσει ο «έρωτας της ζωής του» και το παιδί του επειδή ένιωθαν ανεπιθύμητοι στη χώρα. Έτσι, μια απίστευτη μεταστροφή επετεύχθη, παρά τις κακές προθέσεις αυτού που «πούλησε» την ιστορία, και τώρα όλοι λάτρευαν τη Μαρτίνα και τον μικρό Ρέμι, και κανείς δε στενοχωρήθηκε που ο εμίρης δεν παντρεύτηκε την Ασσάν. Βέβαια σε αυτό βοήθησε πολύ και ο αρραβώνας της Ασσάν με τον Πιερ Ντιπόν, χρυσό κληρονόμο μιας βιομηχανίας χαρτοπολτού.

Μια πομπή με τριάντα κοπέλες πετούσαν ροδοπέταλα στον αέρα και περίπου διακόσια άτομα που ήταν συγκεντρωμένα στο αεροδρόμιο έσκυψαν με σεβασμό το κεφάλι τους όταν πέρασαν από μπροστά τους.
«Δηλαδή τώρα με θέλουν;» γέλασε η Μαρτίνα μπαίνοντας στην πολυτελή λιμουζίνα.
«Δεν τους είχαμε δώσει ποτέ την ευκαιρία να πουν τη γνώμη τους» είπε ο Ρεμί χαμογελαστός. «Είχαμε όλοι ως δεδομένο ότι θα αντιδρούσαν. Τελικά οι κάτοικοι της Οσεάνα είναι πολύ ρομαντικοί».
«Κανείς δεν αντέδρασε;»
«Ω όχι! Είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε προβλήματα με μερικούς αρχηγούς φυλών αλλά δε θα είναι πρόβλημα. Καιρός είναι να ξεπεράσουμε λίγο τις αναχρονιστικές αντιλήψεις και να προχωρήσουμε στον 21ο αιώνα».
«Αυτό σημαίνει ότι άνοιξε ο δρόμος και για το πρότζεκτ μου;»
«Ανελέητη γυναίκα, γυρνάμε μετά από τόσο καιρό σπίτι μας, και εσένα σε νοιάζει το πρότζεκτ;» την πείραξε εκείνος.
«Ε αφού όλα τα υπόλοιπα τα έχουμε λύσει, αγάπη μου!» γουργούρισε η Μαρτίνα και αγκάλιασε τον Ρεμί. Ο Ρέμι κοιμόταν στην αγκαλιά της Ναντίν, εξουθενωμένος από το ταξίδι και απόλυτα ευτυχισμένος που την είχε ξαναδεί. Βρίσκονταν τώρα στο αυτοκίνητο ακριβώς από πίσω τους.
«Δεν έχουμε λύσει το πότε θα γίνει ο γάμος».
«Το συντομότερο» είπε η Μαρτίνα.
«Αυτή την απάντηση περίμενα» της χαμογέλασε. «Τι λες για την επόμενη Κυριακή; Δηλαδή σε 12 μέρες; Θα προλάβεις;»
«Θα προλάβω άνετα».
«Τέλεια!»
«Και πού θα πάμε μήνα του μέλιτος;»
«Έλεγα…Ταϊλάνδη! Εσύ τι λες;»
«Ο,τι πεις εσύ» είπε η Μαρτίνα.
«Τι θα γίνει;» συνοφρυώθηκε ο Ρεμί. «Πολύ συμφωνείς εσύ και έχω αρχίσει να ανησυχώ».
«Είπα να ξεκινήσω από τώρα να είμαι καλή σύζυγος!»
«Μα εγώ δε θέλω να είσαι καλή σύζυγος!» αντέδρασε εκείνος. «Εγώ θέλω να είσαι εσύ! Γλωσσού και αντιδραστική».
«Ε τότε…» γέλασε η Μαρτίνα «θέλω να παντρευτούμε σε είκοσι μέρες γιατί θέλω να βρω καινούργιο φόρεμα και δε θέλω να πάμε Ταϊλάνδη αλλά στα νησιά Φίτζι».
«Ήδη μετάνιωσα» γέλασε και ο Ρεμί με τη σειρά του.
«Μήπως θες να φύγω πάλι;»
«Αυτό θα γίνεται κάθε φορά; Θα με απειλείς ότι θα φύγεις;» σκοτείνιασε ο Ρεμί. «Δε γελάω. Δεν μπορώ να το ξαναπεράσω όλο αυτό. Προτιμώ να πεθάνω…»
«Ε, Ρεμί, σώπα!» του είπε και ακούμπησε τον δείχτη της στα χείλη του. Έδειχνε αληθινά ταραγμένος. «Δε θα πάω πουθενά» συμπλήρωσε όσο πιο σοβαρά μπορούσε, κοιτώντας τον σταθερά στα μάτια. «Όσο με αγαπάς και σε αγαπάω και είμαστε ευτυχισμένοι, θα μείνω μαζί σου».
«Δηλαδή για πάντα» είπε εκείνος τόσο κατηγορηματικά όσο και ερωτηματικά.
«Για πάντα» του είπε και τον αγκάλιασε.

Το δωμάτιό τους τους περίμενε στρωμένο με αφράτα στρωσίδια και μια πλούσια ανθοδέσμη με λουλούδια από το θερμοκήπιο του Ρεμί. Η Μαρτίνα είδε την κάρτα που ξεχώριζε ανάμεσα στα κόκκινα τριαντάφυλλα και διάβασε μια μικρή φράση που την έκανε να γυρίσει προς το μέρος του Ρεμί δακρυσμένη. «Καλωσόρισες στο σπίτι μας».
«Οι γονείς σου;» τον ρώτησε λίγο μετά αφού είχαν ξεκουραστεί λιγάκι.
«Ο πατέρας μου είναι λίγο αδιάθετος και η μητέρα μου φοβόταν μήπως μας κολλήσουν. Θες να πάμε να τους δούμε εμείς;»
«Φυσικά. Μου έλειψαν πολύ και οι δύο» του είπε με κάθε ειλικρίνεια.
«Και σε αυτούς έλειψες. Η μητέρα μου ήταν σίγουρη ότι κάτι σου έκανα και έφυγες και δε μου μιλούσε όλο αυτό το διάστημα. Ο δε πατέρας μου με είπε πρώτη φορά ηλίθιο στα 33 μου» μόρφασε.
«Ε όχι και ηλίθιος» είπε κεφάτα η Μαρτίνα. «Πνευματώδης, δυναμικός και αφόρητα σέξι…ναι. Αλλά όχι ηλίθιος!».
«Σέξι έ;» ανασήκωσε το δεξί του φρύδι και την έσφιξε πάνω του. «Και τι θα κάνεις γι’αυτό, Μαρτίνα; Ψιθύρισε βραχνά στο αφτί της.
«Θα…προσπαθήσω να σε πείσω ότι είμαι αντάξιά σου!» ψιθύρισε κι εκείνη και τα χέρια της κατηφόρισαν…




15 σχόλια:

  1. Θεϊκό κείμενο ανυπομονώ για τον γάμο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο που να αρχίσω... Λοιπόν... Ήρθε με πήρε απο το σπίτι και μόλις με είδε μου ειπε πως είμαι πολύ όμορφη. Μετα πήγαμε κατευθείαν στα village και με άφησε να διαλέξω εγω ταινία. Για να μην τον ξενερώσω διάλεξα μια ταινία που στο τέλος μου άρεσε και εμένα (η αμνησία λέγεται) μετα με πήγε σε ενα μπαρ που ήταν πραγματικα ΓΕΜΑΤΟ. Εγω για να το παίξω "δεν πίνω" κι έτσι πήρα ενα Gordon. Μόλις με είδε μου ειπε πως του αρέσει που είμαι μικρή και αθώα και δεν πίνω. (Εκείνη την ώρα μου ήρθε να του σπάσω το μπουκάλι στο κεφάλι) Αυτος το κατάλαβε και μου ζήτησε συγγνώμη. (Με περνάει 4 χρονια αλλα δεν του φαίνεται) Κατα τις τέσσερις με γύρισε σπίτι και κλασσικά με φίλησε για καληνύχτα στο μάγουλο. Την ώρα που πήγαινα να βγω μου ειπε ενα ήθελα να ξανάβρεθουμε αύριο και εγω είπα ΝΑΙ!!! Ήρθε με πήρε σήμερα το πρωί και τον ρώτησα που παμε και μου λέει "σπίτι μου" έπαθα λίγο την πλακα μου αλλα το ξεπέρασα. Μόλις φτάσαμε και μπήκα μέσα τον είδα κάθησε στον καναπέ. Τοτε έκανα ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ και επειδή είχα δει οτι εχει play station του ζήτησα να παίξουμε. Με κοίταξε λίγο περίεργα αλλα ειπε ναι. Καλα γελάσαμε παρά πολύ.. Πατά τις 6 με γύρισε σπίτι και μου ειπε να το ξανακάνουμε αυτο το σημερινό." Λέτε να με πέρασε για καμμία τρελή που παίζει play station με τα αγόρια ;; Πω πω εχω τρελαθεί τώρα δεν ξέρω τι να κάνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα ξέχασα.. Σήμερα το πρωί φόρεσα μια γκρι φόρμα με μια ροζ κολλητή Nike μπλούζα με Nike airmax μπλε με ροζ. Μόλις με είδε με κοίταξε απο πανω μέχρι κάτω.. Νομίζω πως θα με πέρασε για κανά αγοροκόριτσο που φοράει φόρμες και παίζει play station... Πωπω τον απογοήτευσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ola καλά τα εκανες νομίζω. Σιγά μην σε πάρει για αγοροκόριτσο επειδη επαιξες ps!! Μην κομπλεξάρεσαι. Αυτός πώς ειναι? Σου άρεσε;

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν τον λενε Γιάννη ειναι 29 χρόνων περίπου 1.85 αδύνατος κάστανα μαλλιά κάστανα ματια. Σαν όψη δεν ειναι κατι το ιδιαίτερο αλλα ( μπορει να ακουστεί μελό ) η ματια του ρε παιδί μου ειναι ολα τα λεφτά.!! Σου εχει τύχει ποτε να σε κοιτάξουν και να μην θέλεις να πάρεις το βλεμμα σου απο τα ματια του;; Του αρέσει να παίζει μπασκετ και δουλεύει σε τράπεζα. Πραγματικα ενώ τον είχα ξαναδεί με την αδερφή μου να βγαίνουν να πηγαίνουν για καφέ, δεν τον είχα παρατηρήσει καλα. Τώρα όμως νομίζω οτι μου αρέσει... Και λέω νομίζω γιατι δεν ξέρω εαν του αρέσω... Ειναι πολύ καλός χαρακτήρας και πραγματικα δεν νομίζω να βρεις κατι κακό πανω του... Ίσως να τρέχει λίγο παραπάνω γιατι χτες το πήγαινε λίγο σφαίρα αλλα δεν ξέρω καλα. Σήμερα θα πάω να τον δω εχει αγωνα μπασκετ και ξύπνησα απο τα χαράματα. Θα φορέσω τζιν μια μακρυμάνικη μπλούζα μπλε και τα all star μου άσπρα. Ρε κορίτσια δεν ξέρω τι να κάνω....νομίζω πως είμαι ερωτευμένη....

      Διαγραφή
    3. Νωρίς είναι ακόμα...Μην ενθουσιάζεσαι. Ασε να προχωρήσει λίγο το πράγμα και μετά βλέπεις. προς το παρόν, να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά. Αντρες είναι αυτοί! Δεν είναι να τους έχεις εμπιστοσύνη! χαχααχαχαχαχαχαχα...Δεν είναι όλοι σαν τον Ρεμί!

      Διαγραφή
    4. Θεέ μου τι σου ζητάω;; Έναν άντρα σαν τον Ρεμί ή τον Κριςτοφερ ή τον Τρόι ή τον Οντι ή κάποιον που να τους μοιάζει τέλος πάντων....χαχα!! Σήμερα στον αγωνα έκανε ενα κάρφωμα και γύρισε στις κερκίδες και μου έκλεισε το μάτι. Μετα μόλις τελείωσε ο αγώνας μου ειπε πως θέλει να με παίρνει συνέχεια στους αγωνες του γιατι του φέρθω γούρι. Μετα πήρα το αμαξάκι μου και την έκανα με ελαφρά....

      Διαγραφή
    5. Συγνώμη αν χώνομαι εκεί που δεν πρέπει αλλά ειλικρινά νομίζω πως καλά κάνεις και είσαι ο εαυτό σου.Επειδή παίζεις ps δεν σημαίνει κάτι και εγώ παίζω ''αγορίστικα'' παιχνίδια ε και τι;;του αρέσεις γιατί είσαι διαφορετική από τις άλλες κοπέλες.Το σημαντικό είναι να νιώθεις άνετα μαζί του.Η συγγραφέας της καρδιάς μας έχει απόλυτο δίκιο μην προ τρέχεις γιατί μπορεί να είναι ένας απλός ενθουσιασμός.Πάντως να είσαι ο εαυτό σου και άμα κάτι δεν σου αρέσει να του το πεις.


      Υ.Γ.:Αυτό που λένε μικρή, γλυκιά και αθώα είναι πολύ σπαστικό, είναι λες και έχουν φτιάξει ένα βιβλίο με τίτλο ''ατάκες γυναικών'' και εκεί γράφουν όλες τις ατάκες που λένε σε γυναίκες και φυσικά δεν τις αλλάζουν ούτε λίγο.

      Διαγραφή
    6. ΠΟΣΟ μα ΠΟΣΟ δίκαιο εχεις!! Απλα δεν ξέρω.. Ίσως για δεύτερο ραντεβού να έπρεπε να κρατήσω τα προσχήματα.. Πραγματικα όμως δεν με νοιάζει καθόλου.. Εγω αυτη είμαι.. Ενα δεν του αρέσω θα κλάψω θα χτυπηθω αλλα θα το ξεπεράσω.. Χαχαχαχα!!

      Διαγραφή
    7. Μπα όχι εδώ δεν τα κράτησε αυτός που έπρεπε....καλά δεύτερο ραντεβού στο σπίτι του;;δεν γίνετε...χαχαχαχα....μετά θα βγεις με τις φίλες σου για ποτό και για να γνωρίσετε νέα άτομα..χαχαχα

      Διαγραφή
    8. ΑΠΟΡΙΑ! Βασικά είμαι λίγο άπειρη για τις σχέσεις και δεν πολύ κατάλαβα τι ενοχλητικό έχει να σε λένε μικρή και γλυκιά?

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη βγαίνετε κ κάθε μέρα!!! Με το μαλακό! Πες οτι εχεις κανονισει με τις φιλες σου να μη φαινεσαι τεζα διαθεσιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω... Χώρισα πριν τρεις μήνες με τον άντρα που πραγματικα με έκανε να τα αφήσω ολα και να είμαι μονο με αυτόν... Και αυτος με κεράτωσε με μια να μην πω τι... Μετα απο δυο χρονια σχέσης. Απο την μια θελω να του δείξω οτι ενδιαφέρομαι για αυτόν απο την αλλη δεν θελω να δείξω αυτο που είπες δεν θελω να του δείξω οτι ειμαι διαθέσιμη.. Λες να του πω οχι για την επόμενη φορα;;

      Διαγραφή