Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

κεφάλαιο 65-φιλάκια και χαδάκια

«Νομίζω ότι κάποια στιγμή πρέπει να σηκωθούμε από το κρεβάτι» είπε η Μαρτίνα γελώντας, δύο μέρες μετά. «Πρέπει να μαγειρέψω τίποτα, να πάμε σούπερ μάρκετ, να πάω στη δουλειά».
«Δεν τους είπες ότι είσαι άρρωστη;» παραπονέθηκε ο Ρεμί, ενώ χάιδευε τον ώμο της.
«Τους το είπα, ναι, αλλά με έχουν ανάγκη. Έχουν καινούργια παραλαβή».
«Με αγαπάς;» τη ρώτησε εκείνος και η Μαρτίνα τον φίλησε. Τις τελευταίες 48 ώρες τη ρωτούσε συνέχεια. Εκείνη απαντούσε με απέραντη υπομονή στην ερώτησή του, προσπαθώντας να καταλαγιάσει την τρικυμία αμφιβολίας που είχε προκαλέσει μέσα του.
«Φυσικά και σε αγαπάω, Ρεμί, και λυπάμαι πολύ που δε σε πίστεψα και χάσαμε τόσο καιρό».
«Και τότε γιατί συζητάμε για τις καινούργιες παραλαβές του βιβλιοπωλείου; Γιατί δε συζητάμε πότε θα γυρίσουμε σπίτι μας;» τη ρώτησε εκείνος συνοφρυωμένος.
«Ρεμί μου» γουργούρισε εκείνη και χώθηκε στην αγκαλιά του γλυκά. «Ας περάσουμε λίγο χρόνο μακριά από το παλάτι. Φοβάμαι ότι μόλις γυρίσουμε θα αντιμετωπίσουμε πάλι προβλήματα. Ο Σαράμ, το πρωτόκολλο, το χαρέμι…όλα αυτά…» είπε και έκανε μια κίνηση με το χέρι που έδειχνε πόσο πολύ τη σύγχυζαν όλοι αυτοί οι περιορισμοί.
«Αγάπη μου, εγώ ορίζω την κατάσταση στην Οσεάνα. Και ό,τι σε δυσκολεύει μπορώ να το σταματήσω. Θες να απολύσω τον Σαράμ; Θα το κάνω. Το χαρέμι το έχω διαλύσει ήδη και το πρωτόκολλο μπορώ να το αγνοήσω. Αυτό που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένη μαζί μου και να μη μου ξαναφύγεις ποτέ».
«Χάθηκε να ήσουν ένας απλός άνθρωπος;» παραπονέθηκε εκείνη.
«Ένας απλός άνθρωπος είμαι» απάντησε εκείνος σοβαρά. «Που αγαπάει μια κοπέλα και προσπαθεί να την πείσει να ζήσει μαζί του. Αυτή τη στιγμή νιώθω την ίδια ανασφάλεια που νιώθει κάθε άντρας» εξομολογήθηκε.
«Χαζέ» του ανακάτεψε τα μαλλιά «θα έρθω πίσω μαζί σου» συμπλήρωσε και τα κατάμαυρα μάτια του φωτίστηκαν. «Δε θέλω να νιώσεις ξανά ανασφαλής. Κι εγώ δε θέλω να είμαι πια μακριά σου».
«Μαρτίνα μου, ζωή μου» ψιθύρισε εκείνος στο αφτί της και την έσφιξε δυνατά στο στέρνο του. «Δηλαδή μου δίνεις μια δεύτερη ευκαιρία;» έλαμψε ολόκληρος.
«Τρίτη αν το καλοσκεφτείς» γέλασε εκείνη και ο Ρεμί την ακολούθησε.
«Θα γυρίσεις πίσω μαζί μου;»
«Ναι!»
«Και θα αναλάβεις ξανά το πρότζεκτ που παραπαίει χωρίς εσένα;»
«Φυσικά».
«Και θα μεγαλώσουμε μαζί το παιδί μας, αγαπημένοι και μονιασμένοι;»
«Εννοείται!» τον φίλησε ξανά. «Μόνο που…έχω κι εγώ μερικές επιθυμίες» είπε.
«Σε όλα ναι» γέλασε ο Ρεμί.
«Δηλαδή θα μπορώ να ταξιδεύω όσο θέλω;»
«Αυτό ίσχυε και πριν…φύγεις».
«Και θα με εμπιστεύεσαι τυφλά;»
«Όσο εσύ!»
«Πολύ διπλωματική απάντηση!»
«Θα σε εμπιστεύομαι τυφλά»
«Θα υπερισχύει η γνώμη μου σχετικά με την ανατροφή του παιδιού;»
«Ναι».
«θα με αγαπάς κάθε λεπτό και στιγμή του υπόλοιπου της ζωής σου;»
«Άνετα!» γέλασε εκείνος και η Μαρτίνα του έδωσε ένα απαλό χαστούκι.
«Τότε, Ρεμί, δέχομαι!». Ο Ρεμί την κοίταξε παραξενεμένος.
«Τι δέχεσαι;»
«Να γίνω γυναίκα σου ντε!»
«Νόμιζα ότι αυτό το είχαμε ξεκαθαρίσει» είπε εκείνος μπερδεμένος.
«Ναι, αλλά έχουν αλλάξει λίγο οι όροι πια».
«Τι; Δηλαδή μπορεί να μην θες να με παντρευτείς;»
«Μα μόλις σου είπα ότι δέχομαι».
«Μα τότε να σου ξανακάνω την πρόταση!»
«Θα πάρω και δεύτερο μονόπτερο;»
«Θες; Σκέφτηκα να πάρουμε κάτι πιο σύγχρονο αυτή τη φορά».
«Όχι, το πρώτο είναι πολύ όμορφο. Και ξεχωριστό».
«Μαρτίνα, είσαι η γυναίκα της ζωής μου. Θες να με παντρευτείς και να ζήσουμε μαζί για πάντα ευτυχισμένοι;»
«Άνετα!» μιμήθηκε την απάντησή του και φιλήθηκαν.


4 σχόλια:

  1. Θελω να κλάψω που τελειώνει να χαρώ που τα βρήκαν και να λιποθιμησω γιατι πεινάω αλλα δεν θα φάω τιποτα μέχρι αύριο το βράδυ για να μου κουμπώνει το τζιν!! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαιρομαι που τα ξανά βρήκαν :) αλλΑ στεναχωριεμαι που τελιωνει η ιστορία :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ανετααα! κι εγω ον παντρευομαι πολυ ανετα! τι υπεροχη ιστορια... θα μου λειψουν κι αυτοι οι πρωταγωνιστες μας παρα πολυ! αλλα χαλαλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή