Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014

ανακοίνωση

Εχω τη δουλειά μου, που μέσα σε αυτά τα δυόμισι χρόνια έχει υπάρξει και πολύ απαιτητική. Εχω τον σύντροφό μου και τους φίλους μου. Και τα προβλήματά μου. Μέσα σε όλα αυτά έχω και το μπλογκ, που το αγαπώ πολύ αλλά αν δεν ήσασταν εσείς, μπορεί να μην έγραφα τόσο πολύ και τόσο συχνά.

Πήγα στην Αγγλία ένα μήνα και όταν το βράδυ γυρνούσαμε στα δωμάτιά μας κομμάτια και οι συγκάτοικοί μου κοιμόντουσαν, εγώ πληκτρολογούσα κεφάλαιο. Πήγα διακοπές στη Νάξο και όταν το αγόρι μου κοιμόταν μετά την παραλία εγώ πληκτρολογούσα. Γυρνάω βράδια μετά από ξενύχτι και γράφω κεφάλαιο. Καμιά φορά γράφω ακόμα και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα για να σας κάνω έκπληξη.

Αν δεν με πιέζατε να γράφω καθημερινά (τον τελευταίο καιρό ζητάτε και πιο μεγάλα κεφάλαια!!! Παλιά τέλειωνα σε 20-25 κεφάλαια από μια σελίδα Α4 το καθένα και έχω καταλήξει σε 60 κεφάλαια από 3 σελίδες έκαστο) ίσως δεν επαναλάμβανα τον ευατό μου. Αν έτσι πιστεύετε.

Παρακαλώ μη σχολιάσετε άλλο, θέλω λιγάκι να ηρεμήσω.

Πολλά φιλιά και περιμένετε κεφάλαιο το απόγευμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου