Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Κεφάλαιο 52-Με αγάπη από ΣαΛόνικα.




«Χάσαμε τόσα χρόνια…» μονολόγησε ο Ρεμί, μερικά βράδια μετά. Η Μαρτίνα ήταν κουρνιασμένη στην αγκαλιά του, στο κρεβάτι του, ενώ ο Ρέμι κοιμόταν στο παιδικό δωμάτιο. Η Μαρτίνα είχε τη συσκευή ενδοεπικοινωνίας μαζί της και αν άκουγε τον παραμικρό θόρυβο θα έτρεχε στο δωμάτιο.
«Ναι, αλλά κερδίζουμε το χαμένο χρόνο» του είπε γελώντας εκείνη. Έκαναν έρωτα με νεανικό πάθος και ζωντάνια. Ο Ρεμί τη χάιδευε απαλά ενώ τσιμπολογούσε λίγο σταφύλι από μια ολόχρυση πιατέλα, δώρο από κάποιον άλλον εμίρη. «Για δες μας!» συνέχισε ακάθεκτη «αγκαλιά, να τρώμε σταφύλια, λες και είμαστε σε ρωμαϊκό όργιο».
«Ε όχι και ρωμαϊκό όργιο!» διαμαρτυρήθηκε ο Ρεμί «εμένα μου φτάνεις μόνο εσύ! Δε θέλω 10 νοματαίους!».
«Ναι αλλά τα φρουτάκια μετά το σεξ δε σου κακοπέφτουν» τον τσίγκλησε.
«Δεν αρνήθηκα ποτέ ότι είμαι άνθρωπος της τρυφηλότητας» γέλασε κι εκείνος με τη σειρά του και την φίλησε απαλά στα χείλη. «Σε αγαπάω τόσο πολύ» της είπε βραχνά και το φιλί του βάθυνε.
«Κι εγώ, Ρεμί μου» του είπε εκείνη. Δε χόρταινε να του το λέει. Του το έλεγε συνέχεια, για όσες φορές το είχε νιώσει στο παρελθόν και δεν του το είπε, για όσα χρόνια του το είχε στερήσει και τον έκανε να υποφέρει από ανασφάλειες. Ο Ρεμί έδειχνε να απολαμβάνει τα λόγια αγάπης σαν γάτα που αποζητάει τα χάδια στο λαιμό της.
«Δεν θέλω να φύγεις ποτέ» της είπε εκείνος ξαφνικά, σοβαρός, και η Μαρτίνα τον κοίταξε απορημένη.
«Ούτε για ένα ταξιδάκι;» του είπε μισοαστεία μισοσοβαρά.
«Ούτε για ένα λεπτό» είπε εκείνος στεγνά και άνοιξε το συρτάρι του κομοδίνου του. Η Μαρτίνα αναγκαστικά ξάπλωσε πίσω στο μαξιλάρι της. Ο Ρεμί ακούμπησε μπροστά της δύο διαβατήρια. Είχε μήνες να τα δει μπροστά της. Το βρετανικό διαβατήριο εκείνης και του παιδιού. «Αλλά θέλω να είσαι ελεύθερη, να μπορείς να επιλέξεις αν θες να είσαι μαζί μου» είπε σχεδόν πικρά.
«Ρεμί…» του είπε και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλό της. Ποια μεγαλύτερη απόδειξη αγάπης από αυτή; «Δεν ξέρω τι να πω…».
«Δε χρειάζεται να πεις τίποτα» τη διέκοψε εκείνος και την κοίταξε με αγωνία. «Δε σκόπευα να σε κρατήσω εδώ για πάντα» είπε ντροπαλά. «Ήθελα να προσπαθήσω να σε ξανακερδίσω, θα έκανα τα πάντα, αλλά δε θα σε υποχρέωνα να μείνεις εδώ για πάντα. Δεν είμαι τρελός» είπε και μετά χαμογέλασε λιγάκι. «Μόνο λιγάκι».
«Καρδιά μου, το ξέρω» του είπε και τον αγκάλιασε τρυφερά.
«Συνεχίζω να πιστεύω ότι το παιδί είναι ευτυχισμένο εδώ και ότι εσύ μπορείς να βρεις μια επαγγελματική…διέξοδο, αλλά δε θα σε κρατούσα φυλακισμένη εδώ. Απλώς ήλπιζα να τα καταφέρω» της είπε. «Όταν σου πρόσφερα τα γαλάζια τριαντάφυλλα, πίστευα ότι θα καταλάβαινες τι σήμαιναν, αλλά εσύ…» είπε και κούνησε το χέρι του στον αέρα.
«Αλήθεια, τι σήμαιναν;» είπε εκείνη.
«Τα γαλάζια τριαντάφυλλα είναι το σύμβολο του ανεκπλήρωτου, του ανέλπιδου έρωτα. Τα έφτιαξα μόνο για σένα».
«Είμαι τόσο χαζή» μονολόγησε η Μαρτίνα κοιτώντας τα χέρια της αμήχανα. «Αλλά σε ευχαριστώ για τα διαβατήρια. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για σένα να έχεις εξουσία, να ασκείς έλεγχο. Σε διαβεβαιώνω ότι δε θα φύγω».
«Μου το υπόσχεσαι; Τη ρώτησε με αγωνία. «Δηλαδή αν θες να πας ένα ταξίδι, μπορείς. ‘Ο,τι θες. Και για σεμινάριο, και για συναυλία, και για απλή επίσκεψη. Αλλά θέλω πάντα να γυρνάς σε μένα».
«Καρδιά μου» του είπε και κούρνιασε ξανά στην αγκαλιά του. «Πάντα θα γυρνάω σε εσένα. Είσαι το σπίτι μου, ο έρωτας της ζωής μου».
«Ωραία» χαμογέλασε ο Ρεμί. Ήταν τόσο όμορφος όταν χαμογελούσε. Τα ολόλευκα ίσια δόντια του θύμιζαν μια σειρά από μαργαριτάρια πίσω από τα αισθησιακά χείλη του. «Και τώρα που τα ξεκαθαρίσαμε όλα» της έσφιξε στην αγκαλιά του «Τι κάνεις στο τέλος του μήνα;».
«Έχουμε συναντήσεις με αρχιτέκτονες για τα δύο ωδεία και την όπερα. Γιατί;» ρώτησε με γνήσια απορία.
«Τίποτα, καρδιά μου» ανασήκωσε εκείνος τους ώμους. «Έλεγα να παντρευόμασταν».
«Να το δούμε αν είναι από…ΤΙ;» ρώτησε ξαφνικά, αφού συνειδητοποίησε τι  της είχε πει. Η καρδιά της πετάρισε στο στήθος της.
«Σε αγαπώ πολύ και θέλω να γίνεις γυναίκα μου. Σύντομα. Πολύ σύντομα» είπε αποφασιστικά και της έδωσε ένα μικρό βελούδινο κουτάκι. Η Μαρτίνα βρήκε μέσα ένα εξαίσιο δαχτυλίδι και το κοίταξε σαν χαζή, ανίκανη να συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε. Εκείνος της το πέρασε στο δάχτυλο. Της ταίριαζε απόλυτα.
«Είναι οικογενειακό κειμήλιο» είπε περήφανος εκείνος. «Είναι δώρο της προγιαγιάς του πατέρα μου στη γυναίκα του γιου της και πάει από γενιά σε γενιά. Ουσιαστικά το έδωσε η μητέρα μου σε εμένα για να σου το δώσω».
«Η Αλίνα;» ρώτησε δακρυσμένη. «Ναι αλλά δε θα έχεις πρόβλημα; Με τη χώρα;» ρώτησε φοβισμένη αλλά εκείνος έγνεψε αρνητικά.
«Δε με νοιάζει» της είπε. «Θα συνηθίσουν».
«Μα…»
 «Πες μου ότι θα με παντρευτείς» την ικέτεψε με τον τόνο και το ύφος του. Πάλι τον είχε κάνει να αμφιβάλει.
«Ναι, ναι, χίλιες φορές ναι!» του είπε και τον φίλησε αχόρταγα. «Σε αγαπώ τόσο πολύ».
«Κι εγώ, κορίτσι μου».
Αγκαλιάστηκαν σφιχτά για αρκετή ώρα χωρίς να μιλάνε. Η Μαρτίνα κοιτούσε με θαυμασμό το δαχτυλίδι της και δεν πίστευε πόσο ευτυχισμένη την έκανε αυτός ο άντρας.
«Ξέρεις κάτι;» του είπε και τον τσίμπησε στα πλευρά μετά από μισή ωρίτσα περίπου. «Εσύ μου έκανες απόψε δύο υπέροχα δώρα κι εγώ κανένα».
«Εσύ μου χάρισες ένα υπέροχο παιδί. Κι ελπίζω και σε περισσότερα».
«Ναι, αλλά δεν πρέπει κι εγώ να ανταποδώσω για την πρόταση γάμου και το δαχτυλίδι;»
«Τι έχεις κατά νου;» απόρησε ο Ρεμί και εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι. Φόρεσε βιαστικά μια μεταξένια ρόμπα πάνω από τα εσώρουχά της. «Ντύσου!» του είπε επιτακτικά κι εκείνος σηκώθηκε νωχελικά.
«Πού πάμε;» ρώτησε.
«Πάμε γρήγορα. Θέλω να παίξω πιάνο!» του είπε ενθουσιασμένη.

2 σχόλια:

  1. παντρευομαστε!!!! αντε ρε Ρεμι! με συγκινησε παλι το αγορι μας.... και η Μαρτινα παιζει ξανα!! ολα ειναι υπεροχα και αρχιζω να φοβαμαι...
    παντως ηταν ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ κεφαλαιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρομερη πρόταση γάμου από της καλύτερες που έχω διαβάσει ....επίσης η Μαρτινα θέλει να παίξει πιάνο <3 φαντάστηκο κεφάλαιο!!!!!!!!
    Αν μπορείΣ όπως ανεβάζεις της φωτογραφίες να ανεβάσεις κ ενΑ βίντεο που θα παίζει υποτίθεται η Μαρτινα πιάνο :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή