Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

η συγγραφέας της καρδιάς σας χρειάζεται λίγη ανάπαυλα τα Σαββατοκύριακα. Γράφει nonstop 2 χρόνια τώρα, Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ!

Κορίτσια μου,

έχετε χωριστεί σε δύο στρατόπεδα. Στις σιωπηρές αναγνώστριες, που στηρίζουν Κρίστοφερ, και στις πιο...εξωστρεφείς, που στηρίζουν Μάντι.

Επιστρέψτε μου να σας πω, ότι έχετε παρεξηγήσει λιγάκι τον Κρίστοφερ. Οσο καιρό ήταν με τη Μάντι δεν έκανε ούτε ένα λάθος. Προσπάθησε πολύ για τη σχέση και άλλαξε ριζικά.
Η Μάντι, ωστόσο, πρόδωσε την εμπιστοσύνη του. Είπε ψέματα και αυτό είναι λάθος ασυγχώρητο σε μια ουσιαστική σχέση.
Οπότε, ας καταλάβουμε λιγάκι και τον Κρίστοφερ, που τα έχει παίξει. Και εγωιστής είναι, και ανασφαλής και όλα. Όπως όλοι μας. Σωστά;

Φιλάκια από τη βροχερή Αγγλία και το εξωτικό...Ipswich!

6 σχόλια:

  1. συγγραφεα μας εγω σου λεω οτι ειμαι με το μερος του κριστοφερ γιατι δεν θα μου αρεσε καθολου αν μου ελεγαν εμενα τετοιο ψεμα!!!! τωρα για την μαντι δεν ξερω πιστευω οτι ηταν πολυ μεγαλο το λαθος της .τελος παντον και ο κριστοφερ και η μαντι αγαπιουνται ομως..εμενα ετσι μου φαινετε. Φιλακια πολλα να χεις καλη ξεκουραση και με το καλο περιμενουμε νεο κεφαλαιο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Egw na ksereis gia ton christopher aparniemai kai ton Onti..he is the man!filia sto uk boss!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Μάντι έκανε πολύ μεγάλο λάθος που απέκρυψε την αλήθεια από τον Κρίστοφερ. Σίγουρα δεν το έκανε για να τον εκμεταλλευτεί ή να παίξει μαζί του αλλά για τους λόγους που ήδη γνωρίζουμε. Ο γάμος της της ήταν τυπικός, μόνο στα χαρτιά. Ουσιαστική σχέση δεν υπήρχε. Ο Κρίστοφερ, και με το δίκιο του, πληγώθηκε γιατί η Μάντι πρόδωσε την εμπιστοσύνη του, χωρίς να γνωρίζει την πραγματική κατάσταση. Από την άλλη, όμως, ούτε η συμπεριφορά του Κρίστοφερ είναι εντάξει. Ένα λάθος δε διορθώνεται μ'ένα άλλο. Ο τρόπος που ενεργεί και μιλάει δεν τον τιμάει. Υποβιβάζει τον εαυτό του. Καιρός είναι να σταματήσει το ξεκατίνιασμα από την πλευρά του. Με το να την προσβάλει και με το να εκθειάζει τον εαυτό του ως το πρότυπο του τέλειου άντρα που όλες οι γκόμενες σφάζονται για την πάρτι του, δεν κερδίζει απολύτως τίποτε. Το μόνο που καταφέρνει είναι να βγάζει προς τα έξω την ανασφάλειά του. Δε διορθώνεται έτσι η κατάσταση, ούτε βγαίνει κάπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποτε θα βαλεις επομενο ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον κριστοφερ οτι κ να κανει τον Αγαπαμε οσο για την μαντι εκανε καποια λαθη αλλα ολοι η ανθρωποι κανουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οοοοοχιιιιι Μάντι δαγκωτο. Ο Κριστοφερ είναι γουρούνι. χαχαχα 😝😝😝😝😝😝😝😝😝

    ΑπάντησηΔιαγραφή