Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

τα τελευταία μέιλ_Υπόσχομαι!

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Είναι Παρασκευή. Θα έρθεις τελικά την Κυριακή; Να μην πάρω τζάμπα τον σολομό.
Μάντι.

Μάντι,
Σου είπα ότι θα λείπω στη Ρώμη. Είμαι ήδη εκεί. Τι εμμονή είναι αυτή με τον σολομό; Δε θέλω να βρεθούμε σου είπα.
Κρίστοφερ.
ΥΓ. Και σταμάτα να στέλνεις

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Τι λες για την επόμενη βδομάδα τότε; Αν δε σου αρέσει ΠΙΑ ο σολομός μπορώ να φτιάξω πένες με πέστο. Τι λες; ‘Η μάλλον καλύτερα ψητό κοτόπουλο με μανιτάρια και σουσάμι. Είναι καινούργια συνταγή. Δεν την έχεις φάει από τα χεράκια μου!
Δώσε μας μια ευκαιρία ακόμα.
Μάντι

Μάντι,
Δεν έχω ψυχικά αποθέματα για δεύτερες ευκαιρίες. Λυπάμαι γι’ αυτό. Πολύ θα ήθελα να είμαι πιο μεγαλόψυχος και λιγότερος εγωιστής. Αλλά να ξέρεις ότι το μεγάλο μίσος είναι πάντα απόρροια μεγάλης αγάπης. Δε φταίω εγώ που νιώθω έτσι. Απλώς μάλλον σε αγάπησα πιο πολύ από αυτό που μπορούσα να αντέξω. Αφησέ με ήσυχο, δεν αντέχω άλλο.
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Μαζί θα τα καταφέρουμε. Θα σε βοηθήσω εγώ. Εγώ που φταίω. Εγώ θα σε κάνω να γιατρευτείς.  Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μπεις στο αμάξι σου και να έρθεις.
Μάντι

Μάντι,
Φοβάμαι ότι θα με προδώσεις ξανά.
Κρίστοφερ.

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Ο,τι έκανα, το έκανα με γνώμονα την αγάπη. Σκότωσέ με, αλλά δε νιώθω ότι έκανα κάτι τόσο κακό,  ώστε να σε χάσω για πάντα.
Μάντι

Μάντι,
Νομίζω ότι δεν μπορώ να το ξανακάνω όλο αυτό. ‘Ηρθες στη ζωή μου ξαφνικά και έδωσες σε όλα μια ζεστή λάμψη. Σε αγάπησα αμέσως, σχεδόν από τη στιγμή που σε είδα να προσπαθείς να τακτοποιήσεις τα τρελά μαλλιά σου σε μια σφικτή κοτσίδα. Στην αρχή δεν ήξερα τι ήταν αυτό που ένιωθα αλλά σιγά σιγά άρχισα να βαριέμαι τις γυναίκες που κοιμόμουν μαζί τους. Καμιά δε σου έμοιαζε. Όλες ήταν άχρωμες. Το γέλιο σου με συντρόφευε στη δουλειά, η σκέψη σου με έκανε να γυρνάω λίγο πιο νωρίς σπίτι. Μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει, είχες ήδη κάνει κατάληψη στην καρδιά μου. Στρογγυλοκάθισες μέσα μου και τώρα είναι τόσο δύσκολο να σε ξεριζώσω από εκεί. Αλλά πρέπει, Μάντι. Δε θέλω να μείνω μια ζωή μόνος να θρηνώ τη χαμένη αγάπη μου. Άσε με να ζήσω στην ησυχία μου. Φοβάμαι να σε εμπιστευτώ πάλι. Κοιτούσα τα μάτια σου και ήμουν σίγουρος ότι ήσουν το πιο αθώο, το πιο κρυστάλλινο πλάσμα. Και δεν ήσουν. Και ένιωσα πολύ βλάκας που σε πίστεψα. Δεν σου κρατάω κακία πια. Απλώς με πλήγωσες πολύ, δεν μπορώ να το ξεπεράσω.
Συγγνώμη
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Είσαι ό,τι πιο όμορφο έχουν αντικρύσει τα μάτια μου, ό,τι πιο τέλειο έχει νιώσει η καρδιά μου. Θα σε αγαπάω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου.
Να προσέχεις
Μάντι

Μάντι,
Καμιά φορά δύο άνθρωποι μπορεί να αγαπιούνται πολύ αλλά απλώς, να μην μπορούν να είναι μαζί. Μάλλον δεν ήταν γραφτό μας.
Κρίστοφερ




4 σχόλια:

  1. Ναιι το 'ξερα οτι αγαπιουνται και οι δυο. Μονο που αν την αγαπαει οσο δειχνει πρεπει να δωσει μια ευκαιρια στην μαντι δεν εκανε και φονο! Μακαρι να σμιξουν στο επομενο κεφαλαιο σε παρακαλω οχι αλλο μαρτυριο. Ευα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω αρισει να ανησυχω..μηπως δεν θα τα ξαναβρουνε? :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα τωρα μην ειναι τοσο ξεροκεφαλος ας της δωσει μια ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή