Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Διαγωνισμός-Μπομπονιέρα

Στείλτε μου με φωτό στο μέιλ μου μέχρι την Παρασκευή βράδυ την μπομπονιέρα των ονείρων σας.
Μέχρι τότε, επιτρέψτε μου να ξεκουραστώ και να λύσω μερικά θεματάκια που έχει το μπλογκ και ξεκινάμε από την επόμενη Δευτέρα (21/7) την καινούργια ιστορία μας.

Φιλάκιαααα

4 σχόλια:

  1. τι θεμα θα ειναι η ιστορια; πως θα ονομαζετε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγραφεα της Καρδιασ μας εκανα ενα λαθος και αντι να σου στειλω το νεο email μου σου στειλα το παλιο!!! τωρα δεν εμφανιζεται το ονομα μου eirinakilove αλλα ανωνυμος!!! μπορεισ να μου επιτρεψεις να διαβαζω τισ ιστοριεσ σου απο το αλλο μου email>??? σε θερμοπαρακαλω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρά πολλυυυυ!!!Σμουτς!!!!

      Διαγραφή
  3. Εγω σαν πιστό μέλος και αναγνώστρια έκανα το καθήκον μου και έστειλα μπομπονιερα!!! Καλή ξεκούραση φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή