Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

ανταλλαγή μηνυμάτων, έχουν αναστενάξει τα μόντεμ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Τι κατάντια κι αυτή να ανταλλάζουμε μέιλ λες και είμαστε συνεργάτες ή επιχειρηματίες. Πολύ θα ήθελα να ήμασταν και οι δύο αρκετά ώριμοι ώστε να κάτσουμε να συζητήσουμε τα προβλήματά μας και να καταλήξουμε σε ένα φιλικό χωρισμό. Αλλά όχι. Είσαι γεμάτος χολή και δε βλέπω στο εγγύς μέλλον να υπάρχει αποκατάσταση της σχέσης. Τουλάχιστον όχι όσο εσύ με βομβαρδίζεις με κατηγορίες.
Δεν έχεις άδικο. Ειλικρινά, αναλαμβάνω όλη την ευθύνη όσων έγιναν. Απλώς θα ήθελα να μπορούσαμε να βάλουμε μια τελεία (αν αυτό θέλεις πραγματικά. Εγώ όχι. Και ναι, καταλαβαίνω τι έγραψα μόλις!). Λένε ότι ο χωρισμός λέει πολλά για την ποιότητα της σχέσης που είχαν δύο άνθρωποι. Αν ισχύει αυτό, τότε εμείς…δεν είχαμε και κάτι σοβαρό.
Μόνο εγώ ξέρω πόσο λυπάμαι που γύρισες από εκείνο το ταξίδι και βρήκες τον Τζον στο σπίτι. Και μόνο εγώ ξέρω πόσο πόνεσα που σε τραυμάτισε. Δεν είχα ιδέα ότι δυσκολευόσουν να περπατήσεις. Και τώρα που το ξέρω…δεν ξέρω τι να κάνω. Ντρέπομαι ειλικρινά που σε έμπλεξα σε όλο αυτό, αλλά τουλάχιστον κατάλαβες με τι άνθρωπο είχα να κάνω και γιατί είπα ψέματα.
Σταμάτα να με λες Μάρλεν. Είναι μεν το επίσημο όνομά μου αλλά οι δικοί μου άνθρωποι, δηλαδή οι γονείς μου και καναδύο φίλοι, με αποκαλούσαν πάντα Μάντι. Όταν χρειάστηκε να αλλάξω την ταυτότητά του, άλλαξα το Κρένλι σε Κρένσο και απλώς κράτησα το μικρό μου όνομα. Αυτό που αγαπούσα. Δε με φώναζες με λάθος όνομα. Με το σωστό με φώναζες. Φλερτάρω με την ιδέα να σου θυμίσω τι έχει πει ο Σέξπιρ για τα ονόματα αλλά φαντάζομαι θα το σκέφτηκες κι εσύ!
Καταλαβαίνω ότι είσαι έξαλλος μαζί μου από τα μέιλ σου. Μιλάς για μιζέριες, με καταριέσαι και με προσβάλλεις. Ξέρεις κάτι; Αξίζω ό,τι μου πεις. Ειλικρινά σκότωσα κάτι υπέροχο. Όντως εμείς οι δύο πετύχαμε το απόλυτο. Αλλά το απόλυτο, αγαπημένε μου, παραμένει απόλυτο. Δεν αλλάζει από τη μια στιγμή στην άλλη. Εκτός αν δεν ήταν απόλυτο και ήταν κάτι άλλο.
Δε μου άρεσε που με κορόιδεψες με τη Φιλίπα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τη συμπάθησα πολύ την κοπέλα και δεν ήθελα να τη μισώ. Μου φάνηκε πολύ άσχημο εκ μέρους σου να παντρευτείς τόσο σύντομα μετά τον χωρισμό μας. Και παιδί…Θεέ μου, δεν άντεχα στην ιδέα. Εντάξει, καταλαβαίνω ότι θα φτιάξεις αργά ή γρήγορα τη ζωή σου, αλλά όχι τόσο σύντομα! Και όχι και παιδί αμέσως! Και με τόσο εντυπωσιακή και συμπαθητική γυναίκα!
Για να μην μακρηγορώ, θα ήθελα να σε παρακαλέσω να ηρεμήσεις λιγάκι και να δεις τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις. Αν χρειαστείς τίποτα, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου. Και όταν λέω «επικοινωνήσεις», δεν εννοώ με τη βιβλική έννοια.
Με αγάπη,
Μάντι. Μόνο Μάντι. J


Μάντι,
Τι θα γίνει με τα μέιλ; Έχουμε και δουλειές. Δε γίνεται να απαντάω συνέχεια, αλλά από την άλλη δε θέλω να αφήνω και στη μέση πράγματα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιπάθησες την Φιλίπα και την ιδέα ότι μπορώ να κάνω παιδί μαζί της. Η ζωή μου είναι δική μου πια και κάνω ό,τι θέλω και με όποια θέλω. Έχεις δίκιο για τη χολή. Πραγματικά είμαι θυμωμένος συνέχεια και ξεσπάω σε λάθος άτομα ενώ το μόνο που θέλω είναι να ξεχάσω όσα έγιναν και να συνεχίσω μπροστά. Είμαι νέος ακόμα και η σύντομη… περιπέτειά μας, με έκανε να καταλάβω ότι μπορώ να κάνω σχέση και ότι δεν είναι ανάγκη να αναλώνομαι σε σεξ χωρίς συναισθήματα. Οπότε, θα βρω μια άλλη γυναίκα να αγαπάω και να φροντίζω, να της καθαρίζω το πορτοκάλι της, να την πηγαίνω για ψώνια, να της κρατάω το χέρι όταν φοβάται στα θρίλερ, να της χτενίζω τα μαλλιά, να της κάνω όλα τα χατίρια, να την κοιτάω και να λιώνω. Θυμάσαι; Όλα αυτά που έκανα με σένα. Μόνο που με την επόμενη, θα προσέχω λίγο πιο πολύ. Δε θα μου τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια. Θα είμαι έτοιμος. Και πριν μου τη φέρει, θα τη διώξω μια και καλή.
Είδες; Με εκπαίδευσες καταπληκτικά. Θα κάνω σχέσεις, απλώς θα προσέχω. Σε ευχαριστώ για αυτό το μάθημα. Ξέρεις πόσο εκτιμώ τις καινούργιες γνώσεις. Σωστά;
Λοιπόν, θα ήθελα να σταματήσει αυτή η ανταλλαγή μηνυμάτων. Δεν οδηγεί πουθενά και επιβραδύνει την ανάρρωσή μου, επίτρεψέ μου τη λέξη. Πάνω που πάω κάπως να ηρεμήσω, μου στέλνεις και κάτι και με κάνεις έξαλλο. Και μετά φωνάζω σε κάποιον ασκούμενο. Δεν φταίνε σε τίποτα τα παιδιά να τα ακούνε επειδή εσύ είχες διπλή ζωή.
Για μένα, είσαι νεκρή. Δε θέλω να ξανακούσω τίποτα για σένα.
Κρίστοφερ.

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Η νεκρή θα επιμείνει λιγάκι ακόμα. Μάλλον είμαι ζόμπι. Την Κυριακή θα φτιάξω πένες με σολομό και κρέμα γάλακτος. Το αγαπημένο σου. Σε περιμένω να φάμε μαζί και να μιλήσουμε. Κατά τις 12:30 είναι καλά;
Πιστεύω ότι θυμάσαι το δρόμο.
Ανυπομονώ,
Μάντι




Μάντι,
Δε θα έρθω. Θα λείψω για λίγο καιρό για μία υπόθεση στη Ρώμη. Όχι δηλαδή ότι θα ερχόμουν κιόλας.
Σταμάτα να με ενοχλείς. Θα σε μπλοκάρω.
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Την άλλη βδομάδα ίσως; Μπορώ να περιμένω.
Μάντι

Μάντι,
Βγαίνω με κάποια. Κατάλαβες τώρα;
Κρίστοφερ.

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Μπορείς πάντα να τη χωρίσεις. Ξέρεις εσύ. Θα της πεις ευγενικά ότι δεν είσαι διαθέσιμος συναισθηματικά και ότι ακόμα αγαπάς την πρώην σου.
Μάντι

Μάντι,
Το θράσος σου δεν έχει όρια.
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Η αγάπη μου για σένα δεν έχει όρια.
Μάντι



Μάντι,
Έπεα πτερέοντα.
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Χρειάστηκε να ψάξω στο λεξικό για να καταλάβω τι εννοείς. Για όνομα!
Σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς. Και κανείς μας δεν είναι παντρεμένος!
Γιατί είμαστε χώρια;
Μάντι

Μάντι,
Μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα.
Κρίστοφερ

Αγαπημένε μου Κρίστοφερ,
Τι; Δηλαδή δε με αγαπάς;  L
Μάντι

Μάντι,
Έχω δουλειά. Καλή συνέχεια.

Κρίστοφερ

8 σχόλια:

  1. Α θα τον καταφέρει έτσι όπως πάει. Πρέπει να σηκωθεί και να πάει σπίτι της να μιλήσουν επιτέλους. Είναι το μοναδικό κεφάλαιο για σήμερα? Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, κάθε μέρα ανεβάζω ένα πλην εξαιρέσεων

      Διαγραφή
  2. αγαπημενη συγγραφεα της καρδιας μας...ελπιζω να περνας τελεια κ να ξεκουραστηκες λιγο...αυτη τη selfie δεν βλεπω κ μας εχει ηδη δαιμονισει ο σκορπιος μας...χαχαχα θα νευριασω μαζι του μονο γιαυτο το λογο... :P μ αρεσει π κραταει αυτη τη σταση..να σαι καλα..πολλααααα μπραβοοοο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου φαίνεται αστείο το ότι εκείνη τα παίρνει όλα στην πλάκα και τον εξοργίζει περισσότερο! θέλω επιτέλους να κάτσει ο Κρίστοφερ να την ακούσει! Αρκετά δεν τους κράτησες χώρια :( ελααααααααα πλιζζζζζζ να τους τα ξαναβρείς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχα φοβερο γελασα στο τελος!!!! οκ την θελει ρε παιδια φαινετε..επισης θελω να πανε να μιλισουν και να τα βρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει τη Μαντι να τη βάλεις να ψάχνει στα λεξικά... Εμείς τι φταίμε;;;; Σκέψου κι εμένα την καψερη που το Ίντερνετ μου ειναι πιο αργό κι απο το θάνατο.!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πες μας κ εμας τι ηταν αυτο που βρηκε στο λεξικο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι; Δηλαδή δεν μ'αγαπας; Εκλαψα αλήθεια. Χαχαχαχα. Ο δικός μου πετάχτηκε μες τον ύπνο του από τα γέλια μου. Χαχαχαχα αν αγαπάς ε;! πετάς και εγωισμους και τα πάντα στην άκρη. 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή