Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2014

κεφάλαιο 64-ετοιμαστείτε για τον γάμο!

«Να υποθέσω ότι η απάντηση είναι ναι λοιπόν;» τη ρώτησε τη ξημερώματα αφού είχαν κάνει έρωτα ξανά και ξανά, σαν να ήταν η πρώτη τους φορά. Η Μάντι ένιωσε σαν να τον γνώριζε ξανά και εκείνος έδωσε τον καλύτερο εαυτό του. Πέρασαν ώρες με τα κορμιά τους μπερδεμένα, ψιθυρίζοντας τρυφερά λόγια και προσφέροντας ο ένας στον άλλον ηδονή με κάθε τρόπο. Κι αν το σεξ μαζί του την είχε στείλει στα ουράνια, η αγκαλιά του μετά, την αποτελείωσε. Ένιωσε σαν να μην είχε φύγει ποτέ από εκεί μέσα. Σαν να γυρνούσε στο σπίτι της μετά από μια εκστρατεία στην έρημο. Τον αγαπούσε τόσο πολύ που δεν μπορούσε να αναπνεύσει. Και πόσο όμορφος ήταν, Θεέ μου, με τα καταγάλανα μάτια του, τα ανακατεμένα μαλλιά και το υπέροχο πρόσωπό του, γεμάτο γωνιές και ένα στόμα που την έκανε να θέλει να τον φιλάει συνέχεια. Αυτός ήταν ο Κρίστοφέρ της. Ο πιο όμορφος, ο πιο συναρπαστικός άντρας του κόσμου. Και ήταν πολύ τυχερή που τον είχε. Για λίγο, για πολύ. Για όσο.
«Σε ποια ερώτηση;» γουργούρισε εκείνη, πραγματικά μπερδεμένη, γιατί δε θυμόταν να την είχε ρωτήσει κάτι. Αλλά και πάλι, μπορεί να είχε χάσει λίγο τις αισθήσεις της πριν από λίγο με αυτά που της έκανε, οπότε μπορεί να μην τον άκουσε.
«Θα έρθεις μαζί μου στο Λονδίνο; Δεν θέλω να μείνεις άλλο εδώ. Θέλω να έρθεις κοντά μου για να μπορώ να σε προστατεύω μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε με τον Τζον» της είπε και τη φίλησε τρυφερά στο κεφάλι.
«Μα τι λες τώρα;» είπε εκείνη και τον φίλησε στο στέρνο. Είχε κουρνιάσει στην αγκαλιά του και ένιωθε υπέροχα. Μύριζε το υπέροχο άρωμά του ξανά και είχε σχεδόν μεθύσει. «Έχω δουλειές εδώ και τι λόγος είναι αυτός για να έρθω; Για να με προστατεύεις;».
«Γιατί όχι; Εδώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σου επιτεθούν ξανά. Αυτή τη φορά ήσουν τυχερή, αλλά την επόμενη;» είπε εκείνος.
«Κρίστοφερ, δεν γυρνάω στο Λονδίνο για να με προσέχεις» του είπε με μια ελαφρά ειρωνεία. «Δεν είναι λόγος αυτός. Δεν είμαι μωρό άλλωστε».
«Είσαι» γέλασε εκείνος. «Το δικό μου μωρό».
«Το δικό σου μωρό θα τα καταφέρει μόνο του» επέμεινε εκείνη.
«Το δικό μου μωρό είναι πεισματάρικο» είπε εκείνος και γέλασε. «Και θέλει φροντίδα και αγάπη και φιλάκια».
«Κρίστοφερ, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα» του είπε και ανασηκώθηκε. Εκείνος στηρίχτηκε στο μπράτσο του και της ξέφυγε ένας μικρός αναστεναγμός όταν είδε τους μυς του να σφίγγονται. Τον κοιτούσε και της κοβόταν η ανάσα. Ήταν τόσο σέξι που δεν μπορούσε να κάνει σοβαρή συζήτηση μαζί του.
«Τι είναι;» τη ρώτησε εκείνος χαμογελώντας. Το κάθαρμα ήξερε ότι την προκαλούσε.
«Φόρα κάτι για να μιλήσουμε» του είπε και του πέταξε ένα φανελάκι. Εκείνος το φόρεσε ξεκαρδισμένος.
«Τι θες να πούμε;» ρώτησε εκείνος. «Θέλω να έρθεις στο Λονδίνο για να σε προσέχω. Τι άλλο θες να ακούσεις;» ρώτησε μπερδεμένος.
«Έλα ντε!» αναφώνησε εκείνη.
«Ο,τι και να κάνω, ό,τι κι αν σου πω δεν ευχαριστιέσαι με τίποτα» μούτρωσε εκείνος. «’Ηρθα να σου ζητήσω να γυρίσουμε πίσω μαζί, να βρούμε ένα σπίτι, να το διακοσμήσεις με την ησυχία σου, να μπαίνουν μερικά πράγματα στη θέση τους. Τι άλλο θες να σου πω; Τι άλλο που δεν σου έχω ήδη πει ή δείξει με κάθε δυνατό τρόπο;» την αιφνιδίασε. Η Μάντι ήξερε ότι ήταν παράλογη αλλά ήθελε να ακούσει τα λόγια.
«Έχω τη ζωή μου εδώ» του είπε.
«Θα βρεις δουλειές στο Λονδίνο. Εκτός αν ο πρώην άντρας σου επηρεάζει ακόμα τις αποφάσεις σου» είπε σκληρά.
«Μα τι λες; Τι σχέση έχει πάλι ο Τζον; Δε με νοιάζει τι κάνει. Απλώς θέλω να είμαι ανεξάρτητη» είπε πεισμωμένη.
«Ανεξάρτητη!» επανέλαβε εκείνος σαν ρομπότ.
«Ανεξάρτητη, όχι αδέσμευτη. Μπορώ να είμαι σε σχέση αλλά δε γίνεται να παίρνεις εσύ τις αποφάσεις και να μου τις ανακοινώνεις λες και δεν έχω επιλογή» του εξήγησε αλλά δεν τον έπεισε.
«Συγγνώμη, αλλά πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση».
«Συγγνώμη, αλλά η καλύτερη λύση» είπε εκείνη «στερείται συναισθήματος».
«Μάλιστα» είπε εκείνος.  «Οπότε η παρουσία μου είναι περιττή εδώ μέσα» είπε ψυχρά. «Θα φύγω».
«Ωραία λύση, Κρίστοφερ. Ώριμη!»
«Τι να κάνω; Αφού εσύ δε με θες καθόλου. Θα φύγω !»
«Και να φύγεις, εγώ θα έχω παρέα» του είπε πεισμωμένη και αμέσως μετά έκλεισε τα μάτια της. Τι του είχε πει; Ω Θεέ μου.
«Τι στο διάολο είπες μόλις;» τον ένιωσε να σφίγγεται. Την άφησε από την αγκαλιά του και ανασηκώθηκε. Η Μάντι έμεινε ξαπλωμένη εκεί, παγωμένη σχεδόν. «Έχεις γκόμενο;» τη ρώτησε και όταν εκείνη δεν απάντησε επανέλαβε την ερώτηση ακόμα πιο έξαλλος.
«Τι γκόμενο λες; Αφού εγώ…εσένα αγαπώ» του είπε αλλά δεν τον είδε να ηρεμεί.
«Πες μου τι εννοούσες» είπε παγερά ο Κρίστοφερ.
«Τίποτα, ότι δε θα είμαι μόνη, ότι θα βρω παρέα, φίλες» προσπάθησε να ξεγλιστρήσει αλλά απέναντί της βρισκόταν όχι μόνο ένα πανέμορφο πλάσμα αλλά και ένας ικανός δικηγόρος με κοφτερό μυαλό.
«Πες μου» είπε εκείνος ήρεμα αλλά εκείνη ήξερε καλά τι σήμαινε όλο αυτό.
«Δε θέλω να σου πω» πείσμωσε η Μάντι.
«Πες μου γιατί θα φύγω» επέμεινε εκείνος.
«Μη με απειλείς» προειδοποίησε η Μάντι.
«Θα φύγω. Το εννοώ. Όχι και να μου πεις ότι θα έχεις παρέα, κυρία μου. Εγώ…εγώ…εγώ λιώνω για σένα» της είπε και η Μάντι κατάλαβε ότι ήταν αναστατωμένος. Σχεδόν έτρεμε.
«Κρίστοφερ, μην κάνεις έτσι. Ξέρεις πόσο σε αγαπάω».
«Ε τότε γιατί το είπες αυτό; Τα ξαναβρήκες με τον Τζον;»  τη ρώτησε γεμάτος αγωνία και η Μάντι γέλασε. Ήταν τόσο λυπημένος που είχε χάσει τα λογικά του.
«Θα έχω παρέα, βλάκα» του είπε κοιτώντας τον στα μάτια ενώ κρατούσε με τα χέρια της το πρόσωπό του με όση αγάπη είχε για εκείνον μέσα της «επειδή είμαι δύο μηνών έγκυος».



8 σχόλια:

  1. ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙΙΙΙ!!! ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ αλλα βρε κοπελα μου μην το τελειωνεις τοσο γρηγορα!!! μεχρι το 70 καλα ειναι χαχααχ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μην το τραβάμε από τα μαλλιά! Τον κάνανε τον κύκλο τους!

      Διαγραφή
    2. χαχα ναι πιστευω μετα απο αυτην την υπεροχη ιστορια να ανεβασεις κιαλη!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν υπαρχει πραγματικα..τον λατρευβ και αυτον και εσενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nn ein toso glukoulis otan thimonei ante twra perimenoun kai paidaki

      Διαγραφή
  3. Αααχχ μπράβο!!!! Λυπάμαι που τελειώνει η ιστορία μας αλλα χαίρομαι που αυτοί οι δυο τα ξαναβρήκαν!!! Άντε να ζήσουν και με καλούς απογόνους!!! Περιμένουμε τον γάμο και τον διαγωνισμό εννοείται!!!!! Ευχαριστούμε για ακόμη μια φανταστική ιστορία!!! Στις 4 τελευταίες ιστορίες σου έχεις σκιςει!!! Αστυνόμος Οντι τροι και κριστοφερ αλλα και ο τζειμς ειναι οι καλύτερες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ax ti treleiaaa <3 mas exeis trelanei! :D morakiii:D 9a ginei teleios babas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τη βλακας αμεσως να ζηλεψει Τελειαααααααα ειναι εγκυος

    ΑπάντησηΔιαγραφή