Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 12 Μαΐου 2014

μηνύματα

Κύριε,

Ηρθε ένα δέμα για εσάς στο σπίτι (περίπου 30x20x40). Είναι κάτι  που περιμένετε; Συγγνώμη που σας ενοχλώ αλλά δεν ξέρω πότε επιστρέφετε από Νέα Υόρκη και σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι κάτι σημαντικό για να έρθει στο σπίτι και όχι στη δουλειά σας.

Με εκτίμηση,
Μάντι

Εστάλη 13:39

Αξιότιμη οικιακέ βοηθέ,

Δε δύναμαι να υποθέσω το περιεχόμενον του ως άνωθεν αναφερόμενου πακέτου. Παρακαλείστε όπως αποθηκεύσατε το δέμα κατά το δοκούν. Είμαι καλά και το ίδιο επιθυμώ και δι' υμάς.

Με εκτίμηση,
Κρίστοφερ 'Εντγκαρ Χάντερ

Εστάλη 14:22

Κύριε,

Τι ακριβώς δεν κατάλαβα;

Με εκτίμηση,
Μάντι

Εστάλη 14:25

'Οτι μου μιλάς και μου γράφεις πολύ επίσημα, Μάντι.

Εστάλη 14:42

Σόρρυ, Κρις

Εστάλη 14:45

Ανάμεσα στο άσπρο και στο μαύρο υπάρχει και πολύ γκρι, Μάντι.
Γυρίζω Τετάρτη πρωί και θα γυρίσω στη δουλειά την Πέμπτη. Νιώθω εξουθενωμένος. Δουλεύω 10 μέρες ασταμάτητα.

Εστάλη 14:49

Καλά θα κάνετε, κύριε

Εστάλη 14:52

Εχουν μακρύνει καθόλου τα μαλλιά σου; :-)

Εστάλη 14:58

Δέκα μέρες λείπετε. Εσείς τι λέτε;

Εστάλη 15:00

Θες να βάλεις αυτά τα πώς τα λένε για να μακρύνουν ξανά;
Αν θες, θα σου τα κάνω δώρο.

Εστάλη 15:03

Αναρωτιέμαι με τέτοιες παροχές γιατί έφυγαν οι πρηγούμενες κοπέλες.

Εστάλη 15:07

Με ερωτεύτηκαν. Ηταν αναπόφευκτο.

Εστάλη 15:09

Ποιο ήταν αναπόφευκτο; Το ότι σας ερωτεύτηκαν ή ότι τις διώξατε;

Εστάλη 15:11

Και τα δύο.

Εστάλη 15:13

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου