Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

εχετε μήνυμα

Στη βιβλιοθήκη μου στον τοίχο που βρίσκεται πίσω από το γραφείο υπάρχει ένα βιβλίο με χρυσά γράμματα στο εξώφυλλο. Γράφει Ευρωπαϊκό δίκαιο και Επιχειρήσεις». Βάλτο σε ένα σάκο μαζί με 2-3 αλλαξιές. Προέκυψε ένα θέμα και η κυρία Πίτερσον θα μου στείλει το σάκο γιατί θα μείνω κι άλλο εδώ. Θα περάσει το πρωί. Απάντησέ μου άμεσα. 21:23

Κύριε Χάντερ, μην ανησυχείτε. Τα κανόνισα όλα. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία. 21:39


Μη λυπάσαι. Αυτά συμβαίνουν συχνά στο επάγγελμά μου. Σε ευχαριστώ πάντως. 21:42


Μπορώ να βουτήξω στην πισίνα; J 21:43


Μόνο με σκουφάκι J 21:44


2 σχόλια:

  1. Αγαπημενη Συγγραφεα της Καρδιας μας , ενω εχεις ξαναχρησιμοποιησει αυτα τα σηματακια στο τελος της προτασεις στην ιστορια του καθηγητη και της φοιτητριας δεν μπορω να θυμηθω τι σημαινουν!! Μικρο αλλα ΤΕΛΕΙΟ το κεφαλαιο αυτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις δύο τελευταίες προτάσεις έχει χαμογελάκι. Δε φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή