Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

κεφάλαο 6-μικράκι...αλλά και τι μέρα!

Αυτά τα ρημαδιασμένα τα μαλλιά της πάντα της δημιουργούσαν πρόβλημα. Θυμάται να κλαίει και να τρέχει να κρυφτεί όταν η μητέρα της έπιανε την χτένα να τη χτενίσει, θυμάται μια δασκάλα στο σχολείο να της λέει ότι τα κατσαρά μαλλιά δεν είναι για καθωσπρέπει κορίτσια και μετά…Μετά θυμάται να τα ισιώνει κάθε μέρα γιατί εκείνος της είχε πει ότι δεν της πάει το φυσικό της. Τα ίσιωνε και τα ίσιωνε και τα ίσιωνε μέχρι που είχε ξεχάσει και η ίδια ότι είχε τόσο κατσαρά μαλλιά. Μέχρι που τα μαλλιά της χρειάστηκαν πέντε δάχτυλα κόψιμο για να ξεφορτωθεί τα καμένα από το σίδερο μαλλιά της. Αλλά όταν έφυγε, όταν έφτιαξε τη ζωή της από το μηδέν, πήρε την απόφαση να τα αφήσει πάλι κατσαρά. Και παρόλο που ήταν μονίμως αναμαλλιασμένη, με ένα ξανθό σύννεφο γύρω από το πρόσωπό της να κινείται ανεξέλεγκτα, δε μετάνιωνε. Γιατί αυτή ήταν και δεν σκόπευε ξανά να προσποιηθεί κάτι ψεύτικο.

Ανέβηκε με φόρα τα σκαλιά και χτύπησε την πόρτα του υπνοδωματίου του. Δεν ήταν εκεί. Μετά κατέβηκε και χτύπησε στη βιβλιοθήκη. Δεν της απάντησε. Μπήκε.
«Τι…τι έγινε;» τη ρώτησε εκείνος, ενώ με δυσκολία σήκωσε το κεφάλι του από τα βιβλία του. Είχε μπροστά του τέσσερις τόμους και ένα φύλλο χαρτί και σημείωνε νευρικά.
«Θέλω να συζητήσουμε κάτι» του είπε ήρεμα και πολιτισμένα, αλλά μέσα της ένιωθε έτοιμη να σκάσει.
«Τι έγινε;» τη ρώτησε εκείνος αδιάφορα, και συνέχισε να ξεφυλλίζει έναν τόμο ψάχνοντας κάτι. Η Μάντι παρατήρησε ότι φορούσε ακόμα τα ρούχα του. Ένα σκούρο παντελόνι και λευκό πουκάμισο κουμπωμένο μέχρι πάνω. Άραγε φορούσε πιτζάμες ή κοιμόταν με κοστούμι; σκέφτηκε και χαλάρωσε στην ιδέα αυτής της αστείας σκέψης.
«Κύριε Χάντερ, το σημείωμά σας ήταν λίγο ασαφές και θα ήθελα να μου εξηγήσετε τι εννοούσατε» του είπε αλλά εκείνος συνέχισε να διαβάζει. Άργησε τόσο να απαντήσει που η Μάντι πίστεψε ότι δεν την είχε ακούσει.
«Είμαι δικηγόρος. Είμαι πάντα ακριβής στα λόγια μου» της είπε, χωρίς να την κοιτάει. Σημείωνε ξανά και ξανά στην λευκή κόλλα. Αύριο έφευγε για ταξίδι και μάλλον ετοιμαζόταν για κάποια υπόθεση. Αλλά η Μάντι δεν ήθελε να το αφήσει να περάσει έτσι.
«Οπότε κατάλαβα καλά; Έχετε πρόβλημα με τα μαλλιά μου;» τον ρώτησε άχρωμα. Αυτή τη στιγμή ήταν απόλυτα διχασμένη. Είχε ορκιστεί στον εαυτό της να μην σκύψει ποτέ ξανά το κεφάλι, να λέει πάντα τη γνώμη της και να μην αφήνει να την ποδοπατούν. Αλλά την είχε ανάγκη αυτή τη δουλειά. Αν του έλεγε ότι είναι ζώον, μάλλον θα την απέλυε!
«Δεν έχω πρόβλημα με τα μαλλιά σου» της είπε εκείνος και σήκωσε το κεφάλι του ίσα ίσα για να την κοιτάξει ένα δευτερόλεπτο. Μετά το κατέβασε ξανά και συνέχισε να γράφει. «Απλώς σου ζήτησα να τα μαζεύεις. Άλλωστε είναι και πιο…επαγγελματικό» είπε και η Μάντι εκνευρίστηκε.
«Άρα να τα έχω πάντα μαζεμένα;» τον ρώτησε νευρικά. Εκείνος σηκώθηκε και έπιασε και ένα πέμπτο βιβλίο. Κάθισε, το άνοιξε και άρχισε να ψάχνει κάτι. Η Μάντι στεκόταν στην πόρτα με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος και περίμενε την ετυμηγορία.
«Όχι, δεσποινίς. Μόνο όταν μαγειρεύετε. Δεν είμαι σαδιστής» είπε εκείνος καυστικά.
«Στο σημείωμα γράψατε ‘πάντα’» του είπε.
«Δεν το εννοούσα».
«Άρα δεν είστε και τόσο ακριβής» του είπε πριν προλάβει να το σκεφτεί. Τον είχε ειρωνευτεί; Θεέ μου.
«Είμαι» είπε εκείνος, σήκωσε τα μάτια του, και τα στύλωσε πάνω της. «Απλώς μόλις παρατήρησα πόσο ωραία μαλλιά έχεις και άλλαξα γνώμη».





8 σχόλια:

  1. geias sas eimai kainourgia edw:) einai polu wraies h istorie s :) kathe pote anevazeis epeisodio ? elpizw na valeis shmera gt eimai se agwnia :) (zwh)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή, καλωσόρισες! Ανεβάζω κεφάλαιο κάθε μέρα πλην Σαββατοκύριακου και αργιών!
      Αν είμαι πολύ πολυάσχολη, αργώ λιγάκι, αλλά γκρινιάζουν όλες! Μπορείς ελεύθερα να γκρινιάζεις κι εσύ!
      Αν δε σου κάνει κόπο, πες λιγάκι πώς βρήκες το μπλογκ. Εχω κάνει λίγη διαφήμιση και θέλω να δω αν αποδίδει! Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  2. to vrhka apo mia filh m mou milhse gia to site kai gia ths uperoxes istories pou grafeis kai mias pou mou aresoun tetoies istories:) grafeis polu wraia pragmatika:) den kserw ti tha kaname oles edwmesa xwris esena ;) mesa se mia vdomada katafera kai ths diavase oles fantasou pws kolhsa:P filakia:*(ζωη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωη καλωςηρθες στην παρεα μας!! Σου εγγυομαι οτι η Συγγραφεας Της Καρδιας Μας Θα κανει τις μερες σου πολυ καλυτερες απο οτι ηταν πριν με τις φοβερες ιστοριες της!!! Αποδειξη το σημερινο καταπληκτικο κεφαλαιο!!!!Ζωη θα ηθελα να μου πεις ποιες ειναι οι αγαπημενες σου ιστοριες so far για να δω εαν ταιριαζω με το πληθος!! Για παραδειγμα εμενα μου αρεσουν τουΟντι και της Καθριν, του Τροι και της Σαρλοτ και του Ερικ και της Τζενιφερ Κισμι!!!! Εσένα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eiste kataplhktikh.....sxedon ka8e mera ksanadiavazw kai mia istoria xwris na tis xortainw pote....den se kserw kai sugnwmh an se kourazoume gia na anevazeis kefalaia ....alla egw proswpika toulaxiston den exw diavasei kati kalutero....maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω προσφατα μπηκα στο φαν κλαμπ σου και πιστευω οτι καθε ιστορια ειναι το κατι αλλο! επισης μου αρεσε παρα πολυ που εγραφες τις σκεψεις και του πρωταγωνιστη! καντο και σε αυτη την ιστορια θα ειναι υπεροχο. αλεξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eiriniii kai mena autes einai h agaphmenes m den to pisteuw exoume ta idia gousta;) einai pragmatika tromerh h sugrafeas mas :) pws thn lene?;) (zwh)

    ΑπάντησηΔιαγραφή