Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

κεφάλαιο 21-ο έρωτας σου το χω πει θέλει ψυχή και φαντασία...εσύ όμως το κατάντησες, μια τυπική διαδικασία...

«Τι θες να πεις;» αντέδρασε η Μάντι, νιώθοντας ηλίθια για αυτό που ρωτούσε, αλλά δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Ο Κρίστοφερ την έπιασε από τα μπράτσα και τη γύρισε προς το μέρος του. Ο ένας κοιτούσε το άλλον σαν αντίπαλοι που αναμετρούνταν στο ρινγκ λίγο πριν ο διαιτητής δώσει το σήμα για να ξεκινήσει ο αγώνας.
«Θέλω να πω» της είπε ενώ με το δάχτυλό του χάιδευε βασανιστικά αργά το μάγουλό της «ότι σου ζήτησα να έρθεις στο Παρίσι για να κάνουμε σεξ εδώ» είπε εκείνος βραχνά. Η Μάντι σοκαρίστηκε με το πόσο απλό το έκανε να ακούγεται αλλά δεν του το έδειξε. Προσπαθούσε με όλο της το είναι να μη γλείψει τα χείλη της, τα οποία είχαν ξεραθεί.
«Και έπρεπε να έρθουμε ως εδώ;» τον ρώτησε εκείνη γελώντας.
«Σκέφτηκα ότι θα είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα. Θα περάσουμε μερικά βράδια μαζί και μετά θα συνεχίσουμε ο καθένας το δρόμο του».
«Σε αυτή την περίπτωση πιστεύω ότι η επιλογή προορισμού ήταν λίγο ατυχής εκ μέρους σου».
«Τι εννοείς;»
«Ήρθαμε στην πόλη του Έρωτα για να κάνουμε 2-3 φορές σεξ; Αστείο ακούγεται».
«Μπορούμε να κάνουμε και περισσότερες φορές».
«Ειρωνεία, Κρίστοφερ; Η ειρωνεία είναι το επιχείρημα του αδύναμου».
«Αυτό το λες στον πιο πετυχημένο δικηγόρο της χώρας;»
«Το λέω σε σένα, Κρίστοφερ. Για μένα δεν είσαι δικηγόρος. Είσαι το αφεντικό μου».
«Μόνο το αφεντικό σου;»
«Γιατί; Είσαι και κάτι άλλο;» ανασήκωσε τα φρύδια η Μάντι, μπερδεμένη. Είχε καταλάβει;
«Μάντι, σου προτείνω κάτι που θέλουμε και οι δυο. Το ξέρω και το ξέρεις» είπε ο Κρίστοφερ με απόλυτη σιγουριά.
«Αλίμονο αν κάναμε όλοι οι άνθρωποι άκριτα αυτό που θέλαμε»
«Ώστε το παραδέχεσαι;»
«Δεν παραδέχομαι τίποτα. Δε θα κοιμηθώ μαζί σου»
«Πώς γίνεται να μη θέλεις να κάνουμε σεξ; Έχω δει πώς με κοιτάς. Με θέλεις όσο σε θέλω».
«Ωραίο επιχείρημα».
«Έχω κι άλλο ένα επιχείρημα, αλλά θα πρέπει να γδυθώ» της χαμογέλασε.
«Θεέ μου, αυτοπεποίθηση!»
«Καταβαίνεις σε τι λες όχι; Καταλαβαίνεις τι ευκαιρία χάνεις;»
«Κινδυνεύει η δουλειά μου;»
«Όχι, διάολε, όχι. Είσαι αρκετά καλή οικιακή βοηθός. Δε θα σε απολύσω για αυτό. Για ποιον με πέρασες;»
«Για έναν άντρα που θεωρεί ότι του ανήκει όλος ο κόσμος»
«Θα είναι τιμή σου να κάνεις σεξ μαζί μου» είπε εκείνος και η Μάντι έγινε έξαλλη. Ακούμπησε τον δείχτη της στο στέρνο του με αναψοκοκκινισμένα μάγουλα, και προσπάθησε να μιλήσει ψύχραιμα. Αλλά δεν τα κατάφερε.
«Άκουσε να σου πω, αγοράκι μου. Για ΣΕΝΑ θα είναι τιμή να κάνεις σεξ μαζί μου. Εσένα σε έχει πάρει κάθε ανορεκτική ξανθιά σε αυτή την ήπειρο. Εγώ όμως δεν επιτρέπω στον καθένα να παίζει μαζί μου».
«Δεν σκόπευα να παίξω. Είμαι ξεκάθαρος. Τρία βράδια μαζί και μετά επιστρέφουμε στην καθημερινότητά μας» είπε εκείνος αλλά η Μάντι ήξερε ότι τον είχε ταράξει. Τα πάντοτε καταγάλανα μάτια του είχαν σκουρύνει επικίνδυνα.
«Αλήθεια;» κάγχασε η Μάντι. «Πόσο κολακευτική πρόταση… Τρία ολόκληρα βράδια; Μόνο με μία γυναίκα;».
«Δε γίνεται να μη με θέλεις» είπε εκείνος με σιγουριά. Αλλά και βαθιά πληγωμένος.

«Σε θέλω, Κρίστοφερ» απάντησε με τη σειρά της και η Μάντι. Πιο ήρεμα αυτή τη φορά. Κοιτώντας τον σταθερά στα μάτια. «Γι’ αυτό δε θα κάνω σεξ μαζί σου».

8 σχόλια:

  1. Δηλαδη τι μπορω να πω μετα απο αυτο??? Μονο συγχαρητηρια σε εσενα Συγγραφεα μας αλλα και στην Μαντι μας. Αυτο το εγωκεντρικο καθικι νομιζει οτι επειδη παει καθε βραδυ με αλλη( αλλες πολλες φορες) ολες οι γυναικες πεφτουν στα ποδια του. Οριστε κυριε , η Μαντι Κρενσο σε αφηνει στα κρυα του λουτρου !!! Εγω αν μου ελεγε οτι με πηρε μαζι του για να ικανοποιησει τις ορεξεις του θα αντιδρουσα πολυ χειροτερα απο την Μαντι! Αχ συγγραφεα μας δεν θα σου ξαναζητησω να γραψεις κιαλλο κεφαλαιο ποτε ξανα για να μην σε πιεζω... Αλλα να ξερεις οτι αυτη την στιγμη χαλασα το μανικιουρ μου απο την αγωνια για την συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασε..Κι εγώ κόλλησα κάτι ψεύτικα νύχια και κάθε φορά που κάνω μπάνιο χάνω κι ένα...!χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμαν αμαν ηττα ο δικηγοροοοοος.....χαχαχαχα...αλλα ο ατιμος τα λεει κ ωραια,ας το παραδεχτουμε....πολλα πολλα μπραβο κοπελα μου,συνεχισε να γραφεις ετσι...τα καλυτερα σ ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του αξίζει να τον βάζει στον πάγο και να του στερεί τις νυχτερινές του περιπτύξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ Εντάξει παραδεχομαι την Μαντι ή οπως αλλιως την λενε....θα βγει αλλο σημερα μην ξενυχτισω τσαμπα; Σιωπηλη αναγνωστρια εδω και μηνες. ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω να κανω μια ερωτηση..... Ο Κριστοφερ της ζητησε να κανουνε σεξ στο Παρισι στο σπιτι του μονο για τρεις μερες , μετα να συνεχισουν τις ζωες τους κανονικα και να τα ξεχασουν ολα...... Οταν ομως φοβηθηκε η Μαντι μη χασει την δουλεια της και τον ρωτησε εαν κινδυνευσει η δουλεια της της ειπε" για ποιον με περασες??" Λοιπον να σου απαντησω εγω φιλε? Εισαι ενας ανασφαλης μπιχτης που δεν ξερεις τι θες γιατι εαν ηξερες δεν θα ζηταγες ποτε απο μια γυναικα ετσι να κανετε σεξ!!!!! Επισεις εισαι ΒΛΑΚΑΣ!!!! Αχχχχχ ξαλαφρωσα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δωσε πονο Ειρηνακι μου ...χαχαχαχα κ λιγα λες ...αλλα μας αρεσει κ η αγριαδα του...αρα δεν ξερουμε τι θελουμε κ εμεις....

      Διαγραφή
  7. Απλα θεαραααααα η μαντυυυυυυ δωσε πονοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή