Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

συζητήσεις

-Τελικά πόσοι θα είμαστε; Ρωτάει ο διοργανωτής πόσες ροτόντες να στήσει.
-Τι να σου πω; Να πούμε χοντρικά δέκα στρογγυλές ροτόντες των δέκα ατόμων; Έχω βάλει στο μυαλό μου ένα μάξιμουμ 100 καλεσμένων.
-Συμφωνώ απόλυτα, κορίτσι μου. Είναι η οικογένειά σου από την Αργεντινή, δυο τρεις οικογένειες από το χωριό, οι δικοί μας εδώ στο ράντζο, η Βίβι, ο Κρίστιαν και μερικοί φίλοι και των δυο μας. Καλά είναι εκατό.
-Ξέχασες την Ελίζαμπεθ.
-Είσαι σίγουρη ότι θες να έρθει;
-Είσαι καλά, Τρόι; Γιατί να μη θέλω; Φαίνεται τόσο ήρεμη πια…Έχει μετανιώσει. Και προχθές που την είδα…έμεινα! Αυτό το μελί που έβαψε τα μαλλιά της την έχει κάνει πολύ πιο γλυκιά από εκείνο το κατάξανθο. Και επιτέλους! Ντύνεται σαν άνθρωπος! Την είδα πρώτη φορά με τζιν και μπότες! Της το είπα ότι δεν την έχω ξαναδεί πιο όμορφη. Ήταν με τον Κρίστιαν και έδειχναν να περνάνε καλά μαζί.
-Λες να τα έχουν;
-Ελπίζω.
-Να της πούμε τότε.
-Ε βέβαια. Ας αφήσουμε πίσω όλα αυτά που μας στενοχώρησαν. Έχουμε μπροστά μας ένα λαμπρό μέλλον, γεμάτο αισιοδοξία.

-Κομφούκιε, έλα να σου δώσω ένα φιλάκι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου