Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

Συνομιλίες

-Τι έκανες, κοριτσάκι μου; Βρήκες κάτι;
-Ναι, αμέ! Τώρα είμαστε με τη Βίβι για καφέ στο Σέντρακ Παρκ.
-Κιόλας;
-Ναι, ήξερα τι ήθελα. Το απόγευμα θα πάμε να πάρουμε παπούτσια, αν και έχω δει κάτι ωραίες γόβες. Εσύ βρήκες κοστούμι;
-Έχω βάλει έξι αλλά ο Πίτερ δε λέει να αποφασίσει. Ο Μπομπ έχει αποκοιμηθεί στην καρέκλα.
-Χαχαχαχα! Ε διάλεξε κάτι. Σίγουρα θα σου πάει!
-Θέλω να είμαι πολύ ωραίος.
-Είσαι πολύ ωραίος!
-Όχι όσο εσύ!
-Ααααα…τι να κάνουμε; Έχουμε κι εμείς τις χάρες μας! Σε αφήνω γιατί θέλω να παραγγείλω ένα τσιζκέικ.
-Σ’ αγαπώ.

-Κι εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου