Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

κεφάλαιο 78-σκέψεις





Ποιος μπορεί να με κατηγορήσει; Ας έρθει να μου το πει εδώ μπροστά μου. Ποιος μπορεί να με κατηγορήσει για ανωριμότητα; Για επιπόλαιη συμπεριφορά; Κανείς δεν ξέρει πώς πονάω. Εγώ που κορόιδευα όλες αυτές τις γυναίκες που καίγονταν από τον καημό τους για κάποιον άντρα. Έλεγα από μέσα μου  «τις κακομοίρες, μάλλον δεν έχουν άλλους στόχους στη ζωή και έχουν κρεμαστεί πάνω σε έναν άντρα και τώρα έρχονται αντιμέτωπες με την ανεπάρκειά τους». Ποτέ δεν περίμενα ότι θα ήμουν κι εγώ ανάμεσα σε όλες αυτές τις γυναίκες που κάθε βράδυ κλαίνε για κάποιον που αγαπάνε. Ποτέ δεν περίμενα ότι μπορούσα να αγαπήσω τόσο.

Αλλά δεν μπορώ να γυρίσω. Είμαι τόσο πληγωμένη που νιώθω ότι μια πέτρα έχει σφηνώσει ανάμεσα στα πνευμόνια μου και δεν μπορώ να αναπνεύσω. Τα έχω σκεφτεί όλα. Έχω καταλάβει ότι είμαι εγωίστρια, ίσως πιο πολύ από εκείνον. Αλλά δεν το αντέχω αυτό που έγινε. Πώς μπόρεσε; Η ντροπή που ένιωσα όταν μου είπε να φύγω νιώθω ότι θα με συντροφεύει σε όλη μου τη ζωή. Ποτέ κανείς δεν με είχε διώξει. Ποτέ κανείς δεν μου είχε μιλήσει άσχημα. Δεν του το έδειξα τότε, αλλά ένιωσα σαν σκουπίδι. Μπορεί να είχε δίκιο. Μπορεί και να τον μισούσα περισσότερο αν μου έκρυβε τελείως κάτι τέτοιο. Ο πατέρας μου ποιος ξέρει πότε θα με ενημέρωνε. Αλλά και αυτό που έκανε…

Μου λείπει. Δεν το αρνούμαι. Η καρδιά μου γυρνάει πάντα σε εκείνον και τις ευτυχισμένες, ανέμελες μέρες που πέρασα κοντά του. Αλλά το μυαλό μου είναι ένα χάος. Οι σκέψεις μου δεν έχουν ειρμό, τα λόγια και οι αντιδράσεις μου είναι πέραν κάθε ελέγχου. Τι μου συμβαίνει; Μήπως τρελαίνομαι; Νιώθω να με εγκαταλείπει η λογική. Το μόνο που με κρατάει κάπως σε εγρήγορση είναι η δουλειά. Εστιάζω εκεί. Δουλεύω σαν σκυλί. Για να μη σκέφτομαι. Αλλά σκέφτομαι.

Δεν υπολόγισε καθόλου όσα είχαμε πει μεταξύ μας για την ειλικρίνεια; Είχαμε συμφωνήσει να τα λέμε όλα μεταξύ μας. Μα πώς είναι δυνατόν να ήξερε κάτι τόσο γιγαντιαίο και να μην έλεγε τίποτα; Και τόσο καιρό…με κοιτούσε στα μάτια. Πώς μπορώ να εμπιστευτώ έναν άντρα που κρύβει τόσο πετυχημένα ένα τόσο σημαντικό γεγονός; Σήμερα είναι αυτό, αύριο τι; Ίσως μια παράλληλη σχέση; Αυτός ο άνθρωπος είναι ο σατανάς. Με κοιτάει και μου κόβονται τα πόδια. Μπορεί να με πείσει ότι ο ήλιος δύει στην ανατολή. Έχει τον πλήρη έλεγχο του μυαλού μου. Το μισώ αυτό που μου κάνει. Με ξεφτίλισε. Με έκανε να αμφιβάλω για όσα έχουμε ζήσει μαζί.

Δεν με νοιάζει που έχασα την περιουσία μου. Δεν με νοιάζει καθόλου που οι «φίλοι» μου εξαφανίστηκαν όταν μαθεύτηκε η οικονομική μας κατρακύλα. Δεν με νοιάζει που δεν μπορώ να αγοράσω πια ό,τι βλέπω στις λαμπερές βιτρίνες της Ανατολικής Ακτής. Αυτό που με νοιάζει είναι που έχασα τον αέρα μου. Τον αέρα να περπατάω και να ξέρω ότι δεν μπορεί και τίποτα να με βλάψει. Ξέρω ότι ήταν μια φούσκα, μια ουτοπία, αλλά έτσι ένιωθα. Τώρα νιώθω πολύ εκτεθειμένη, πολύ ευάλωτη.  Νιώθω ότι με λυπούνται. 



Αυτός. Αυτός είναι ο λόγος που δεν του απαντάω. Φοβάμαι ότι με λυπάται. Δεν τον αντέχω τον οίκτο. Μου φέρνει εμετό. Τώρα μπορεί να σκέφτεται ότι σέρνομαι στη φτώχια σαν τη Σταχτοπούτα και να νομίζει ότι είναι ο πρίγκιπας. Αλλά δεν είναι έτσι. Θέλω να με θέλει για αυτό που είμαι, όχι γι’ αυτό που έγινα. Είμαι ανώριμη; Μπορεί. Αλλά δε με νοιάζει. Έτσι νιώθω, και αυτό δεν αλλάζει. Αν υπάρχει κάποιος πιο ώριμος εκεί έξω, ας έρθει να μου κάνει μάθει για το πώς πρέπει να νιώθω. 

5 σχόλια:

  1. Αγαπημενη Συγγραφεα της Καρδιας Μας ειναι τελειο !!!! Συγχαρητηρια!!! Θα μου επιτρεψεις να απαντησω στο σχολιο του ανωνυμου στο προηγουμενο κεφαλαιο!!! Λοιπον αγαπημενε ανωνυμε θελω να σου πω πως η πρωταγωνηστρια δεν ειναι 16 ετων αλλα εχει υποστει τεραστια ψυχολογικη πιεση!!! Επισεις ειναι ερωτευμενη ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ !!!! ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΤΑΝ Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ!!!!! ΟΠΟΤΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ!!!!! ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΡΙΒΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!! Μπορει να αντιδραει υπερβολικα αλλα αν ηταν συνεχεια φιλια κα αγγαλιεσ και δεν ειχε σκαμπανεβασματα η σχεση τους οταν τα ξαναβρουν δεν θα εχει κανενα απολυτωσ νοημα!!! ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα βρε Ειρηνη δυναμη...χαχα καλα τα λες....αλλα γελαω γτ απαντησε κ η...Σαρλοτ στο σχολιο...συγγραφεα της καρδιας μας συνεχισε ετσι...πολλα πολλα μπραβοοοοο...τρομερη ιστορια απλα :)

      Διαγραφή
    2. eirinaki love, oi istories edw grafontai se istologio to opoio einai anoixto stin upovoli sxoliwn, ara mporei o katheis na upovallei tis apopseis toy.apo ekei kai pera se parotrunw na min ta proswpikopoieis kai toso polu ta sxolia tritwn giati exoun oloi dikaiwma stin antitheti apopsi...
      kai thelw na pistevw oti i sarlot DEN "apantise" mesa apo to keimeno
      sandra

      Διαγραφή
    3. Σάντρα, γιατί δεν απάντησε; Εγώ νομίζω ότι απάντησε! Τουλάχιστον αυτό σκόπευα!

      Διαγραφή
  2. !!!!!!! Σωστά! !!!!! ♡♡ είσαι απίστευτη Συγραφεα της καρδιάς μας!!! Φοβερές ιστορίες! !!!!! Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή