Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Σκέψεις δικές μου

Κορίτσια μου, εσείς οι "ανώνυμες" έχετε γίνει πολλές. Αν δε θέλετε να γραφτείτε μέλη (πράγμα το οποίο επιθυμώ/συνιστώ) τουλάχιστον μετά τα σχόλιά σας, γράφετε ένα ονοματάκι! Να έχω και εγώ μια ιδέα για το πόσες διαφορετικές είστε...!

Φιλάκιαααααα

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν,σας χαιρετώ με τη σειρά μου...Για να λύσω την απορία του πως σας βρήκα..πριν κάποιες μέρες χάζευα σε ιστοσελίδες με θέμα τις ρομαντικές ιστορίες και ψάξιμο στο ψάξιμο έπεσα και πάνω σου!Θα είμαι ειλικρινής,στην αρχή ήμουν προκατειλημμένη δεδομένου ότι δεν εχω ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με αυτή τη λογοτεχνία και θεώρησα ότι δε θα εχω την υπομονή να διαβάσω μια ιστορία απο την αρχή μέχρι το τέλος.τελικά,διάβασα σε μιάμιση βδομάδα όλες τις ιστορίες σου και ΕΠΑΘΑ εμμονή...είμαι και σε ευάλωτη κατάσταση αυτον τον καιρό...αστα!τέλος εχω να δηλωσω ότι εχω αδυναμία στον αγαπημένο καθηγητή,τον σκληρό αστυνόμο και εννοειται στο τώρινο σου δημιούργημα...τι να.πω!μάλλον με ενθουσιάζουν τα ανομολόγητα,τεράστια,απαγορευμένα πάθη που κάνουν και τους πιο σκληρούς και κλειστούς ανθρώπους,μετά από όλες τις συγκρούσεις με τον εαυτό τους,να λυγισουν... Αυτά!ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή