Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

πριν τελειώσουμε τελειώνει η τηλεκάρτα...

«Τρόι, εσύ είσαι;»
«Στο κινητό δεν με πήρες; Εγώ είμαι».
«Τι κάνεις; Πώς είναι το ράντσο;»
«Καλά είμαι. Και το ράντσο το ίδιο».
«Τρόι, ξέρω ότι θα θυμώσεις αλλά μάλλον θα μείνω καναδυο μέρες παραπάνω. Η μετεγχειρητική πορεία είναι πολύ δύσκολη και οι δικοί του μου ζήτησαν να μείνω λίγο ακόμα».
«Φυσικά και να μείνεις. Δεν έπρεπε καν να με πάρεις να μου το πεις».
«Πώς είναι δυνατόν να μη σε πάρω; Λυπάμαι πολύ που πρέπει να μείνω κι άλλο. Ειλικρινά ανυπομονούσα να γυρίσω. Μου έχεις λείψ…»
«Καλώς, Σάρλοτ. Μην ανησυχείς. Όλα εδώ είναι υπό έλεγχο. Μόνο να μου πεις πότε θα γυρίσεις να στείλω κάποιον να σε πάρει από το αεροδρόμιο».
«Γιατί είσαι τόσο ψυχρός. Τρόι…»
«Δεν είμαι ψυχρός, Σάρλοτ. Απλώς έχω δουλειές. Με θες κάτι άλλο;»
«…»
«Σάρλοτ;»
«Νιώθω ότι είσαι θυμωμένος και δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. Απλώς θέλω να ξέρεις ότι θα προτιμούσα να είμαι μαζί σου».
«Ευχαριστώ»
«Τρόι…»
«Τι είναι πάλι;»

«Σ’ αγαπάω πολύ».

3 σχόλια:

  1. Ανυπομωνω για την ωρα που η Σαρλοτ θα γυρισει και θα διαπιστωση ποσο λαθος εκανε....σε καμια περιπτωση δεν του αξιζε αυτη η αντιμετωπιση....ρανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράνια μου, μισό μισό είναι το φταίξιμο. Κι αυτη φυλακισμένη είναι; Γιατί να μην πάει στον φίλο της; Ο Τρόι είναι λίγο ζηλιάρης/παραπονιάρης εν προκειμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο,δεν μπορει με την γυναικα που ενιωσε τοσα πολλα να αντιδρα ετσι,μπορει και να φταιει τα τοσα εντονα συναισθηματα που ενιωσε και τον φοβο μιας ακομα εγκαταλειψεις,Αλλα σιγουρα μια εντονη σχεση ειναι και λογικο να εχει τοσα εντονα συναισθηματα...ακομη και εμεις μπορει αθελα μας μπορει να λειτουργησουμε πιεστηκα...το μονο σιγουρο ειναι οτιθα μας εχεις κατι καλο..μπηκα τυχαια εδω και λιγες μερες και εχω ενθουσιαστη....ρανια

      Διαγραφή