Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

a train of thoughts

«Σ΄ αγαπάω, Τρόι». Η πανάκεια. Η θεραπεία, το φάρμακο για όλα. Σ’ αγαπώ. Σχεδόν κάθε γυναίκα με την οποία είχα σχέση, σύντομη ή και όχι, χρησιμοποίησε αυτή την καραμέλα. «Σ αγαπώ, Τρόι». Βλακείες. Πόσο κακή επιλογή χρόνου. Σαν να με κορόιδευε ένιωσα. Από το τηλέφωνο διάλεξε να μου το πει; Αυτά δεν λέγονται από το τηλέφωνο, ήθελα να της πω, αλλά ευτυχώς συγκρατήθηκα. Άλλωστε τις αποφάσεις μου τις πήρα. Εγώ την αγαπώ, μάρτυς μου ο Θεός, αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι. Νιώθω εκτεθειμένος. Ευάλωτος. Αν θέλει να συνεχίσουμε σε πιο…ανάλαφρο στιλ τη σχέση μας, καλώς. Αλλιώς, εγώ τέλειωσα με τις αγάπες και τα λουλούδια.



Τι έπαθε, διάολε; Γιατί είναι τόσο ψυχρός; Δύο μέρες παραπάνω είπα ότι θα μείνω, όχι για πάντα! Και είναι θέμα υγείας. Γιατί δεν καταλαβαίνει; Αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα θα χαιρόμουν. Δείχνει συντετριμμένος που έφυγα. Αυτό μου δείχνει πόσο πολύ με θέλει. Με βοηθάει να πιστέψω ότι όλο αυτό που ζούμε δεν είναι κάτι επιπόλαιο. Αλλά είναι τόσο θλιμμένος, τόσο ψυχρός… Δεν θέλω να είναι έτσι. Κι αυτό το «σ΄ αγαπώ» τι το ήθελα; Θα νόμιζε ότι τον κορόιδευα. Αλλά το ένιωσα. Βγήκε από μέσα μου πριν προλάβω να ελέγξω τις σκέψεις μου. Τον αγαπάω. Δεν μπορεί να μην το βλέπει. Δεν μπορεί να πιστεύει ότι κινδυνεύει. Κανείς, ΚΑΝΕΙΣ, δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνον. Του το δείχνω με κάθε τρόπο. Τον συγκρίνω αναπόφευκτα με κάθε άντρα και όλοι μου φαίνονται αδιάφοροι, άχρωμοι. Μόνο εκείνος δίνει νόημα στη ζωή μου. Πριν από αυτόν δεν ήξερα ποια ήμουν. Τώρα ξέρω. Και αυτό που είμαι, ό,τι κι αν είναι αυτό, ανήκει δίπλα του. Θα σταθώ στο φίλο μου και μεθαύριο, που θα γυρίσω στο ράντσο, θα φροντίσω να του δείξω πόσο μου έλειψε και πόσο τον αγαπώ. Θα μαλακώσει…Δεν μπορεί. Θα μαλακώσει. 

5 σχόλια:

  1. Μεγάλο λάθος να αφήνεσαι στις ανασφάλειες σου χωρίς να τις συζητάς με τον άλλον.μέσα σου γιγαντώνονται και σε νικανε..και τωρα Τροι αποφασίζεις μόνος σου και για τους δυο???εεεε οοοχχιιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτα τι παιζει..συνήθισα αυτές τις μερες να εχω συνέχεια κάτι να διαβάζω μέχρι να τελειωσουν ολες οι ιστοριες,μετά διπλο-διαβασα τα highlight από καθε ιστορία και τωρα τρώω τα νύχια μου απο την αναμονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Τροι ξεχασε οταν ελεγε στην σαρλοτ να προσπαθησουν γι'αυτην την σχεση....και να δωσει η Σαρλοτ μια ευκαιρια....
    η δικια του προσπαθεια τωρα που ειναι ειναι αραγε.....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω την συνέχεια με ανυπομονησία:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή