Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2014

κεφάλαιο 56-Εβενία...θυμάστε;

«Είσαι απίστευτη! Απλά, είσαι απίστευτη!» είπε ο Τρόι και σήκωσε τα χέρια του στον αέρα σε μια κίνηση απόγνωσης.
«Εγώ είμαι απίστευτη;» τον ρώτησε η Σάρλοτ με τα χέρια στη μέση. Μάλωναν εδώ και δέκα περίπου λεπτά, μέσα στη μέση του σαλονιού. Στην αρχή κρατούσαν τα προσχήματα αλλά όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τόνοι, η Ιλέιν, η οποία μαγείρευε εκείνη την ώρα, αποσύρθηκε διακριτικά στον πάνω όροφο με τη δικαιολογία ότι έχει να στρώσει τα κρεβάτια.
«Ναι, εσύ!» την κατηγόρησε εκείνος. «Από πού κι ως πού να πας να μείνεις τόσες μέρες στη Νέα Υόρκη; Είναι μέσα Απριλίου! Έχουμε ένα σωρό δουλειές αυτή την εποχή».
«Το τόσες μέρες είναι ο ορισμός σου για τις τέσσερις μέρες; Σιγά το πράγμα!» κάγχασε η Σάρλοτ. «Το Σαββατοκύριακο και δύο εργάσιμες. Δεν μπορώ να πάρω δύο μέρες άδεια;»
«Να πάρεις άδεια μπορείς! Αλλά όχι γι’ αυτόν τον λόγο!»
«Και ποιος είναι καλός λόγος για σένα;»
«Ε να…θα έρθει ο πατέρας σου στο τέλος του μήνα. Να πάρεις άδεια να πάτε λίγο στο βουνό να ξεσκάσετε. Αυτό είναι λογικό!»
«Και θα κρίνεις εσύ τι είναι λογικό και τι όχι;»
«Μπορώ να κρίνω τότε τι είναι πρέπον και τι όχι για μια σχέση;»
«Από ποιον αιώνα ήρθες, Τρόι; Από τον 17ο
«Με ειρωνεύεσαι;»
«Δεν έχω χρόνο να σε ειρωνεύομαι. Βιάζομαι να μαζέψω τα πράγματά μου και να φύγω. Η πτήση μου φεύγει σε πέντε ώρες».
«Έκλεισες ήδη εισιτήρια; Διάολε!»
«Ελεύθερος άνθρωπος είμαι!»
«Ελεύθερος;» φώναξε ο Τρόι.
«Γιατί; Είμαι φυλακισμένη; Επειδή έχουμε σχέση σημαίνει ότι δεν μπορώ να παίρνω αποφάσεις για τη ζωή μου;»
«Σκέψου μόνο πώς θα ένιωθες εσύ!» είπε ο Τρόι τεντώνοντας το δείχτη του προς το μέρος της.
«Τι εννοείς;» ρώτησε η Σάρλοτ, πιο πολύ για να κερδίσει χρόνο.
«Τι εννοώ; Έρχεσαι και μου λες έτσι απλά ότι ένας φίλος σου έπαθε ένα ατύχημα και είναι σε ένα νοσοκομείο στη Νέα Υόρκη και θες να πας να μείνεις εκεί τέσσερις μέρες. Εσύ πώς θα ένιωθες σε μια αντίστοιχη κατάσταση;»
Η Σάρλοτ κατάλαβε τι εννοούσε ο Τρόι, αλλά προσπάθησε να του εξηγήσει. «Δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύεις!».
«Δε ζηλεύω!» είπε ο Τρόι πεισματικά.
«Ε τότε τι πρόβλημα έχεις να πάω να δω τον φίλο μου;»
«Όχι φίλο! Πρώην! Ας είμαστε συγκεκριμένοι».
«Άρα ζηλεύεις»
«Δε ζηλεύω».
«Με τον Φίτζροϊ έχουμε χωρίσει τρία χρόνια τώρα!»
«Φίτζροϊ;» ξεκαρδίστηκε ο Τρόι. «Τι όνομα είναι αυτό;».
«Αριστοκρατικό».
«Ναι, σιγά τον γαλαζοαίματο».
«…»
«Τι;» ρώτησε ο Τρόι με τα φρύδια του τεντωμένα προς τα πάνω. «Μη μου πεις…»
«…»
«Πες μου ότι δεν είναι πρίγκιπας. Πες μου ότι ο πρώην σου δεν είναι πρίγκιπας».
«Τον γνώρισα στην Ελβετία, λίγο μετά το σχολείο. Ήμασταν μαζί ένα χρόνο, και μετά άλλον έναν με ένα χρόνο ανάμεσα» είπε ξερά η Σάρλοτ.
«Και είναι πρίγκιπας;»
«Ναι. Είναι δεύτερος στη σειρά διαδοχής για το θρόνο της Εβενίας, στην Ευρώπη».
«Ωραία…» είπε σκεπτικός ο Τρόι.
«Τρόι, ένας άνθρωπος είναι κι αυτός. Με τον Φιτζ χωρίσαμε πριν από τρία χρόνια και έκτοτε διατηρούμε πολύ καλές επαφές. Μιλάμε πολύ συχνά στο τηλέφωνο και επισκέπτεται συχνά ο ένας τον άλλον. Τώρα έχει άλλη σχέση νομίζω. Δε βλέπω το λόγο να μην πάω».
«Κάνε ό,τι θες» είπε παραιτημένος ο Τρόι.
«Μα είχε ένα φοβερό ατύχημα στο σκι! Τον μετέφεραν με το βασιλικό αεροσκάφος στο Presbyterian. Δεν είναι καλά. Υποβάλλεται σε συνεχείς επεμβάσεις για να μπορέσει να ξαναπερπατήσει. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Ξέρω και τους δικούς του!» είπε σθεναρά η Σάρλοτ.
«Κάνε ό,τι θες» επανέλαβε σαν ρομπότ ο Τρόι.
«Είμαστε φίλοι, Τρόι. Δεν μπορεί να αμφιβάλλεις γι’ αυτό!» διαμαρτυρήθηκε η Σάρλοτ. «Είχαμε πει μια κουβέντα πριν από δύο μήνες. Πλήρη εμπιστοσύνη. Το θυμάσαι αυτό;» τον προκάλεσε.
«Ναι, θυμάμαι» είπε μηχανικά ο Τρόι.
«Τρόι, θύμωσες;»

«Όχι».

1 σχόλιο:

  1. Ποτε θα διαβασουμε την συνεχεια!!!
    ??ειναι θαυμασιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή