Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014

Κεφάλαιο 49- όλο σεξ, σεξ...ας πούμε και μια κουβέντα!!

«Πες μου πού θες να σε πάω» είπε ο Τρόι ενώ την αγκάλιαζε σφικτά. Είχαν γυρίσει κατά τις έξι στο ξενοδοχείο, κατάκοποι και οι δύο, και μετά από ένα διάλειμμα για ντους και μεταφορά των πραγμάτων της Σάρλοτ στο δωμάτιο του Τρόι, είχαν περάσει δύο ολόκληρες ώρες στο κρεβάτι. Ο Τρόι έδειχνε να μην τη χορταίνει. Αλλά έπρεπε να πάνε και για φαγητό κάποια στιγμή.
«Ας παραγγείλουμε να μας φέρουν κάτι εδώ ή πάμε κάτω στο εστιατόριο του ξενοδοχείου» είπε η Σάρλοτ χαμογελώντας πονηρά. «Γιατί να χάνουμε χρόνο;».
«Όσο και αν αυτό μου ακούγεται θελκτικό, πρέπει να βγούμε και λίγο. Θα σε ρωτάνε τι είδες στο Τέξας και δε θα ξέρεις τίποτα!» γέλασε ο Τρόι. «Άλλωστε σου χρωστάω τουλάχιστον ένα δείπνο για αυτό που κατάφερες σήμερα!» τη φίλησε ο Τρόι.  
«Ναι σιγά!» σήκωσε τους ώμους αδιάφορα η Σάρλοτ. Την είχε ευχαριστήσει πάνω από δέκα φορές και της είχε δείξει την ευγνωμοσύνη του με ένα σωρό…ευφάνταστους τρόπους.
«Τι σιγά; Κατάφερες να λιώσεις την καρδιά του Τζέικ Ρας! Όλος ο κόσμος της κτηνοτροφίας μιλάει για εσένα!» της είπε.
«Με πλησίασαν δύο κτηνοτρόφοι και μου έδωσαν την κάρτα τους. Μου είπαν ότι μου δίνουν τα διπλά από αυτά που μου δίνεις αν πάω να δουλέψω στο ράντσο τους!» γέλασε η Σάρλοτ, αλλά ο Τρόι σκοτείνιασε.
«Τι; Ποιος; Ποιος τόλμησε να κάνει κάτι τέτοιο; Είσαι δική μου βοηθός. Το κατάλαβες αυτό;» της είπε σοβαρά, ενώ ανασηκώθηκε και στηρίχτηκε στους αγκώνες του.
«Μα τι λες,  Τρόι;» ρώτησε η Σάρλοτ απορημένη. «Δεν πάω πουθενά. Άλλωστε σε τέσσερις μήνες λήγει…το συμβόλαιό μας» του είπε με μια διάθεση να ελέγξει λίγο τα νερά.
«Έτσι μπράβο. Μετά τους τέσσερις μήνες κάνε ό,τι θες. Αν και αμφιβάλλω ότι θα θες να πας στο Τέξας» είπε εκείνος αδιάφορα και η Σάρλοτ ένιωσε την καρδιά της να βουλιάζει στο στήθος της. Η ερευνητική αποστολή της είχε στεφθεί με…αποτυχία.
«Μάλλον δίκιο έχεις» του είπε κι αυτή με ψεύτικη ευγένεια.
«Λέγε τώρα τι περίπου θες να φάμε» της είπε εκείνος λίγο πιο μαλακά. «Πρέπει να φάμε και να ξαπλώσω λίγο πιο νωρίς σήμερα. Είναι οι τελικοί αύριο».
«Πάμε για κινέζικο; Έχω να φάω από τη μέρα που πήγα στο ράντσο και μου λείπει» είπε η Σάρλοτ και ο Τρόι συμφώνησε.
«Ο,τι θες εσύ! Κινέζικο; Κινέζικο» της είπε και σηκώθηκε να ντυθεί. Η Σάρλοτ τον ακολούθησε. Φόρεσε ένα τζιν και ένα λίγο πιο βραδινό μπλουζάκι με καστόρινες μπότες και ένα παλτό με στενή μέση. Ο Τρόι φόρεσε ένα μαύρο τζιν και ένα γκρι πουλόβερ με ένα φερμουάρ από τον ώμο ως το λαιμό του. Ήταν υπέροχος. Η Σάρλοτ τον χάζεψε για λίγο και του χαμογέλασε. Τον αγκάλιασε από πίσω, ενώ εκείνος έστρωνε τα μαλλιά του στον καθρέπτη.
«Είσαι πολύ όμορφος» του είπε απλά και ανεπιτήδευτα. Δεν σκόπευε να του το πει αλλά μίλησε χωρίς να σκεφτεί ότι μάλλον έπρεπε να συγκρατηθεί.
«Εγώ; Εγώ είμαι όμορφος;» της είπε κοιτώντας την στον καθρέπτη. «Όλοι» είπε δυναμικά «όλοι συζητάνε για την ομορφιά σου. Όλοι σε κοιτάνε όταν εσύ δεν προσέχεις, άντρες, γυναίκες, παιδιά» είπε και γύρισε προς το μέρος της. «Έχεις ιδέα πόσο όμορφη είσαι; Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν το ξέρεις. Φέρεσαι λες και είσαι μια συνηθισμένη γυναίκα. Αλλά δεν είσαι» είπε και έκλεισε το πρόσωπό της στα χέρια του. «Είσαι η πιο όμορφη γυναίκα σε αυτόν τον κόσμο. Το ξέρεις;» επέμεινε.
Η Σάρλοτ χαμογέλασε και κατέβασε το βλέμμα της στα πόδια της. «Μα τι λες τώρα;» τον ρώτησε. Αλλά ο Τρόι δεν απάντησε. Ακούμπησε το δείκτη του στο σαγόνι της και την ανάγκασε να τον κοιτάξει. Να του απαντήσει.
«Εντάξει, καταλαβαίνω ότι με κοιτάνε, αλλά τα βαριέμαι αυτά» του είπε με ειλικρίνεια. «Μια γυναίκα είμαι κι εγώ, όπως όλες οι άλλες, που νιώθει ανασφάλεια όταν είναι κοντά της αυτός που την ενδιαφέρει».

«Μη μου πεις ότι δυσκολεύεσαι με τους άντρες!» γέλασε εκείνος.
 «Δεν έχω καλοπεράσει στις σχέσεις μου, Τρόι» του είπε με κάθε ειλικρίνεια. «Με έλουζαν όλοι κομπλιμέντα. Τους άρεσε να με κυκλοφορούν. Να με επιδεικνύουν. Κανείς όμως δεν έκανε το κάτι παραπάνω» του είπε και τον κοίταξε στα μάτια.
«Μπορεί να τους φόβιζες! Είσαι όμορφη και έξυπνη και πλούσια. Δεν τους αδικώ» γέλασε εκείνος χωρίς να σχολιάσει κάτι άλλο.
«Μπα, μη νομίζεις!» γέλασε κι εκείνη. «Δύο τρεις σχέσεις έχω κάνει όλες κι όλες, αλλά μόνο με όμορφους, έξυπνους και πλούσιους άντρες!» συνέχισε να γελάει. «Και κανείς δε μου μίλησε όπως εσύ πριν από μερικά λεπτά» του είπε και του έδωσε ένα φιλί στη μύτη. «Φύγαμε;» τον ρώτησε άνετα, βάζοντας το κλειδί του δωματίου και το πορτοφόλι της στην τσάντα της.
«Φύγαμε» είπε εκείνος σκεπτικός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου