Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

κεφάλαιο 47-ροντέο ξανά και ξανά....

Η Σάρλοτ αφουγκράστηκε τον Τρόι μέσα στο απόλυτο σκοτάδι. Το ρολόι της έδειχνε τρεις και είκοσι. Είχαν κοιμηθεί ελάχιστα από την ώρα που ξάπλωσαν.  Είχαν κάνει έρωτα ξανά και ξανά, μέχρι που δεν είχαν δύναμη ούτε να σηκωθούν από το κρεβάτι. Είχαν μείνει αγκαλιασμένοι σφιχτά, γυμνοί τελείως μέσα στο σκοτάδι και μιλούσαν μέχρι που ο Τρόι αποκοιμήθηκε.

Η Σάρλοτ απολάμβανε την αγκαλιά του. Εκείνος κοιμόταν γαλήνια και πού και πού την έσφιγγε. Έκλεισε τα μάτια της και χαμογέλασε. Ένιωθε απόλυτα ικανοποιημένη. Ασφαλής. Πλήρης. Ο Τρόι κατάφερε να την κάνει να νιώσει με έναν τρόπο που δεν είχε ξανανιώσει ποτέ με άντρα. Η ηδονή τόσο η σωματική όσο και η ψυχική, αυτά που της έκανε και αυτά που της έλεγε, την γέμιζαν πέρα από κάθε φαντασία.

«Γιατί δεν κοιμάσαι;» άκουσε τον Τρόι να της ψιθυρίζει ξαφνικά.
«Σε ξύπνησα; Συγγνώμη» του είπε με κάθε ειλικρίνεια. Ωστόσο, κάπου μέσα της, χαιρόταν που θα απολάμβανε κι άλλο την παρέα του.
«Μάλλον ανοιγόκλεινες τα μάτια σου γρήγορα. Με γαργαλούσαν οι βλεφαρίδες σου» της είπε και γέλασε εκείνος.   Είχε χώσει το πρόσωπό της στο κενό μεταξύ του χεριού και του πλευρού του.
«Τρόι, πρέπει να κοιμηθείς» του γουργούρισε εκείνη. «Σε λίγες ώρες αγωνίζεσαι».
«Να σου πω…» είπε εκείνος, με φωνή που πρόδιδε ότι κάτι τον απασχολούσε. Η Σάρλοτ άφησε την αγκαλιά του και άναψε το φως στο κομοδίνο της. Για να τον βλέπει. Δεν χόρταινε να τον κοιτάει.
«Πες μου» του είπε ενθαρρυντικά και ξάπλωσε πάνω του. Ακούμπησε τις παλάμες τις πάνω στο στήθος του, έμπλεξε τα δάχτυλά της και ακούμπησε πάνω τους το σαγόνι της. Ο Τρόι την αγκάλιασε σφιχτά και εκείνη έκλεισε τα μάτια της. «’Ήταν ένα λάθος; Δεν έπρεπε να γίνει;» του είπε σε μια απόπειρα να αστειευτεί, αλλά ο Τρόι δεν την πάτησε.
«Με απασχολεί κάτι εδώ και μέρες» της είπε σοβαρά και η Σάρλοτ ανατρίχιασε. Ξαφνικά έχασε την αισιοδοξία της. Τι είχε γίνει;
«Πες μου! Με έσκασες!» τον παρότρυνε κι εκείνος της χαμογέλασε σατανικά.
«Και στο ράντσο…τέτοια εσώρουχα φοράς; Και στη δουλειά;» τη ρώτησε και η Σάρλοτ άρχισε να γελάει.
«Βασικά...ναι. Η λογική μου είναι ότι μπορεί να ντύνομαι πολύ πρόχειρα στη δουλειά, με τζιν και φούτερ, αλλά από μέσα είμαι κομψή!» του είπε. «Όσο και χάλια να είμαι, φοράω πάντα ωραία εσώρουχα, και πάντα σετ» του είπε και γέλασε ξανά. «Τι σκέφτεσαι;» τον ρώτησε και ακούμπησε ένα απαλό φιλί στο στήθος του.
«Σκέφτομαι ότι ήρθες πριν από δύο μήνες, άρα εξήντα περίπου μέρες. Εξήντα μέρες μείον δέκα μέρες περίοδος ίσον πενήντα μέρες» της είπε αλλά η Σάρλοτ παρέμενε μπερδεμένη. Εκείνος συνέχισε. «Πενήντα μέρες επί δύο φορές τη μέρα…ίσον εκατό. Κάναμε ήδη τρεις φορές έρωτα, άρα θέλουμε άλλες 97 φορές για να κερδίσουμε το χαμένο χρόνο» κατέληξε απόλυτα σοβαρός. Η Σάρλοτ τον κοίταξε για μερικά δευτερόλεπτα ανίκανη να καταλάβει τι έλεγε. Και μετά ξέσπασε ξανά σε γέλια.
«Μα τι λες; Έχουμε και δουλειές» του είπε, ενώ τον χάιδευε απαλά.
«Δεν υπάρχουν πιο σημαντικές δουλειές από αυτή» της είπε και το άγγιγμά του έγινε πιο ερωτικό. Της έδωσε ένα βαθύ φιλί και την έσφιξε ξανά πάνω του. «Σε στερήθηκα τόσες μέρες…»
«Τρόι, αύριο έχεις ροντέο! Πρέπει να ξεκουραστείς. Φοβάμαι πολύ…» τον μάλωσε αδύναμα εκείνη.
«Να μη φοβάσαι. Απλώς δε θέλω να είσαι στην κερκίδα. Θα τρομάξεις και σίγουρα αν ξέρω ότι είσαι εκεί θα έχω την προσοχή μου σε σένα και όχι στον ταύρο» της είπε σοβαρά.
«Μου το ξανάπες αυτό, αλλά είναι πολύ δύσκολο. Εσύ θα αγωνίζεσαι κι εγώ θα τρώω μεσημεριανό;» του είπε παραπονιάρικα. «Κι αν κάτι δεν πάει καλά;»
«Όλα καλά θα πάνε» της είπε καθησυχαστικά. «Έχω καλή τεχνική» είπε και τη φίλησε.
«Πάντως…» είπε η Σάρλοτ ανάμεσα στα φιλιά του «αν θες να σε βοηθήσω λιγάκι…» χαμογέλασε «έχω μερικές καλές κινήσεις στο ροντέο» του είπε και στηρίχτηκε πάλι στα γόνατά της.

«Α ναι…» είπε εκείνος και τέντωσε το χέρι του για να χαϊδέψει τη διαδρομή από το λαιμό ως την κοιλιά της. «Δείξε μου, δείξε μου».

5 σχόλια:

  1. Πιο τέλειο πεθαίνεις !!!!!!! Δεν το πιστεύω!!!! Συγγραφέα της Καρδιάς Μας μας σκεφτεσαι παρα πολυ και μας αφηνεις με τις καλυτερες εντυπώσεις για το Σαββατοκύριακο!!!!!! Αχχ αυτός ο Τροι βρε παιδί μου!!!! Τετοιοι αντρες ελαχιστοι σε όλον τον κόσμο!!!!!!! Παντως και η Σαρλοτ τσουπ ξεπεταχτηκε και θαελει να του δειξει "ροντεο"!!!! Το πιασαμε το υπονοούμενο !!!1 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ !!! ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!! ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωωω... πολυ ενθαρρυντικό μήνυμα!!!!

      Διαγραφή
  2. Apla grafeis teleia...toso zwntana....eisai apla uperoxhhhh:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα Συγγραφέα της Καρδιάς Μας αυτά τα λόγια σου αξίζουν!!!! Εσύ δεν γράφεις απλά.. εσύ ζωγραφίζεις με τις λέξεις σου!!!!! Σε κάθε λέξη σου βάζεις και μια πινελιά με χρώμα και ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΩ!!!! Να ξερεις οτι καθε κεφαλαιο που ανεβαζεις το περιμενω πως και πως!!!! Περιμένω με αγωνια την συνέχεια!!!! Καλο υπολοιπο Σαββατου και καλη Κυριακη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή