Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

κεφάλαιο 31-Περί φτυαρίσματος κοπριάς και άλλων δαιμονίων

«Δε με νοιάζει καθόλου» ούρλιαξε για τρίτη φορά η Σάρλοτ. «Εγώ κοπριά δε φτυαρίζω» είπε αποφασιστικά και σήκωσε τη μύτη της.
«Και γιατί παρακαλώ;» την ειρωνεύτηκε ο Τρόι; Τον είχε ενημερώσει ο Πίτερ για την απροθυμία της να συνεργαστεί και εκείνος είχε σπεύσει καβάλα στο άλογο σαν ιππότης σε παράκρουση να λύσει το πρόβλημα.
«Γιατί δε γουστάρω!» είπε εκείνη δυναμικά. «Κοπριά δε φτυαρίζω».
«Μα είναι δουλειά σου» είπε εκείνος ήρεμα.
«Κανείς άλλος δεν την κάνει. Έχουμε έκτακτους γι’ αυτό. Ας φτυαρίσει κάποιος άλλος. Γιατί εγώ;»
«Γιατί οι άλλοι το έχουν κάνει χρόνια πριν τους δώσω συγκεκριμένο τομέα απασχόλησης. Γιατί εσύ δεν το έχεις κάνει ποτέ. Και γιατί σου το είπα εγώ» είπε τελικά και πήρε μια βαθιά ανάσα, σαν να προσπαθούσε να συγκρατηθεί και να μη συνεχίσει.
«Και ποιος είσαι εσύ, Τρόι;» γέλασε η Σάρλοτ ενώ επιθεωρούσε τα νύχια της με περίσσιο ενδιαφέρον. «Δηλαδή τι περισσότερο από ένας πετυχημένος ευεργετηθείς του πατέρα μου».

Ο Τρόι έκανε ένα βήμα πίσω και σταύρωσε τα χέρια του στο στήθος του. Άρχισε να περπατάει νευρικά πάνω κάτω μπροστά της. Βρίσκονταν έξω από το στάβλο και παρόλο που χιόνιζε και η Σάρλοτ είχε παγώσει από την ακινησία δεν του έδειχνε πόσο άβολα ένιωθε.
«Τι στο καλό έχεις πάθει; Μου λες;» τη ρώτησε ξαφνικά και την κοίταξε με τις αγριοματάρες του. «Εδώ και τρεις βδομάδες, από εκείνη τη ρημάδα την εκδρομή στο βουνό, έχεις γίνει άλλος άνθρωπος!» της φώναξε αλλά η Σάρλοτ ούτε που βλεφάρισε.
«Δε συνεργάζεσαι μαζί μου καθόλου. Είσαι απόμακρη. Αργείς στη δουλειά και λείπεις συνεχώς από το σπίτι τα απογεύματα. Τι στο καλό συμβαίνει; Είσαι άρρωστη;» ρώτησε με ανησυχία. Ειλικρινή ή όχι, η Σάρλοτ δεν μπορούσε να είναι σίγουρη. Ποτέ με αυτόν τον άντρα.
«Δε με ενδιαφέρει να συνεργαστώ μαζί σου, δεν είμαι απόμακρη, δεν αργώ στη δουλειά και όντως λείπω από το σπίτι τα απογεύματα. Σου αντιστοιχούν οκτώ ώρες από τη μέρα μου. Ούτε λεπτό παραπάνω».
«Δε θέλω τα…λεπτά σου» της είπε απόλυτα ήρεμα.  Η Σάρλοτ όμως ένιωσε σαν να της έριχνε οινόπνευμα στις πληγές της. Και φυσικά δεν ήθελε το χρόνο της. Είχε την αφοσίωση της Barbie. «Θέλω να είσαι τυπική και συνεργάσιμη».
«Είμαι»
«Δεν είσαι».
«Δεν ξέρω τι θες από μένα» είπε η Σάρλοτ και του γύρισε την πλάτη. Ο Τρόι την άρπαξε από το αγκώνα και τη γύρισε προς το μέρος του. Η Σάρλοτ τον κοίταξε με ένα ψεύτικο βλέμμα βαρεμάρας και αδιαφορίας. «Τι είναι πάλι;»
«Πες μου τι έχεις» επέμεινε εκείνος.
«Ραντεβού για μανικιούρ σήμερα. Και το φτυάρισμα δε θα κάνει καλό στα χέρια μου» του είπε ήρεμα.
«Σάρλοτ, δε θα ανεχτώ τη συμπεριφορά σου για καιρό. Δε σε αναγνωρίζω. Εσύ ήσουν πιο…μειλίχια. Τι έπαθες; Πάνε τρεις βδομάδες. Αποκλείεται να έχεις τόσο καιρό περίοδο!» της είπε και όταν την είδε να κοκκινίζει συνέχισε. «Ακόμα και η επίσκεψη του πατέρα σου δε σου άλλαξε το κέφι!»
«Γιατί να μου το αλλάξει; Που ήρθε ΜΕΤΑ τις γιορτές για τρεις μέρες και τις πέρασε σχεδόν όλες μαζί σου;»
«Αυτό είναι, Σάρλοτ;» ρώτησε εκείνος έκπληκτος. «Σε πείραξε που πέρασα χρόνο με τον πατέρα σου; Ο πατέρας σου είναι πολύ καλός μου φίλος. Συγγνώμη αν ένιωσες ότι σε παραμέλησε με κάποιον τρόπο» είπε λίγο πιο ήρεμα.
«Όχι, εντάξει, δεν έχω παράπονο. Πήγαμε και τις βόλτες μας, φάγαμε και δύο φορές μαζί. Μην είμαστε και υπερβολικοί» ειρωνεύτηκε.
«Έχεις άδικο. Μπορεί να με συμπαθεί αλλά εσένα σε λατρεύει. Αυτό είναι που σε έχει κάνει έτσι;»
«Όχι, δεν είναι αυτό» είπε σκεπτική.
«Χα! Ώστε κάτι υπάρχει» είπε εκείνος θριαμβευτικά.
«Ντετέκτιβ Πουαρό, μπορώ να συνεχίσω τη δουλειά μου;» τον ρώτησε με το χέρι στη μέση.
«Φυσικά. Η κοπριά χρειάζεται φτυάρισμα» την προκάλεσε εκείνος.
«Το φτυάρι είναι εκεί» του είπε και άρχισε να περπατάει προς το στάβλο. Ο Τρόι την πρόλαβε.
«Γιατί δεν με υπακούς ποτέ;» τη ρώτησε.
«Δεν είμαι προγραμματισμένη να υπακούω, Τρόι» του είπε. «Λυπάμαι που δε μοιάζω με τις γυναίκες με τις οποίες έχεις συνηθίσει να συναναστρέφεσαι».
«Δε φοβάσαι μήπως πάρεις πόδι από εδώ;» την ρώτησε και μόνο τότε η Σάρλοτ κατάλαβε πόσο τον είχε εκνευρίσει. Τόσες μέρες έκανε του κεφαλιού της. Όχι επίτηδες. Απλά δεν είχε καμία όρεξη να τον βλέπει. Εκείνον ή την Ελίζαμπεθ. ‘Η να κάνει αυτό που της λέει. Δεν μπορούσε να εξηγήσει αυτό που της συνέβαινε. Απλώς όλα όσα είχε νιώσει μέχρι…εκείνο το πρωινό…είχαν γίνει κάτι άλλο. Αηδία, απέχθεια, ζήλια.
«Ξέρεις γιατί ήρθα;» τον ρώτησε με τον δείχτη της να ακουμπάει στο σκληρό στέρνο του. «Γιατί ο πατέρας μου θα μου δώσει το κεφάλαιο για να φτιάξω ένα ξενοδοχείο αν μείνω έξι μήνες εδώ» του είπε και ο Τρόι έγνεψε καταφατικά. «Πιστεύεις ότι αν με διώξεις, και ο πατέρας μου μου αρνηθεί το κεφάλαιο, θα πεινάσω;» γέλασε υπεροπτικά. Δεν αναγνώριζε τον εαυτό της. «Η ζωή μου στη Δυτική Ακτή είναι από μόνη της ονειρεμένη. Δε θα σκάσω αν δε γίνω και επιχειρηματίας. Άλλωστε έχω μια τεράστια περιουσία στη διάθεσή μου. Τεράστια όμως. Όχι ένα ράντσο και μερικά γίδια» του είπε χαμογελώντας ειρωνικά.

Ο Τρόι δε μίλησε για μερικά δευτερόλεπτα. Η Σάρλοτ μέτρησε πέντε αναπνοές. Βαθιές. Τον είχε εκνευρίσει. Αλλά δεν την ένοιαζε. Ακόμα και ο εκνευρισμός που του είχε προκαλέσει με τις προσβολές της δεν συγκρινόταν με αυτό που ένιωθε εκείνη μέσα της τρεις βδομάδες τώρα. Ήξερε ότι δεν είχε δικαίωμα να νιώθει έτσι. Ένα ψιλοφλερτ είχαν, τώρα που το έβλεπε απ’ έξω. Μια δυο κουβέντες, τρία κοιτάγματα και πολλά υπονοούμενα. Δεν της είχε μιλήσει για κάτι παραπάνω. Το μόνο που της είχε πει ήταν ότι όταν αποφάσιζε τι ήθελε, θα την ενημέρωνε. Ε λοιπόν αποφάσισε. Ήθελε την Ελίζαμπεθ. Και την ενημέρωσε.


«Σάρλοτ, προσπαθείς να με προσβάλεις;» τη ρώτησε.
«Τρόι, είσαι πολύ έξυπνος!» του είπε και χειροκρότησε.
«Εντάξει» είπε εκείνος και σήκωσε τα χέρια ψηλά σε μια ένδειξη παραίτησης. «Με προσβάλλεις, με ειρωνεύεσαι, με κοροϊδεύεις, με αγνοείς» είπε. Η Σάρλοτ δεν απάντησε. Δε διαφωνούσε άλλωστε. «Σε οποιαδήποτε άλλη γυναίκα δεν θα το επέτρεπα αυτό. Αλλά σε αφήνω να ξεσπάσεις. Είναι εμφανές ότι νιώθεις ότι κάτι σου έχω κάνει. Εγώ μόνο. Γιατί με τους άλλους έχω παρατηρήσει ότι είσαι ευγενική. Όταν είσαι έτοιμη, έλα να μου μιλήσεις».

Η Σάρλοτ τον κοίταξε χωρίς να μιλάει. Τον αψηφούσε και του το έδειχνε.

«Κοίτα να δεις» του είπε τελικά. «Εμένα το μόνο που με νοιάζει είναι να μη φτυαρίσω. Όλα τα άλλα μου ακούγονται πολύ…πώς να το πω…ρομαντικά» συμπλήρωσε με μια δόση απέχθειας.

Ο Τρόι ανέβηκε στο άλογό του. «Μη φτυαρίσεις. Βοήθησε τον Μπομπ με τα κούτσουρα για το τζάκι» της πέταξε.
«Καλά» είπε η Σάρλοτ και ανασήκωσε τους ώμους αδιάφορα.

Ο Τρόι ξεφύσησε. Η συζήτηση είχε τελειώσει αλλά δεν έλεγε να ξεκολλήσει. Η Σάρλοτ μισούσε που χαιρόταν γι’ αυτό.
«Υστερία είναι όλο αυτό;» τη ρώτησε τελικά, λίγο πριν τραβήξει τα γκέμια της Αστερόεσσας και εξαφανιστεί. «Γιατί ξέρω ένα τρόπο να σε ανακουφίσω».
«Ααα…Τρόι» του είπε εκείνη γλυκά. «Πολύ ευγενική η πρότασή σου. Ίσως σε κάποια άλλη ζωή που δε δείχνω κάπως έτσι» συμπλήρωσε δείχνοντας με το δείχτη της το πρόσωπό της «θα το σκεφτώ».

Το γέλιο του ενώ κάλπαζε μακριά της τη συνόδευσε μέχρι που μπήκε στον στάβλο για να ταΐσει τον Νοέλ.



3 σχόλια:

  1. Χαίρομαι για την έμμεση αναφορά σου στον G.G.Marquez! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα Σαρλοτ μου ειπαμε καλη καλη αλλα το παρακανες.... 3 βδομαδες εχουν περασει απο το "περιστατικο" και δεν το ειχει ξεπερασει !!! Τωρα θα επρεπε να τον κανεις να σκαει απο την ζηλια του,,,, να κανεις χαρουλες με τον Μαικ, να ζητας αδεια απο τον Τροι για να πας ΣΚ με τον Μαικ, και γενικα να κανεισ πραγματα ΜΕ τον ΜΑΙΚ !!! ΟΧΙ να του δεινεις αυτοπεπειθηση..... Γιατι οι αντρες ειναι τα ΠΙΟ ΑΝΑΣΦΑΛΗ ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!!! Κανε τον να φαει τα λυσσακα του ντε !!! Τωρα δειξε τι παει να πει ΓΥΝΑΙΚΑ τι παει να πει ΣΑΡΛΟΤ!!! Συγγραφεα της καρδιας μας θα σου πω κατι ... Οταν αρχισα να διαβαζω αυτο το κεφαλαιο το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο ειναι το εξης " Λες τωρα να απαγαγουν τη Σαρλοτ και ο Τροι να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΧΑΝΕΙ?????" εεεεε???? ανυπομωνω για τη συνεχεια \ο/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ηθελα ναγραψω ' "και δεν το εχεις ξεπερασει" αλλα μου βγηκε "ειχει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή