Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

αγαπητές αναγνώστριες

Αγαπητές αναγνώστριες,

η καινούργια ιστορία μας θα έχει περισσότερη αφήγηση και εσωτερικές συγκρούσεις. Ελπίζω να σας αρέσει. Επίσης, επειδή θέλω να είμαι συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνω, ανεπηρέαστη από τα σχόλια σας, θα ήθελα λίγη φειδώ στην κριτική σας. Είτε θετική είτε αρνητική.

Σας φιλώ και καλή μας αρχή.

3 σχόλια:

  1. Μα ειμαι σιγουρη οτι αποκλειεται να εχεις αρνητικα σχολια απο οποιονδηποτε!!!! Ευχομαι καλη επιτυχια και καλη δυναμη ,γιατι για να ξεπερασουμε την ιστορια Οντι-Καθριν πρεπει να μας ΥΠΕΡΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙΣ!!! Αν και νομιζω οτι τα καταφερνεις μια χαρα αφου περιμενω με ανυπομονησια το επομενο κεφαλαιο!! GOOD LUCK!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρεμενη μας συγγραφεα τα σχολια κατα την αποψη μου ειναι για να βγαζουμε το αχτι μας και φυσικα να λεμε πως θα θελαμε εμεις την ιστορια!δεν χρειαζεται να απαντας και να επηρεαζεσαι (τουλαχιστον απο τα δικα μου!γραψε κανονικοτατα δε θα παρεξηγηθω i swear)!
    do it your way!
    καλη αρχη!! :)
    ps. ααααααααααχ οντι μου λειπεις ηδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. *γραψε ΜΕ κανονικοτατα
    εννοουσα <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή