Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Αποτελέσματα ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Θέλετε ο γάμος σας να αρέσει σε ΟΛΟΥΣ; Θέλετε το νυφικό, το χτένισμα, η τούρτα, το φόρεμα της κουμπάρας, ακόμα και η ανθοδέσμη σας να αρέσει σε όλους; Εμπιστευτείτε την Κέικ. Την κατά συρροή και κατεξακολούθηση νικήτρια των διαγωνισμών μου! Συγχαρητήρια, Κέικ! Κέρδισες ένα Christmas-themed gift. Παράτα τα μαθήματα και γίνε wedding planner. Really.
Για τη διαφάνεια της διαδικασίας παραθέτω τις ψήφους σας:
Paulina (me): 16
Thanassis: 16
Sykamnia: 7
Ελί: 9
Δήμητρα: 9
Ειρήνη: 9
Γεωργία: 15
Πωλ Μπκς: 16
Σοφία: 3
Νάντια: 3
Πανέμορφη: 9
Τζο: 12 (thank you, thank you, πήρα κ εγώ μία ψήφο με το ζόρι!)
Κέικ: 3
Κατερί: 14
Ελένη Απο: 1

Και πάλι ευχαριστώ για τις συμμετοχές και αν δεν κερδίσατε, μην απελπίζεστε! Και να θυμάστε...Τη Δευτέρα ξεκινάει η καινούργια ιστορία "Το Ράντσο της Αγάπης" με πρωταγωνιστές τη Σάρλοτ Χάρινγκτον και τον Ρίτσαρντ Οουενς.


2 σχόλια:

  1. Χα χα χα! Τζάμπα παιδεύομαι η εκπαιδευτικός! Βρήκα επιτέλους τι μου ταιριάζει! Ευχαριστώ εσάς που με ψηφίσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πού είναι η νέα ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή