Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

κεφάλαιο 67-Οντι, σε αγαπάμε, εσένα και τις ανασφάλειές σου!

«Τι ήθελε;» ρώτησε αμέσως ο Οντι. Φαινόταν πολύ εκνευρισμένος, σε αντίθεση με την ίδια, που ένιωθε λες και ήταν δέκα κιλά ελαφρύτερη μετά την ειλικρινή συζήτηση με τη Μαρία.
«Τίποτα, απλώς ήθελε να μου πει ότι νιώθει ότι με αδίκησε και θέλει να με γνωρίσει» του είπε χωρίς να τον κοιτάει. Ο Οντι θα καταλάβαινε αμέσως ότι του έκρυβε κάτι αν τον κοίταγε στα μάτια.
«Άσε τα ψέματα, Κάθριν!» είπε εκείνος νευρικά. Η Κάθριν έβρισε από μέσα της. Την είχε πάρει κιόλας χαμπάρι; «Άκουσα μερικά πράγματα. Τι της είπες για τον Τομ; Γιατί έκλαιγε; Πες μου την αλήθεια αμέσως. Δικαιούμαι να τη μάθω» της είπε επιτακτικά.  Η Κάθριν έκανε να απομακρυνθεί από κοντά του. Η οργή του την είχε τρομάξει. Αλλά αναγνώριζε ότι είχε δίκιο που διεκδικούσε την αλήθεια.
«Οντι, μη φωνάζεις, σε παρακαλώ. Σου είπα ό,τι ξέρω» του είπε και του γύρισε την πλάτη για να πάει στο δωμάτιό της.  Εκείνος την άρπαξε από τον καρπό και την ανάγκασε να τον κοιτάξει. Η Κάθριν συνειδητοποίησε πόσο άσχημα είχε μπλέξει.
«Πες μου τι της είπες για τον Τομ. Πες μου γιατί η πιο ξεροκέφαλη γυναίκα στον κόσμο άλλαξε γνώμη και σου ζήτησε συγγνώμη» είπε ο Οντι επίμονα.
«Κάθισε» του είπε ξαφνικά εκείνη. Δεν ήθελε να τον βλέπει έτσι ταραγμένο. Δεν του άξιζε. Ο Οντι ήταν άνθρωπος που αγαπούσε την οικογένειά του και δεν του άρεσε να νιώθει ότι του κρατάνε μυστικά.
Εκείνος ακολούθησε την εντολή της και σωριάστηκε στον καναπέ πίσω του.  Σταύρωσε τα χέρια στο στήθος, αμυντικά, και την κοίταξε. Η Κάθριν δεν μπορούσε να κάτσει. Στάθηκε όρθια μπροστά του και πήρε μια βαθιά ανάσα. Τρείς μήνες είχαν περάσει. Τρεις μήνες είχε κρατήσει το μυστικό αλλά δεν μπορούσε άλλο. Αφού το είχε μάθει η μητέρα του Τομ, μπορούσε να το μάθει και ο Οντι. Αφού το άντεξε η μητέρα του Τομ, μπορούσε να το αντέξει και ο Οντι. ‘Αλλωστε δε θα του έλεγε ότι ο αδερφός του ήταν σεσημασμένος εγκληματίας δα!
«Οντι, ο Τομ ήταν γκέι» του είπε και τον κοίταξε στα μάτια. Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να τον δει να ανοιγοκλείνει τα μάτια του. Είχε παγώσει. Και όταν επιτέλους μίλησε, δεν είχε και μεγάλη ρέντα στα λόγια.
«Μα τι λες…ποιος…αποκλείται…» ψέλλισε ενώ χτυπούσε νευρικά το χέρι του πάνω στο γόνατό του.  Η Κάθριν τον έβλεπε να ραγίζει μπροστά της, να γίνεται κομμάτια, να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του.
«Ήταν πολύ ευτυχισμένος με το φίλο του, τον Λέινι. Δεν είχε σχέση μαζί μου και απομακρύνθηκε από εσάς γιατί πίστευε ότι δε θα το δεχτείτε. Η μητέρα σου βρήκε φωτογραφίες στα πράγματά του και το κατάλαβε» είπε η Κάθριν όσο πιο περιεκτικά μπορούσε.
«Μα τι λες;» αντέδρασε εκείνος. Έβλεπε στα μάτια του ότι τον είχε πείσει, αλλά δεν ήθελε να παραδεχτεί την αλήθεια.
«Μπορώ να σου γνωρίσω τον Λέινι, αν δε με πιστεύεις. Αλλά νομίζω ότι με πιστεύεις» του είπε ήρεμα και κάθισε δίπλα του. Πήρε το χέρι του ανάμεσα στα δικά της αλλά εκείνος  το τράβηξε μηχανικά.
«Πώς δεν είχα καταλάβει…» ρώτησε εκείνος, χαμένος στις σκέψεις του.
«Δεν το είχες καταλάβει επειδή σας το έκρυβε, Οντι» του μίλησε όσο πιο γλυκά μπορούσε. «Σκόπευε να σας μιλήσει αλλά το καθυστερούσε. Εγώ του έλεγα να σας δώσει μια ευκαιρία και ότι μπορεί να τον καταλαβαίνατε αλλά μου έλεγε ότι δεν είστε έτοιμοι ακόμα. Σας αγαπούσε πολύ. Δεν ήθελε να σας σοκάρει».
Ο Οντι πετάχτηκε σαν ελατήριο. Η Κάθριν τρόμαξε. Είχε θυμώσει.
«Κι εσύ!» της είπε τεντώνοντας τον δείκτη του προς το μέρος της και περπατώντας πάνω κάτω σαν το αγρίμι στο κλουβί. «Κι εσύ ήξερες την αλήθεια και με κορόιδευες. Με άφηνες να κοιμάμαι τον ύπνο του δικαίου. Το διασκέδαζες, Κάθριν;» την κατηγόρησε.
«Ναι, τι να σου πω!» τον ειρωνεύτηκε. «Το διασκέδασα πολύ που με κατηγορούσατε για όλα. Που με μισούσατε όλοι σύσσωμοι!».
«Μου έκρυψες την αλήθεια, διάολε!» είπε νευριασμένος. «Τι σόι σχέση είναι αυτή που μπορείς να μου κρατάς τόσο μεγάλα μυστικά;»
«Προσπαθούσα να προστατέψω το μυστικό του αδερφού σου. Εγώ δεν έχω δικά μου μυστικά» του είπε σηκώνοντας αδιάφορα τους ώμους.
Ο Οντι κάγχασε. Η Κάθριν τσαντίστηκε αμέσως.
«Γιατί γελάς, Οντι;» τον ρώτησε.
«Τρεις μήνες τώρα μου έλεγες ψέματα» της είπε ξανά.
«Απλώς δεν έλεγα όλη την αλήθεια. Σου είχα πει εκατό φορές ότι ο Τομ είχε σχέση. Απλώς δε σου είχα πει με ποιον. Ότι εσύ επέλεγες να φαντάζεσαι γυναίκα είναι δικό σου θέμα» του είπε θριαμβευτικά.
«Δε θύμωσα με αυτό που έμαθα όσο για την ευκολία με την οποία με κορόιδευες. Πώς να σε εμπιστευτώ ξανά; Πώς να σε πιστέψω; Έχεις μεγάλο ταλέντο στην υποκριτική!» φώναξε ξανά.
«Μην ξεσπάς πάνω μου» του είπε εκείνη. «Το μωρό…» ξεκίνησε να του λέει αλλά ο ‘Οντι τη διέκοψε απότομα.
«Ποιο μωρό, Κάθριν;» γέλασε πικρά ο Οντι. «Με βρήκε ο Σκοτ την περασμένη βδομάδα. Το τούβλο ο φωτογράφος σου» συνέχισε να τη χαστουκίζει με τα λόγια. «Μου είπε ότι το μωρό είναι δικό του» της είπε και η Κάθριν ένιωσε το αίμα της να βράζει. Τι; Πώς; «Δεν τον πίστεψα και τον έδιωξα από το γραφείο μου» της είπε και ξεροκατάπιε.  Η Κάθριν κράτησε την αναπνοή της. Θεέ μου, τι θα της έλεγε;
«Αλλά τώρα, μετά από όλα αυτά…» είπε εκείνος σαν να μιλούσε ρομπότ «δεν ξέρω…εσύ με παίζεις στα δάχτυλα…»
«Οντι, τι λες;» τον ρώτησε η Κάθριν. «Αυτό που νομίζω;»
«Δε θέλω να το πιστέψω, αλλά εσύ είσαι τόσο καλή ηθοποιός που θα μπορούσες να με πείσεις ότι το παιδί είναι δικό μου ακόμα και αν γεννιόταν κινεζάκι» της είπε και γέλασε νευρικά χωρίς να την κοιτάει.
«Οντι» είπε η Κάθριν και άρχισε να περπατάει προς το δωμάτιό τους «πες τον οδηγό σου ότι κατεβαίνω σε δέκα λεπτά και θέλω να με πάει στο σπίτι μου».



3 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑ νομιζω πως ο Οντι μας , εχει παρει πολυ αερα!!! ακου κει του Σκοτ!!! και αν δεν θελεισ κυριε το μωρο πεσ το μην ταριχνεισ στην καημενη την Καθριν!!!! Παντως αυτο θα πει συγγραφη!!! ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μας παρατάει η κομπλεξάρα ο Όντι! Ας φερόταν σαν άνδρας από την αρχή να μην είχε τώρα τέτοιους προβληματισμούς! Ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο ητανε τωρα θα τον στειλω στο ΚΑΤ με πολλαπλα σπασιματα και κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή